Hoe krijg ik toegang tot de RC sectie?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Om toegang te krijgen, moet je een actieve deelnemer aan het forum zijn. In de sectie RC publiceren we de meest waardevolle werken. Bijvoorbeeld de synthese van een legale cannabinoïde (WoW!).
De meest actieve gebruikers van het forum hebben het recht om iemand anders uit te nodigen.
Schrijf hier aanvragen voor een uitnodiging.
 
Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Voldoende activiteit op het forum in een voldoende hoeveelheid
Account ouder dan 1 maand
Of op commerciële voorwaarden, de kosten van toegang $1000.
Gebruikers die al toegang hebben tot RC kunnen bevestigen dat de informatie die daar wordt geplaatst dit geld waard is.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
44
Points
18
Als het je niet stoort, specificeer dan wat bedoeld wordt met "Voldoende activiteit op het forum in voldoende hoeveelheid" en hoeveel wordt als voldoende beschouwd?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
We kunnen ook toegang tot de RC-sectie geven aan gebruikers die producenten/chemici/reagentia-leveranciers/influencers van de doelgroep zijn (we zijn ook bereid om te betalen voor onze forumreclame voor hen).
In het algemeen staan we open voor samenwerking en zijn we op zoek naar verkeer om de doelgroep aan te trekken.
 

crackson

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 21, 2023
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
hallo ik kijk of ik toegang kan krijgen tot de RC sessie ik zou graag veel leren over syntheses hij is vaak actief op het forum en ik hou ervan om mezelf te onderwijzen over syntheses 💥💉
 

perri

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 10, 2021
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
ervaren Amerikaanse importeur/distributeur die er even tussenuit is, zou graag toegang hebben tot de voorraad alfapyro's en gemeeleerde amfetaminen. kan mijn eigen mening geven over verschillende onderwerpen. heb deze plek net gevonden, beschouw me als iemand die geïnteresseerd is in allerlei soorten onderzoek, vooral cathinon- en tryptamine-gerelateerde dingen...
 

onionexpress

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 7, 2021
Messages
28
Reaction score
6
Points
3
Dat klinkt redelijk im interessant, laat het me zo snel mogelijk weten.
 

battman23

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2021
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Deals
4
HI
is het mogelijk om een uitnodiging te krijgen voor RC CHEMS plz
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18
Ik kan bevestigen dat ze een synthese hebben voor cannabinoïden die niet gebaseerd zijn op indolen, waardoor ze legaal zouden zijn in Duitsland en Zwitserland, die wetten hebben tegen substanties - mogelijk legaal in elk land met een "anti substantie wet", dus deze cannabinoïden zijn waarschijnlijk legaal over de hele wereld.
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Nee. In de VS zegt de Drug Analogues Control Act (1986?) dat als het loopt als een eend, praat als een eend, een isomeer is van een eend, een ester is van een eend, of als wordt beweerd dat het een van die dingen is, of wordt voorgesteld alsof het een effect heeft dat lijkt op een van die dingen... dan is het een eend. Een illegale eend. Dat betekent dat alleen al door te zeggen "dit is een cannabinoïde en je wordt er high van" de stof illegaal wordt. Analogenwetten zijn zo breed en open voor interpretatie (of misbruik) dat er chemicaliën zijn waar nog niet aan is gedacht en die technisch gezien al illegaal zijn onder deze wetten. Er zijn andere landen dan de VS die ook analoge wetten hebben.
 

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2022
Messages
44
Reaction score
50
Points
18
Ik wil graag toegang aanvragen tot het RC-bestuur. Ik wil graag bijdragen met wat ik weet over technieken en hulpmiddelen op het gebied van geheime chemie, ik wil newbees graag helpen met hun problemen, en ik vind het leuk om nieuwe processen voor het maken van medicijnen te bespreken met geheime chemici van over de hele wereld, ik heb hier een interessant artikel geschreven

Een cadeau voor liefhebbers van geheime chemie - een aantal boeken die ik geschikt voor je vind
 

deinemudda69

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
12
Reaction score
6
Points
3
Beste leden,

ik wil graag wat informatie met jullie delen, maar ik wil niet dat de informatie voor iedereen toegankelijk is op het internet.

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb al een bijdrage geleverd aan een nieuwe methode voor borohydridesynthese.

Geef me alsjeblieft toegang tot het RC-gedeelte zodat ik daar meer gevoelige informatie kan posten. Ik ben natuurlijk ook erg benieuwd wat ik in het RC-gedeelte kan vinden.

Vriendelijke groeten
 
Last edited:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Stuur me een persoonlijk bericht met de informatie die je hier wilt plaatsen.
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Ik hou echt van dit forum, ik weet dat ik er nog niet zo lang ben, maar jullie hebben me bijna de hele dag zien doorbrengen met lezen en proberen te begrijpen.

Ik zou graag toegang hebben tot de RC-sectie en de inhoud verkennen. Ik ben nieuw in de scheikunde en ik heb echt het gevoel dat ik verbonden ben met deze wereld en ik geloof dat dit forum mijn nieuwe familie zal zijn @HEISENBERG
 

dekrepid

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 11, 2022
Messages
3
Reaction score
4
Points
3
Hallo Ik hoop dat ik meer dan 10 jaar ervaring heb, ik zou graag een uitnodiging ontvangen voor de rc-sectie.
 
Top