Hoe lang duurt het om 10 kg amfetaminesulfaat te krijgen?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Dit artikel is een vervolg op het vorige artikel over 100 g amfetamine synthese timings. We gaan het hebben over productietijden voor 10 kg synthese benaderingen.
RC9Wctv2HB

Benaderingen voor de productie van amfetaminesulfaat

Om amfetaminesulfaat op grote productieschaal te produceren, moeten grondstoffen worden gekocht. Deze omvatten dezelfde chemicaliën die worden gebruikt voor kleinschalige batches. De exacte ingrediënten variëren ook afhankelijk van de synthese-aanpak. Er zijn twee van de meest populaire benaderingen voor de synthese van amfetamine:
1. P2NP-reductie door aluminiumamalgaam. P2NP reductie door aluminium amalgaam
2. P2NP reductie door NaBH4.

Zodra de ingrediënten zijn verkregen, moeten ze worden bereid tot een bruikbare vorm. Dit kan zuiveren, destilleren of op een andere manier manipuleren van de ingrediënten omvatten om de gewenste kwaliteit reagens te synthetiseren. P2NP kan worden geherkristalliseerd en gedroogd door op grote schaal de handleiding gedurende ongeveer 48 uur te volgen. Het kost zoveel tijd dat je ongeveer 15 kg P2NP nodig hebt. Andere reagentia kunnen worden bereid tijdens de P2NP droogprocedure na de herkristallisatie. De volgende stap is het combineren van de ingrediënten in de juiste verhoudingen.

P2NP reductie via aluminiumamalgaam synthese manier

Voor een synthese op grote schaal wordt het niet aanbevolen om deze manier te gebruiken, omdat de meest bruikbare syntheseschaal voor deze methode ~50 g per reactiekolf is. Je hebt ongeveer 300 batches nodig om op deze manier ~10 kg amfetaminesulfaat te produceren.
LKO9nrZoHA

P2NP-reductie via NaBH4

De reactie wordt gestart met 15 kg P2NP opgelost in IPA in een batchreactor van 100 liter. Een behoorlijke hoeveelheid NaBH4 wordt langzaam toegevoegd gedurende ongeveer 24 uur. Toevoeging van CuCl2-oplossing en verwarming bij 80 °C duurt ongeveer 1,5 uur. Filtratie van Cuprumsediment, alkalisatie en scheiding van lagen hebben ongeveer 3 uur nodig en toevoeging van ongeveer 1 uur voor extractie van amfetaminevrijbase uit slib. De aanzuring en filtratieprocedure nemen ongeveer ~4 uur in beslag.
YBPh2lE1ja
De totale kortste reactiebatch duurt ongeveer ~ 33,5 uur.

Vacuümdroogprocedure duurt ongeveer 48 uur bij gebruik van meerdere vacuümexsiccatoren. Het is belangrijk om te benadrukken dat je tijdens deze droogperiode in een vacuümexsiccator kunt beginnen met de volgende synthesebatch tot een constante droge massa van amfetaminesulfaatpoeder.

Tijd die nodig is om 100 g amfetaminesulfaat te produceren

Synthese moet worden gedaan door twee chemici om het goed uit te voeren. Het proces kan drie volle werkdagen duren. De grootste onderdelen van de synthese tijd zijn een passief vacuüm drogen, die niet chemicus aanwezigheid, en NaBH4 toevoeging, die constante aandacht van een chemicus vereist. De benodigde tijd om 10 kg amfetaminesulfaat te produceren hangt af van het vaardigheidsniveau van de chemicus. Voor een beginner kan het proces aanzienlijk langer duren vanwege de complexiteit van het proces en de noodzaak voor nauwkeurige metingen. Het wordt sterk aangeraden om ervaring op te doen met een kleinschalige synthesebatch. Bovendien, als de chemicaliën niet van goede kwaliteit of zuiverheid zijn of als het proces verkeerd wordt uitgevoerd, kan de tijd die nodig is om amfetaminesulfaat te produceren aanzienlijk langer zijn.
 

Gerald Cotten

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 16, 2022
Messages
32
Reaction score
30
Points
18

Geweldig bericht @G.Patton! Het is super nuttig om meer te leren over de productie van amfetaminesulfaat voor grote hoeveelheden.

Ik ben nog steeds verbaasd dat de P2NP wordt gemengd met de IPA/DH2O voordat de NaBH4 wordt toegevoegd.

Er staat dat de reactie wordt uitgevoerd in een 100 l batchreactor. Logischerwijs is de reactiemassa dus kleiner dan 100 liter.
Ik neem dus aan dat de hoeveelheden van de gebruikte chemicaliën verschillen van die in het bericht One-pot amfetaminesynthese uit P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg).

