Hoe je geld witwassen in 2 klikken

SasquatchMonero

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
28
Reaction score
10
Points
3
Je mist volledig de "hoeveelheid correlatie" en waarschijnlijk ook de "timing correlatie".

Als je voor 10k dollar aan btc in xmr wisselt, en dan weer van xmr in btc; raad eens wat de ketenanalysebedrijven zouden kunnen opmerken: "Vanaf dit punt ging er 10k aan btc uit, en vanaf dit punt kwam er precies dezelfde amonut in."

Als je dit goed wilt doen, overweeg dan om "in stappen" in/uit xmr te stappen. Zet een deel van je btc om in xmr. Wacht een paar dagen, of een week. Zet dan een deel van de btc die je hebt om in xmr. En herhaal dit ad nauseam totdat je "witgewassen" bent.

Doe geen btc-xmr-btc swaps in één keer.

Of, gooi het btc-gedeelte weg en blijf bij XMR. Veel minder om rekening mee te houden tijdens het gebruik.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Het gebruik van 100% monero is ideaal, maar niet altijd mogelijk als verkoper die op meerdere DNM's actief is.
Toch is XMR helaas niet de standaard geworden in de DN.
 

SasquatchMonero

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
28
Reaction score
10
Points
3
>XMR is helaas nog niet de standaard geworden in de DN.

Het komt eraan. Jullie kunnen je er maar beter op voorbereiden. Zorg dat je je portemonnee kent en zorg dat je je seedphrase-opslag op orde hebt.
 

Power

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2022
Messages
24
Reaction score
16
Points
3
niet witwassen, eve alice eve vindt je tijdens het proces ook. als je echt schone crypto wilt, moet je het in een exchange stoppen vanuit een koude wallet en gewoon willekeurige bedragen verhandelen het is veel schoner dat dit.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
51
Reaction score
50
Points
18
Weet je 100% zeker dat je xmr net werkt?
 
Top