Is er een reden waarom sulfaatzouten de voorkeur genieten voor amfetaminen?

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Ik heb aceton gemengd met zwavelzuur.
Er zitten geen onzuiverheden in, het is een geweldig product
 
View previous replies…

BrownRiceSyrup

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
52
Reaction score
29
Points
18
Nee, hij heeft gelijk, het is een wit soort draderige troep. Het lijkt niet op te lossen in water. Als je zwavelzuur lang genoeg in hoge concentraties in aceton laat zitten, wordt het ook rood .... althans dat deed het bij mij...
 
View previous replies…

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Ik heb lang geprobeerd om een mengsel van aceton en zwavelzuur te krijgen voor het zouten, en de enige manier om de vorming van mesilaten (rode kleur en vreselijke geur) te voorkomen was om vrieskoude aceton en zuur te gebruiken, maar zelfs met de grootste zorgvuldigheid werd het na een tijdje (een paar uur) rood. Mijn ervaring bevestigt wat w2x3f5 zegt dat zwavelzuur-IPA mengsel veel beter is voor het zouten.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
246
Points
43
Amfetaminemonofosfaat moet worden bereid door titratie in water, de gewenste ph is 5 tot 6. Monofosfaat kan niet worden bereid in alcohol, want als je het fosforzuur 75 of 85% toevoegt, maakt niet uit, zoals het is of in alcohol aan de base in alcohol, komt er een punt waarop al het Amf ineens verandert in kauwgom en het geen zuur meer opneemt. Je hebt dus een mengsel van polyfosfaten. Het is geen probleem om deze kauwgommassa te drogen en het wordt zonder problemen droog en het kan worden geconsumeerd en het is niet slecht, maar het monofosfaat niet.
Het monofosfaat, dat gemaakt kan worden door water en dan verdund fosforzuur toe te voegen aan de basis in een apolair oplosmiddel en dan de heilige stront uit beide te mengen, heeft het voordeel dat het veel beter oplosbaar is in water dan het polyfosfaat en ook meer dan het sulfaat. Deze hogere oplosbaarheid betekent een betere biologische beschikbaarheid en het heeft een iets snellere start dan de andere zouten. Alleen het carbonaatzout schijnt het te overtreffen, maar dat heb ik nooit geprobeerd te maken.

Wanneer je monofosfaat in water maakt, gebeurt er iets wat je als eerste zal storen: Bij het toevoegen van fosforzuur zie je eerst zout uit de oplossing vallen en daar word je blij van. Bij het toevoegen van meer zuur zal plotseling al het zout -poef! - weer verdwijnen! In tegenstelling tot zwavelzuur waar dit slecht is, is dit precies wat je wilt met fosforzure zouten, omdat je degene wilt met de beste oplosbaarheid in water. Die krijg je bij ph 5 tot 6 en na het afscheiden en verdampen van het water.

De rode verkleuring die optreedt als je te veel zuur toevoegt, wordt niet veroorzaakt door zuur of amfetamine maar door onzuiverheden, voornamelijk P2P en licht basische onzuiverheden die tijdens het proces zijn meegekomen. P2P gaat mooi door stoomdestillaties en A/B-procedures omdat het amfoteer is in aanwezigheid van basen en zuren, in het bijzonder met basen, zeg maar dat het plotseling veel beter oplosbaar wordt in water.
Echt schone amfetamine base verandert niet van kleur, hoeveel zuur je ook toevoegt. Geen van de post-reactie protocollen die ik hier heb gezien produceert echt schone Amfetamine base en dus is het lezen over het verkleuringprobleem (van roze naar rood) helemaal geen verrassing.
 
