Hoe heeft u over ons gehoord? Het is belangrijk voor ons.

Brinda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 6, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Ik denk dat ik je heb gevonden toen ik op zoek was naar scheikundeforums op clearnet.
 

L3thmode

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 5, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Op het diepe web las ik Over cannaboïde synthese en het bracht me hier! Ik ben zo blij dat ik dit forum heb gevonden, een hoop onbetaalbare informatie! 🫡
 

TryHard4Ever

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 3, 2024
Messages
11
Reaction score
9
Points
3
Hallo.
Ik heb het BB forum een paar jaar geleden gevonden toen ik voor het eerst TOR op mijn Linux OS installeerde. Ik weet niet meer op welke website ik het voor het eerst heb gezien. Maar ik herinner me dat ik zocht naar .onion sitelinks.

Eerst dacht ik dat het een honingpot was omdat alles zo rechttoe rechtaan was. Toen zag ik de clearnet link en daar schrok ik van. Maar ik zie dat jullie hier na vele jaren nog steeds zijn en de escrow service gebruiken enz. Nu is dit mijn enige bookmarksite op ToR. Bedankt voor deze plek. Ik weet dat het geld kost om deze site te hosten en te onderhouden en ik beloof jullie dat ik, zodra het mogelijk is en ik geld begin te verdienen, een deel van mijn inkomsten aan jullie zal doneren. Jullie zijn geweldig.
 

TryHard4Ever

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 3, 2024
Messages
11
Reaction score
9
Points
3
Sorry voor mijn dubbele post. Je ziet waarschijnlijk mijn gebroken Engels. Dit komt omdat mijn taal Roemeens is. BTW grote shoutout aan de Roemeense gemeenschap die BB gebruikt.
 

alchemedes

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 5, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Op de oorspronkelijke bb-video's die je op YouTube had geplaatst. Toen maakte Hamilton Morris een opmerking over jullie en ben ik gaan graven.

Er is veel dat ik wil delen, maar deze kanalen zijn te breed.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
Volgens mij hadden jullie een tijdje geleden een advertentie op Dread? Ik ben het net beginnen bekijken
 

FENTAMAS

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 2, 2024
Messages
84
Reaction score
64
Points
18
youtube lang geleden
en nu ben ik hier om fentalight naar onze chemhacker gemeenschap te brengen
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Ik heb je gevonden toen ik op zoek was naar drugs, maar heb je toen niet veel bekeken omdat je te clandestien was, ingewikkeld, en ben je vergeten. Herontdekt als link op RC-Scene, was toen volwassen geworden, raakte verslaafd aan drugfinding enz.
 

StormManPan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 22, 2023
Messages
12
Reaction score
7
Points
3
Ik heb jullie gevonden toen ik verkopers aan het scannen was op RC Scene. Op dat moment waren er 2 of 3 pagina's met productaanbiedingen. De evolutie op BB is verbazingwekkend en ik zal vaker informatie bijdragen. Hoe kan ik helpen vanuit Polen
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Alle hulp gericht op het aantrekken van een publiek naar het forum is welkom en wordt aangemoedigd.
 
  • Like
Reactions: vis
Top