Hoe lang duurt het om 10 kg amfetaminesulfaat te krijgen?

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
@G.Patton Dit kan baanbrekend zijn voor ons lab omdat we al met precies deze chemicaliën werken en onze toeleveringsketen rond deze route hebben opgebouwd. Is er meer informatie beschikbaar over deze route?

Als de opbrengst en het tijdsbestek beschreven is realistisch denken we dat deze route kan amfetaminen veel sneller dan de One-pot amfetamine synthese van P2NP met NaBH4/CuCl2 (1kg schaal) te produceren.

Hoewel er forumleden zijn die de route hebben uitgevoerd met ladingen van 1kg - 2kg werken wij met 500g P2NP per lading, in een reactor van 20L. Met deze techniek kunnen we twee ladingen á 500g voltooien binnen 10 uur (inclusief voorbereiding en schoonmaken van apparatuur).

Ervan uitgaande dat deze nieuwe route 15kg P2NP (theorie: 15kg P2NP is gelijk aan 13,275L vrije base, is gelijk aan 9,558kg sulfaat) binnen 33,5 uur kan verwerken, betekent dit dat deze route 1L vrije base produceert in 22,33% van de tijd die we nodig hebben met de andere route en ladingen van 500g, met andere woorden: deze route is 4,47 keer sneller dan de route voor de kleinere schaal.
Als men in staat zou zijn om 2kg P2NP in één keer te laden met behulp van de One-pot amfetaminesynthese uit P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1kg) binnen 6 uur (voltooiing van synthese), wat nu slechts een schatting is, dan zou de hierboven beschreven route nog steeds slechts 74,44% van de tijd in beslag nemen die nodig is via de One-pot amfetaminesynthese uit P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1kg).

Om dit te visualiseren: Binnen 20 dagen werk (team van meerdere mensen) kan de hierboven bedoelde route 79,25 freebase (64,47kg sulfaat) produceren met een 100L reactor terwijl een 20L reactor die twee keer per dag wordt geladen (500g ladingen) slechts 17,7L freebase (14,4kf sulfaat) zou produceren in dezelfde tijd.
(Ik bereken dit voor een 20L reactor omdat dit is wat ik gebruik en ook rond de schaal die veel anderen op het forum gebruiken).


Nogmaals, ik denk dat dit een baanbrekende route is die de amfetaminefabrikanten van dit forum naar nieuwe hoogten kan brengen, alleen al vanwege de economische voordelen die deze route met zich meebrengt!

Hoe dan ook, er ontbreekt wat informatie voor chemicus noobs zoals ik :D

Is er info over de hoeveelheid IPA?
En, in tegenstelling tot de andere route wordt hier geen DH2O gebruikt?

Zal de verhouding P2NP:NaBH4 hetzelfde zijn als bij de One pot synthese via P2NP, NaBH4, CuCL2? Deze verhouding zou 1:1,739 kg zijn.

Zal de verhouding hetzelfde zijn? 0,105 kg CuCL2 opgelost in XX liter DH2O voor elke kilo P2NP?

Zal deze stap gebeuren door toevoeging van een 25% NaOH oplossing?
Zo ja, wat is de ideale hoeveelheid om toe te voegen?

We gaan ervan uit dat dit gebeurt met een geschikte hoeveelheid IPA, net als bij de andere route.
Wat is de aanbevolen hoeveelheid?

Dit deel is duidelijk, uiteraard

Alvast bedankt voor deze route!

Groeten uit de hel,

Gordon
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
244
Points
43
13,xxx liter Amfetamine freebase geeft meer dan 17 kg Amfetaminesulfaat (72% base, 28% zuur w/w) niet minder dan 10 kg.
Dat zou bij 100% opbrengst wat onrealistisch zijn. Maar met 70% opbrengst heb je nog steeds 12 kg sulfaat en ik denk dat 70% binnen bereik moet liggen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Ik kan je niet met zekerheid antwoorden. Je moet deze synthese ter plekke aanpassen. Ik denk niet minder dan 50 L IPA/water mengsel. En ja, het is de moeite waard om gedestilleerd water te gebruiken, maar je kunt ook gefilterd kraanwater gebruiken.
Ja en dat geldt ook voor andere reagentia.

Ik denk ongeveer 20 liter
 
View previous replies…

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
ja ik zoek de hele nacht ... ik vind BMK en hydroliseer hem ( p2np in dit geval kust ongeveer 120 $ ) en vind NaBH4 voor prijs 30-60 € per 1 kg ... 💪🏻👍🏻 nu moet alleen uitzoeken hoeveel reagentia te zetten in 100L reactor ... is niet dezelfde berekening als werk met 1 kg p2np ...
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Ik denk dat je gewoon voor deze route kunt gaan:

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/one-pot-amphetamine-synthesis-from-p2np-with-nabh4-cucl2-1kg-scale.70/

Het is mogelijk om 50% van deze schaal uit te voeren in een 20L reactor, daarom zou het mogelijk moeten zijn om 2,5kg P2NP in een 100L reactor te laden. Je kunt de reagentia van deze route eenvoudigweg schalen met een factor 2,5, maar deze route is niet noodzakelijkerwijs de beste voor een 100L reactor.

De route die hier in de hoofdpost wordt genoemd werkt waarschijnlijk wel, maar er ontbreekt wat informatie.

Werken met andere routes zal je zeker een betere opbrengst geven, ik denk dat het mogelijk is om 10-20kg sulfaat te maken in een 100L reactor, als je de juiste route gebruikt voor een grote schaal.
 

lalosalamanca84

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
ja begrijp ik niet verwachten strikt 10 kg ... ik wil alleen maximaal mogelijk te maken op 100 L reactor (als dit 2 liter freebase is ok, als kan worden 5-6 super) alleen berekening voor reactor 100 L ik nodig heb 👍🏻
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Je kunt de link gebruiken die ik je heb gestuurd en deze vermenigvuldigen met 2,5 als je bedreven bent in deze synthese :) Dat betekent dat je 2,5 kg p2np zou gebruiken in plaats van 1 kg en alle andere reagentia in dezelfde verhouding zou schalen.

Als je geen professionele koeling hebt, is het aan te raden om maximaal 2 kg P2NP te gebruiken, omdat de reactie nogal zwaar kan uitzetten denk ik.
 
Top