Aangezien deze post zich richt op de tijdelijke productieprocessen, vraag ik me af of er nog een post gepland is.
Is het momenteel gepland om een post te publiceren waarin dit proces wordt uitgelegd om precies te begrijpen hoe de hoeveelheden van de chemicaliën moeten worden gepland? Een stapsgewijze instructie zou ook erg nuttig zijn om meer te begrijpen over de hoeveelheden en ook de temperatuurbewaking enz.

Dat zou enorm helpen om dit proces uit te voeren.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
@G.Patton Dit kan baanbrekend zijn voor ons lab omdat we al met precies deze chemicaliën werken en onze toeleveringsketen rond deze route hebben opgebouwd. Is er meer informatie beschikbaar over deze route?

Als de opbrengst en het tijdsbestek beschreven is realistisch denken we dat deze route kan amfetaminen veel sneller dan de One-pot amfetamine synthese van P2NP met NaBH4/CuCl2 (1kg schaal) te produceren.

Hoewel er forumleden zijn die de route hebben uitgevoerd met ladingen van 1kg - 2kg werken wij met 500g P2NP per lading, in een reactor van 20L. Met deze techniek kunnen we twee ladingen á 500g voltooien binnen 10 uur (inclusief voorbereiding en schoonmaken van apparatuur).

Ervan uitgaande dat deze nieuwe route 15kg P2NP (theorie: 15kg P2NP is gelijk aan 13,275L vrije base, is gelijk aan 9,558kg sulfaat) binnen 33,5 uur kan verwerken, betekent dit dat deze route 1L vrije base produceert in 22,33% van de tijd die we nodig hebben met de andere route en ladingen van 500g, met andere woorden: deze route is 4,47 keer sneller dan de route voor de kleinere schaal.
Als men in staat zou zijn om 2kg P2NP in één keer te laden met behulp van de One-pot amfetaminesynthese uit P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1kg) binnen 6 uur (voltooiing van synthese), wat nu slechts een schatting is, dan zou de hierboven beschreven route nog steeds slechts 74,44% van de tijd in beslag nemen die nodig is via de One-pot amfetaminesynthese uit P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1kg).

Om dit te visualiseren: Binnen 20 dagen werk (team van meerdere mensen) kan de hierboven bedoelde route 79,25 freebase (64,47kg sulfaat) produceren met een 100L reactor terwijl een 20L reactor die twee keer per dag wordt geladen (500g ladingen) slechts 17,7L freebase (14,4kf sulfaat) zou produceren in dezelfde tijd.
(Ik bereken dit voor een 20L reactor omdat dit is wat ik gebruik en ook rond de schaal die veel anderen op het forum gebruiken).


Nogmaals, ik denk dat dit een baanbrekende route is die de amfetaminefabrikanten van dit forum naar nieuwe hoogten kan brengen, alleen al vanwege de economische voordelen die deze route met zich meebrengt!

Hoe dan ook, er ontbreekt wat informatie voor chemicus noobs zoals ik :D

Is er info over de hoeveelheid IPA?
En, in tegenstelling tot de andere route wordt hier geen DH2O gebruikt?

Zal de verhouding P2NP:NaBH4 hetzelfde zijn als bij de One pot synthese via P2NP, NaBH4, CuCL2? Deze verhouding zou 1:1,739 kg zijn.

Zal de verhouding hetzelfde zijn? 0,105 kg CuCL2 opgelost in XX liter DH2O voor elke kilo P2NP?

Zal deze stap gebeuren door toevoeging van een 25% NaOH oplossing?
Zo ja, wat is de ideale hoeveelheid om toe te voegen?

We gaan ervan uit dat dit gebeurt met een geschikte hoeveelheid IPA, net als bij de andere route.
Wat is de aanbevolen hoeveelheid?

Dit deel is duidelijk, uiteraard

Alvast bedankt voor deze route!

Groeten uit de hel,

Gordon
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Ik kan je niet met zekerheid antwoorden. Je moet deze synthese ter plekke aanpassen. Ik denk niet minder dan 50 L IPA/water mengsel. En ja, het is de moeite waard om gedestilleerd water te gebruiken, maar je kunt ook gefilterd kraanwater gebruiken.
Ja en dat geldt ook voor andere reagentia.

Ik denk ongeveer 20 liter
 
View previous replies…

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Jammer dat :D
Okay begreep.

Ok

Als we de reagentia in dezelfde verhoudingen schalen als voor de schaal van 1kg, vraag ik me af hoe het zit met de aanbevolen reactorgrootte van 100L.

De lijst zou dan als volgt zijn

P2NP - 15kg
NaBH4 - 26.085Kg
CuCL2 - 1.575Kg
DH2O - 181.5L
IPA - 90L
NaOH - 30Kg

Ik denk dat de reactiebeschrijving niet was voor het reactorvolume van 100L, wat denk jij?

