SCAM Inleiding tot de zwarte piramidemarkt

Bimbone

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 4, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Veelbelovend! Ik hoop dat deze plek vrij is van oplichterij
Ik ga het proberen, bedankt
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
leafe het voor weken niet eens een bestelling te krijgen geaccepteerd ... het is gewoon klote ik hoop dat ze van gedachten verandert en zijn systeem problemen!
 

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 4, 2022
Messages
39
Reaction score
123
Points
33
Hallo man, bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.

We hebben een andere aankondiging gepubliceerd kort na het anti-phishing onderwerp.

Het anti-phishing pantser verschijnt alleen in willekeurige gevallen.

Meestal hoef je alleen maar een van onze twee captcha's te beantwoorden om je te registreren.

Het werkt goed aangezien we elke dag nieuwe mensen zien registreren.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
en waarom is het geld daar bevroren en geen enkele verkoper is online of accepteert zelfs maar iets voor 2 weken + is dat een soort van zaken? ik denk het niet ...
 

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 4, 2022
Messages
39
Reaction score
123
Points
33
@nob0dy: je hebt trouwens geen screenshot toegevoegd aan je bericht.
Je hebt de schermafbeeldingen uit ons topic.... opnieuw ingediend.
 

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 4, 2022
Messages
39
Reaction score
123
Points
33
@nob0dy: je hebt trouwens geen screenshot toegevoegd aan je bericht.
Je hebt de schermafbeeldingen in ons topic.... opnieuw ingediend.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18
Dit is een zwendelmarkt. Gebruikers opgelet, handel niet op deze markt. U bent gewaarschuwd.

ADMIN: Deze marktdraad zou een rood SCAM watch label moeten hebben, net als Alien Market.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Waarom niemand delte deze shit markt link post? fuckin oplichters ...
 

salemwitches

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 26, 2022
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Ik heb BB Forum 3 dagen geleden ontdekt dankzij Black Pyramid market en hun zeer vriendelijke ondersteuning, waar ik ongeveer een maand geleden lid van ben geworden.

Ten eerste: dank aan jullie beiden voor het brengen van wat frisheid in dit veld dat het darknet is.
Ten tweede, en niet het laatste, wanneer de meeste mensen het graag simpel houden (en meestal lelijk) vanwege slechte codering of ontwerpdrempels of gewoon omdat ze te lui zijn om de noodzakelijke upgrade uit te voeren, verdubbelen deze jongens de hoeveelheid inspanning en raad eens: het is te zien! in elk aspect!

Big-Up voor jullie Heinsenberg en Amenhotep voor het geweldige werk. 😉😘

Voor zover ik het kon proberen (ik heb in totaal 8 bestellingen voltooid), is de markt supersnel, foto's, zoeken, profiel, lid en productpagina laden in een mum van tijd.
Ik geniet ook echt van het uitchecksysteem en de dynamiek zonder het gebruik van Java. Dat is briljant.

Het ontwerp is ook vlekkeloos (oké, ik ben het ermee eens dat ik altijd een grote fan ben geweest van de Egytpische cultuur...).

Wanneer andere markten oud en saai aanvoelen en meestal steeds door dezelfde crew worden gerund, heb jij echt wat ik noem een uitbraak op dit gebied gedaan en ik denk dat het nu slechts een kwestie van tijd is voordat je fatsoenlijk verkeer aantrekt, als je dat al niet doet.

Ik zag hier en daar wat problemen met andere mensen die je misschien lastigvalt met je service: Ik zeg negeer ze, geef er geen reet om en ga zo door met je mooie werk.
 

artme2

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 30, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
hallo jongens! zwarte piramide is cool! maar ik noob en ik wil schrijven een bericht en als ik schreef niets te doen!! hoe kan ik alsjeblieft doen!! dit is een domme vraag ik weet het, maar help me alsjeblieft ... heb een goede dag
 

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Het is niet cool, tenzij je geniet van oplichterij. Btw, je bent duidelijk aan het trollen en aandacht aan het zoeken. Dus alsjeblieft ;).
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Geen updates, geen trackingnummer, ik raad het niet aan om zaken mee te doen.
Ik heb een maand gewacht om de bestelling te kunnen plaatsen en nu wacht ik al 12 dagen en de verkopers hebben geen updates gegeven, ook al heb ik ze om een trackingnummer gevraagd. De man die me vroeg om deze monsters te kopen, wordt boos en nu sta ik voor gek. Het is allemaal erg onprofessioneel, Nemesis Market was veel beter. Ik ben zelfs bang dat het oplichterij is, omdat ik mijn geld niet kon opnemen en de klantenservice me nooit antwoordde toen ik mijn geld terug vroeg. Ze waren alleen beschikbaar op de market wallet, maar ik kon ze niet opnemen.
 

