Hoe komt het dat crackcocaïne 40$ kost in Iran?

thebean

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 26, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
hoi, ik kom uit Iran. en ik heb ongeveer 2 maanden geleden crackcocaïne geprobeerd, ik heb wat onderzoek gedaan en ben erachter gekomen dat de prijs belachelijk is. het kost ongeveer 1.700.000 (40$) Rials in de grensstreek en je kunt het in de steden vinden voor ongeveer 2.500.000 (60$) Rials. ik heb veel online markten afgezocht en deze prijs is te laag. Ik ben er vrij zeker van dat de crack hier niet zuiver is. Maar ik heb een vraag. Is het mogelijk om thuis cocaïne te maken? Of is er een drug zoals crack? In de rotsvorm om te inhaleren. Is het mogelijk om zuivere crack te kopen voor slechts 40$? Hoe kan ik de zuiverheid testen? Is er een alternatief voor crack naast meth?
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Waarom is crackcocaïne in Iran zo goedkoop?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Hoeveel krijg je? Ik kan een shot crack van $7 kopen als ik dat wil, het zou 0,1 gram kunnen zijn. Zonder te weten hoeveel kan niemand zeggen of het goedkoop of duur is. Kun je een foto maken? Crack ziet er vrij opvallend uit in mijn ervaring
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Ik denk per gram 40 usd
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Het heeft waarschijnlijk niets met cocaïne te maken. Zelfs als je het in de VS zwaar genoeg zou versnijden om het voor die prijs te kunnen verkopen, zou het nog geen steen vormen. Dat is slechts mijn mening op basis van zeer weinig informatie. Als je een foto kunt krijgen, post die dan
 

bigbadbear

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 1, 2023
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
het was Crack heroïne of samengeperste heroïne
 
Top