Hoe krijg ik toegang tot de RC sectie?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Om toegang te krijgen, moet je een actieve deelnemer aan het forum zijn. In de sectie RC publiceren we de meest waardevolle werken. Bijvoorbeeld de synthese van een legale cannabinoïde (WoW!).
De meest actieve gebruikers van het forum hebben het recht om iemand anders uit te nodigen.
Schrijf hier aanvragen voor een uitnodiging.
 
Last edited by a moderator:

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Ik hoop een actieve deelnemer van dit forum te zijn en zoveel mogelijk bij te dragen als ik kan en in mijn kennis zit.
 

Kai

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 7, 2021
Messages
25
Reaction score
22
Points
3
hey ik heb jullie forum ontdekt op dread ik weet een beetje van scheikunde ik denk dat we met iedereen moeten kunnen opschieten :D
 

Gus

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2021
Messages
7
Reaction score
8
Points
3
Hallo, ik wil ook graag toegang tot de RC-sectie en deze plek wordt mijn startpagina, dank u.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Hallo. Dit is de eerste keer dat we je zien. Breng meer tijd met ons door als je een uitnodiging voor de RC-sectie wilt.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Welkom!
Laat hier een recensie achter na het lezen.
 

LIMIT

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jun 28, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Ik moet toegang krijgen tot rc afdeling Ik weet veel over eindproducten en ook een koper
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
363
Reaction score
177
Points
43
$1000 dollar buddy of Begin met bijdragen aan het forum en je krijgt misschien toegang 👌
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18
Gaaf. Er staan ook verschillende recepten voor cannabinoïdesynthese in. Precies waar ik op hoopte. Niet veel syntheserecepten vergeleken met de rest van de site, maar als ik het goed begrijp zijn dat alleen de nog onbekende (zeer experimentele?).

Natuurlijk geef ik de voorkeur aan "echte THC" (elke psychoactieve cannabinoïde die wordt geproduceerd in de natuurlijke cannabisplant - gesynthetiseerd of niet maakt mij niet uit).
 

ghr

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
Ik ben nieuw hier op het forum, ik kwam uit de angst van het begin na de synthetische cannabinoïden die ik al werk hier in mijn land, maar we zijn geconfronteerd met problemen met de mdma die de laboratoria hebben geproduceerd (als je wilt zien het onderwerp dat ik heb gemaakt over) Ik heb het bestuderen van de basis van de chemie en ik heb toegang tot bepaalde grondstoffen, op zoek naar meer informatie om mezelf toe te passen op het, ik dank u voor uw aandacht.
 

o0oo0o

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 3, 2021
Messages
3
Reaction score
2
Points
1
Hallo... Ik luister al heel lang, maar bel nu voor het eerst... Geweldige site. Net als Hive maar minder trollen... Kudos... Ik wil graag mijn strepen verdienen en wat RC toegang krijgen...
 
Top