Hoe krijg ik toegang tot de RC sectie?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Om toegang te krijgen, moet je een actieve deelnemer aan het forum zijn. In de sectie RC publiceren we de meest waardevolle werken. Bijvoorbeeld de synthese van een legale cannabinoïde (WoW!).
De meest actieve gebruikers van het forum hebben het recht om iemand anders uit te nodigen.
Schrijf hier aanvragen voor een uitnodiging.
 
Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
We kunnen ook toegang tot de RC-sectie geven aan gebruikers die producenten/chemici/reagentia-leveranciers/influencers van de doelgroep zijn (we zijn ook bereid om te betalen voor onze forumreclame voor hen).
In het algemeen staan we open voor samenwerking en zijn we op zoek naar verkeer om de doelgroep aan te trekken.
 

crackson

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 21, 2023
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
hallo ik kijk of ik toegang kan krijgen tot de RC sessie ik zou graag veel leren over syntheses hij is vaak actief op het forum en ik hou ervan om mezelf te onderwijzen over syntheses 💥💉
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
;)

BB OPLOSSING Ent.
HQ1 001
010101 BB
BLANCO HEMEL

BB FORUM
online 0-01
101010 BBF
WORLD WIDE WEB,

Blanco Hemel, Aanwezig

Betreffende: RC toegangsaanvraag

Geachte heer Heisenberg,

Ik wil graag solliciteren naar de positie van RC Access lid.

Om mijn motivaties hier openlijk te delen zou op dit moment niet de meest slimme zet zijn maar indien nodig zou ik graag persoonlijk mijn motivatie en intenties toelichten dus sta hiervoor open indien nodig.

Ik ben ervan overtuigd dat ik een sterke kandidaat ben voor de aangeboden opties en dat ik een toegevoegde waarde kan zijn.

Ik ga ervan uit dat ik u voldoende informatie heb kunnen geven en zie uit naar een reactie.

Met vriendelijke groet,

SWIBB
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
View previous replies…

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
HI, RC sectie is een deel van dit forum met de synthese van ongewone psychoactieve momenteel de meer dan 20 van hen (zoals synthetische cannabinoïden en opiaten). het forum zal helpen als je het koopt, maar als u uw tijd verstandig besteed in dit forum zul je in staat zijn om gratis toegang te krijgen.

De RC-sectie bevat ook details over onbevestigde psychoactieve stoffen.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
het is een breed assortiment...verstandig besteden.... weet je wat, laat het voor wat het is, heb het niet nodig. bedankt
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
heb ik toegang tot de sectie?
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
HI, RC sectie is een deel van dit forum met de synthese van ongewone psychoactieve momenteel de meer dan 20 van hen (zoals synthetische cannabinoïden en opiaten). het forum zal helpen als je het koopt, maar als u uw tijd verstandig besteed in dit forum zul je in staat zijn om gratis toegang te krijgen.

De RC-sectie bevat ook details over onbevestigde psychoactieve stoffen.
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
Ik heb nu niet veel geld, kan ik het gratis krijgen?
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
Ja, je krijgt het zeker als je genoeg tijd doorbrengt op dit forum en je krijgt het gratis. Als je geen geld hebt, is het helemaal prima en de functie is om wat geld in te zamelen om het forum te helpen draaien. :)

ga zo door(y)
 

catmando

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 15, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hallo, kan ik toegang krijgen tot de RC-sectie? Ik heb een aantal waardevolle bijdragen die ik kan leveren op het gebied van microgolfchemie.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
HI, RC sectie is een deel van dit forum met de synthese van ongewone psychoactieve momenteel de meer dan 20 van hen (zoals synthetische cannabinoïden en opiaten). het forum zal helpen als je het koopt, maar als u uw tijd verstandig besteed in dit forum zul je in staat zijn om gratis toegang te krijgen.

De RC sectie bevat ook details over onbevestigde psychoactieve stoffen.
 

Stars

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 2, 2023
Messages
0
Reaction score
1
Points
3
Deleted

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
HI, RC sectie is een deel van dit forum met de synthese van ongewone psychoactieve momenteel de meer dan 20 van hen (zoals synthetische cannabinoïden en opiaten). het forum zal helpen als je het zal kopen, maar als u uw tijd verstandig besteed in dit forum zul je in staat zijn om gratis toegang te krijgen.

De RC-sectie bevat ook details over onbevestigde psychoactieve stoffen.
 

Sponge Bob

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Kan ik toegang krijgen tot het RC-gedeelte?
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
HI, RC sectie is een deel van dit forum met de synthese van ongewone psychoactieve momenteel de meer dan 20 van hen (zoals synthetische cannabinoïden en opiaten). het forum zal helpen als je het zal kopen, maar als u uw tijd verstandig besteed in dit forum zul je in staat zijn om gratis toegang te krijgen.

De RC-sectie bevat ook details over onbevestigde psychoactieve stoffen.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Kan ik toegang krijgen? Ik betwijfel of ik veel kan bijdragen, maar ik heb de verboden vrucht nodig om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen.

Ik heb momenteel 164 berichten, wat veel is voor dit forum.
 

Aleffine

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jan 14, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Ik zou het graag willen lezen! Kan ik een uitnodiging krijgen? Bedankt!
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Ja, ik wil graag toegang tot de RC-sectie.

Mijn posts zijn hopelijk voldoende.
 

crystalgrahams

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 20, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik ben nog maar net begonnen met het verwerken van de massa's informatie die hier beschikbaar zijn en ik zal niet liegen, ik zou in de toekomst graag verder gaan met dat gedeelte. Ik ga zo veel processen met de hand schrijven! Bedankt voor deze service.
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Toegang zoeken tot het RC-forum om bij te dragen aan de ontwikkeling van de RC-scène voor de ongewone / niche / niet-publieke RC's en verdere ondersteuning van individuen of kleine groepen farmacologen / chemici - synergieën creëren en mensen met elkaar in contact brengen.

Opioïden:
- Janssen's Spirodecanone klasse in 2023
- Dextromoramide: waarom het Chinese analoog een flop was, FAQ, nieuwe grenzen met methadonkruisingen
- Fenazocine nieuwe grenzen gerelateerde verbindingen
- Nog niet in kaart gebrachte analogen van Ketobemidon en Buprenorfine
- Schattenjacht: De 4.000 onderzochte Pethidine-analogen nog steeds in verkeerde handen

Vintage Pharma:
- Wolf of Wallstreet: Zijn werkelijk alle Methaqualone analogen tot nu toe onderzocht?
- De gouden eeuw van de kortwerkende barbituraten: Niet-giftige, Niet-mutagene, niet-geregistreerde analogen

Stims & Co:
- 3,4-EthylenPyroValeron en 3,4-EtMC retrospectief en prospectief
- Modafinil-analogen verdienen misschien een beter lot

Dissos:
- MXE: is het echt het Podium kwijt in 2022?

& meer.
 

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 6, 2022
Messages
23
Reaction score
35
Points
13
Hallo,

Ik zou graag toegang krijgen tot deze subsectie van Breaking Bad met de bedoeling om mijn onderzoeken en ervaringen naast mijn experimenten met RC's te kunnen verspreiden,
Ik heb persoonlijk meer dan 40 soorten van deze chemicaliën gebruikt en heb uren aan informatie opgedaan over zowel organische chemicaliën als schade-reductieve stoffen, zoals te zien is op mijn profiel.
Ik draag zelden bij, maar als ik dat doe is het nuttige, goed geschreven, onderzochte informatie.
 
Top