Ik kan pseudoefedrine opgelost in water niet extraheren

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Proberen om pseudo-efedrine uit pillen te halen met alleen water werkt niet erg goed sinds ongeveer 1990. Er zijn ongeveer een dozijn verschillende chemicaliën die ze aan pillen toevoegen om dat onmogelijk te maken. Als je een foto van de ingrediëntenlijst maakt, kunnen we zien welke methoden ze gebruiken in die specifieke pillen en kunnen we een extractiemethode voorstellen. Er is ook een thread op dit forum die een paar methoden biedt die in de meeste scenario's werken
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Dit is de samenstelling van de tabletten: Triprolidinehydrochloride 2,5 mg tablet + pseudo-efedrinehydrochloride 60 mg Hulpstoffen: lactosemonohydraat, zetmeel, magnesiumstearaat, povidon en water.
 

Bmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
D3jXKIZJH0

2,5 mg tripro & 30mg PSU Help me alstublieft om deze pil te extraheren, want ik weet zeker dat het niet als eerste zal lukken. 🙏
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
mijn tabletten bevatten: Triprolidinehydrochloride 2,5 mg
Pseudoefedrinehydrochloride 60 mg
Hulpstoffen: lactosemonohydraat, zetmeel, magnesiumstearaat, povidon en water.

Kan ik pseudoefedrine verwijderen door gewoon ethanol toe te voegen en het te filteren en in te dampen?
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
Los het op in alkalisch water, pH 12, en extraheer het dan met tolueen of xyleen.
Was de tolueen vervolgens één keer met water en zorg ervoor dat de alkaliteit niet afneemt. Scheid dan de tolueen en pomp waterstofchloridegas in de tolueen. De kristallen van pseudo-efedrinehydrochloride zullen vallen. Filtreer het bezinksel en droog het.
 
View previous replies…

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Is waterstofchloridegas hcl-gas? Sorry, ik spreek het niet vloeiend.
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3

Wat bedoel je met tolueen wassen met water? Ik begrijp niet wat u hiermee bedoelt? Zijn ze niet onzichtbaar?
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
Nadat de alkaliniteit is uitgevoerd, wordt de pseudo-efedrine base opgelost in de tolueen. Scheid de tolueen van het water, voeg vervolgens schoon gedestilleerd water toe aan de tolueen en scheid het een tweede keer om de natriumdeeltjes te verwijderen. Pomp vervolgens Hcl-gas bij de tolueen. Het pseudo-efedrine Hcl zout zal eruit komen. Filter.
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Hartelijk dank voor je hulp vriend. Weet je welke opbrengst dit proces kan genereren?
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
31
Points
28
Welke pillen heb je gebruikt? Is het Contec?
 
Top