Hoe laten jullie verkopers jullie site gebruiken?

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Dus betalen ze mij en maak ik de post voor hen?

Laat ik ze betalen om een account op mijn site te hebben? Of laat ik ze gratis een account hebben en breng ik ze dan een kleine vergoeding in rekening als iemand van hen koopt?

Zou ik het een eenmalig bedrag maken of een maandelijks bedrag (voor het kopen van een account)?

Ik weet dat dit waarschijnlijk allemaal basiskennis is, maar ik heb dit nog nooit eerder gedaan.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Elk bedrijf heeft zijn problemen en als je er een oplossing voor hebt, zal er vraag naar je zijn.
Er zijn problemen in de drugshandel:
- Synthese technieken
- Verkrijgen van de reagentia
- Distributie.

We zetten ons in om alle drie de problemen op te lossen.
Als je doel alleen maar geld verdienen is, en je kopieert andermans modellen, dan neigen je kansen op succes naar een minimum.

Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Ik heb je correct geantwoord. Ik begrijp waar je vragen over gaan, je wilt een online geneesmiddelenbedrijf beginnen om geld te verdienen. Je wens om dit te doen wordt alleen gemotiveerd door het idee dat de drugshandel op zichzelf winstgevend is. Dit is een misvatting. Zoals een van onze gebruikers zei, is het een dure hobby.
Ik raad je aan om een poging te doen om zelf de basis te leren, dan zul je begrijpen wat ik bedoelde in bovenstaande post.

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
mijn vragen gingen alleen over hoe ik verkopers mijn site zou laten gebruiken en wat de beste optie zou zijn om geld te ontvangen, ik wilde het niet laten klinken alsof ik alleen geïnteresseerd ben in geld, ik kan hier veel van leren als ik het goed doe.

brianvene1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
12
@GrumpyPenis heeft je vraag beantwoord, ja.
De categorie "Distributie" gaat over het verhandelen van uw product, en we kunnen u geen kaart of iets dergelijks geven, u moet het zelf bestuderen en maken, mensen zullen hun proces niet op een forum laten zien, ik bedoel, een originele en veilige optie.

Je kunt altijd vertrouwde markten gebruiken en een account aanmaken, btw, ik raad je aan om het toch te doen als test en de teams te lezen.
veel geluk