Als we de schaalstappen en verhouding van 1kg aanhouden, zou de IPA/wateroplossing 270L moeten zijn, als we het door jou aanbevolen volume van 50L zouden nemen, samen met de 15kg P2NP, 26,085kg NaBH4 en later 1,575kg CuCL2 + 3L DH2O, zouden we al op 95,66L volume in de reactor zitten.

Is dit met opzet? Moeten we een reactor van 100 liter vullen met 95,66 liter vloeistof?
Ik weet niet hoe exotherm dit zal zijn, maar het laat bijna geen ruimte voor de reactiemassa om uit te zetten of zelfs voor fouten.

Mag ik vragen naar de bron van deze post? Ik zou er graag in willen lezen en de originele commentaren willen zien.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Ik heb je al verteld

Ik heb bij benadering het volume van het oplosmiddel verteld. Ik kan het mis hebben en misschien heb je minder nodig. Zoals ik al eerder zei: "Ik kan je niet met zekerheid antwoorden. Je moet deze synthese ter plekke aanpassen."

Je praat met de bron van deze post.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Interessant, wat denk je hoe zwaar de schuimvorming zal zijn bij het toevoegen van NaBH4, zou het vergelijkbaar kunnen zijn met de reguliere route voor een NaBH4/CuCL2-reductie van P2NP?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Hmm dan denk ik dat een reactie onder de hierboven beschreven omstandigheden beter in een reactor van 200 liter kan plaatsvinden dan in een reactor van 100 liter, wat denk jij?
 

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
als we moeten zetten ( op 15 kg p2np ) NaBH4 26.085 kg deze kust ongeveer 13.000 $ ... hoeveel kust 1 Liter Amfetamine freebase 🤯 🤔 p2np 15 kg = ongeveer 3000 $ 💸
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Je hebt het niet juist :)

De prijs voor P2NP kan tussen 80 - 250 EUR liggen, afhankelijk van de hoeveelheid.
Ook NaBH4 kan gemakkelijk worden gekocht voor 50 - 125 EUR in Europa :)

De kosten voor een liter freebase kunnen tussen 250 - 500 EUR liggen als het goed wordt gedaan.
 

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
ja begrijp ik niet verwachten strikt 10 kg ... ik wil alleen maximaal mogelijk te maken op 100 L reactor (als dit 2 liter freebase is ok, als kan worden 5-6 super) alleen berekening voor reactor 100 L ik nodig heb 👍🏻
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Je kunt de link gebruiken die ik je heb gestuurd en deze vermenigvuldigen met 2,5 als je bedreven bent in deze synthese :) Dat betekent dat je 2,5 kg p2np zou gebruiken in plaats van 1 kg en alle andere reagentia in dezelfde verhouding zou schalen.

Als je geen professionele koeling hebt, is het aan te raden om maximaal 2 kg P2NP te gebruiken, omdat de reactie nogal zwaar kan uitzetten denk ik.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
244
Points
43
13,xxx liter Amfetamine freebase geeft meer dan 17 kg Amfetaminesulfaat (72% base, 28% zuur w/w) niet minder dan 10 kg.
Dat zou bij 100% opbrengst wat onrealistisch zijn. Maar met 70% opbrengst heb je nog steeds 12 kg sulfaat en ik denk dat 70% binnen bereik moet liggen.
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Hoe zit het met P2P/Formamide/Vormzuurroute, in een reactor van 100 liter kun je 17 liter schoon (A-freebase) maken.
 

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Als

Waar kan ik een video vinden met stap voor stap uitleg over het maken van 10 L vrije base amfetamine in een glazen reactor van 100 L ... als iemand me kan helpen ... tnx 👍🏻
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Voor zover ik weet is er geen videotutorial over dit onderwerp, ik zou er graag een zien.
 
View previous replies…

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Ik ben bereid om deze video 😂💵 terug te betalen om een kortere weg te nemen voor al mijn twijfels...👍🏻
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Ik heb geen video en als ik die zou hebben, zou ik hem natuurlijk gratis ter beschikking stellen :). Ik denk dat iedereen op het forum die de video zou hebben, hem hier zou delen, daarom bestaat dit forum.
 

the money

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 26, 2022
Messages
50
Reaction score
28
Points
18
Als je voor de video kunt betalen, waarom neem je dan geen contact op met het management en ondersteun je hen zodat ze een video voor jou en het hele forum kunnen maken, maar je weet dat het veel zou kosten om al het materiaal te kopen, dus betaal hen zodat ze al het materiaal hebben en zodat ze je kunnen helpen.
 

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
please show me how and where to write ...i want but i am relatively new and no can find exactly hwo can help me with tutorial ( recipe) video... if someone can make or already have i pay and put here to help to all members 💪🏻👍🏻
 
Top