Attachments

  • SRJBYt6vfV.jpeg
    SRJBYt6vfV.jpeg
    5.3 MB · Views: 302

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Blijf weg kan ik zeggen na 2 weken wachten op acceptatie van bestelling en founds niet in staat om in te trekken!! ik hoop dat ze mijn gedachten veranderen, maar eigenlijk is het tijdverspilling!
 
  • Like
Reactions: vis

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Ik wacht al ongeveer 6-7 weken. 2 en een halve week sinds de bestelling is verzonden volgens de bestelstatus, maar er is nog steeds niets aangekomen, op zondag heb ik een geschil geopend en nog steeds niets.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
deze berichten moeten worden verwijderd of gemarkeerd als oplichterij zodat niet nog meer mensen in de val lopen.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Nog geen reactie

Aanvaard op 2023-11-18 (20:59)

Verzonden op 2023-11-18 (22:59)

Betwist op 2023-12-03 (15:29)
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
mine got accepted by now i hope it work well then i will take all back support reply but site have a lot troubles actualy i think that cause that massive delays. well let see i hope it work out also for others in same situation u got suport answer meanwhile?
 
View previous replies…

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
De mijne werd ook geaccepteerd en na meer dan twee weken zijn de goederen nooit aangekomen, we zullen zien of ik mijn geld terugkrijg, want de ondersteuning werkt eraan.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Ik kan alleen maar hopen dat het een specifiek verkopersprobleem was en dat de mijne goed werkt, maar het lijkt erop dat ze de problemen van de afgelopen weken nu hebben opgelost!
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Laatste bericht van de ondersteuning was 4 dagen geleden, de verkopers blijven inactief, heb nog steeds niet ontvangen mijn fondsen terug en de steun houdt gewoon mijn fondsen weten alle situatie. Het is een zeer vreemde situatie
 

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
36
Points
18
Terwijl je denkt dat het in escrow is, gebruiken ze waarschijnlijk die fondsen, geen view key = geen bewijs van de markt die de munten bezit.
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
MArket eigenlijk naar beneden?
 

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 14, 2023
Messages
23
Reaction score
14
Points
3
Blijf uit de buurt van deze site, het is gewoon totale oplichterij !!!! deze site is de slechtste shit ooit !!!!
 

Helsinki1

Don't buy from me
New Member
Joined
May 6, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
1
De markt is gedaald en ik heb 700usd in mijn portemonnee! Is dit oplichting? Omdat we het geld niet uit de portemonnee kunnen halen, moest dit wel gebeuren.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Ik probeer al tijden geld van ze op te nemen zonder enig resultaat.
 
View previous replies…

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Ik kan niet eens de meer dan 300 dollar die op mijn rekening staat opnemen zonder het volgende tegen te komen

"U moet ten minste 1 verkoop ter waarde van de helft van uw saldo voltooien voordat u geld opneemt dat op onze markt is gestort.
In de toekomst, als je wilt dat je fondsen automatisch worden teruggestort in je persoonlijke portemonnee na een geannuleerde of mislukte bestelling, voel je dan vrij om de 2fa-Authentificatie aan te zetten in je profiel en een crypto-terugbetaling in te voeren".

Ik kon ook geen aankoop laten bezorgen in mijn mailbox. De verkopers die ik heb gesproken, op deze site, zijn niet bereid om de tracking id te geven of een excuus te maken voor het verkeerd plaatsen van de tracking id. Het is lachwekkend dat deze markt (zwarte markt) nog steeds wordt beschouwd als enigszins gerenommeerd op andere sites met bijna geen kritiek in tegenstelling tot ares en incognito. Dit is een duidelijke exit scam, smh. Ik had beter onderzoek moeten doen, lol.
 

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Ik vind het niet gek dat deze pagina nog steeds op hun homepage staat. Op een bepaalde manier kunnen ze zo hun geloofwaardigheid behouden die ze ooit hadden. Ooit was zwarte piramide volgens mij een legitieme markt. Nu zijn ze aan het oplichten en staan ze hun klanten niet toe om geld op te nemen.
 
Top