View previous replies…

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Dit is in tegenspraak met de procedure in de Pharmaceutical Manufacturing Encyclopedia die alcohol gebruikt, maar het past absoluut bij al mijn praktische observaties. Het zout verdwijnt ook in IPA uit het water in de H3PO3 en dan stop ik met het toevoegen van zuur. Ook goed om te zien dat je nog steeds post na al die...decennia.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
aceton werkt veel beter, het wordt een goed vast zout, zonder snot. Ik heb het persoonlijk gecontroleerd in 2005)))
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Wat betreft p2p en kleuren, zal ik ondersteunen. dit is waar. Onzuiverheden van p2p en zijn derivaten geven kleur door bijproducten, dit is ook het geval voor p2np en p2p syntheses, de amine na gefractioneerde destillatie in hoog vacuüm kleurt niet bij gebruik van een overmaat zuur, de pure basis van de amine is volledig kleurloos en transparant.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
246
Points
43
Het is goed mogelijk dat je het monofosfaat in aceton kunt maken, ik heb nooit gezegd dat de methode die ik beschreef de enige is.
Maar uit nieuwsgierigheid, waarom "veel beter"? In mijn ogen is het hoogstens een kwestie van persoonlijke smaak aan welke methode je de voorkeur geeft.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Gemakkelijk te bereiden en te isoleren, aminefosfaten zijn zeer slecht oplosbaar in aceton, gemakkelijk droog.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
246
Points
43
Je legt mooi uit waarom het toevoegen van H2PO4 aan aminebase in aceton GEEN monofosfaatzout oplevert. Omdat theamine eruit zal vallen als het meer onoplosbare zout dat bestaat uit fosfaten die zijn opgebouwd uit één oh-fosforzuurmolecuul en meerdere aminemoleculen, zal dit zout niet verder reageren, ongeacht hoeveel meer H3PO4 je toevoegt.
Monofosfaat betekent precies één molecuul amfetamine op één molecuul fosforzuur en dat is niet te bereiken met de door jou beschreven methode.

Ik zal dit niet verder benadrukken, dat is mijn laatste opmerking over deze kwestie, heb er de zenuwen noch de tijd voor, sorry.

het allerbeste, veel geluk en lekker koken! ;)
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Ik heb deze methode in 2005 gebruikt en het bleek uitstekend te zijn. het is je eigen zaak om het wel of niet te doen. Dit is mijn praktijk en verschillende laboratoria. Veel succes op je moeilijke reis. Monofosfaten zijn, in tegenstelling tot andere fosfor- en amfetaminezouten, zeer slecht oplosbaar in aceton.
 

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
Ik heb de thread gelezen en wat je zei in eenvoudige stappen omgezet,
Als ik pure stoomgedestilleerde amfetaminebasis had, bijvoorbeeld 100 ml. Hoeveel oplosmiddel heb ik dan nodig en wat voor soort?
Aceton zou niet werken als ik H3PO4 gebruik en hoeveel fosfaatzuur moet ik erin laten vallen?

Ik wil niet dat iemand de vuile was buiten hangt, maar het zou me helpen om het proces te begrijpen, met een specifiek voorbeeld, bedankt.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Als je doel is om het te kristalliseren, kun je het gaan mengen met aceton of methanol, waarbij ik aceton zou aanraden om het vervolgens te druppelen tot zout met zwavelzuur.
 

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
Bedankt, dus ik moet de pure base mengen met 1:1 droge aceton en dan mijn 85% H3PO4 erin druppelen tot het PH 5-6 bereikt? Ik begrijp @OrgUnikum post "Het monofosfaat dat kan worden gemaakt door water en vervolgens verdund fosforzuur toe te voegen aan de basis in een apolair oplosmiddel en dan de heilige shit uit beide te mengen, heeft het voordeel dat het veel beter oplosbaar is in water dan het polyfosfaat en ook meer dan het sulfaat." niet als ik water moet toevoegen. Ik dacht dat water en A-Oil de opbrengst beïnvloeden? En hoeveel water?
 

Mohammed_Lee

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
44
Reaction score
8
Points
8
Hallo en allereerst hartelijk dank voor de actieve leden van dit forum. Zonder jullie was ik nooit zover gekomen!
Mijn probleem: ik heb genoeg (oud) zwavelzuur voor precies één batch. Het probleem is dat het na verloop van tijd geel is geworden. Kan ik dit gebruiken? (Ik kan momenteel geen nieuwe krijgen)
Maar ik heb genoeg fosforzuur @orgUnicum:

"Het monofosfaat dat kan worden gemaakt door water en vervolgens verdund fosforzuur toe te voegen aan de base in een apolair oplosmiddel en dan de holy shit shit uit beide te mengen, heeft het voordeel dat het veel beter oplosbaar is in water dan het polyfosfaat en ook meer dan het sulfaat."

Kunt u mij de mengverhouding Water:Base en Water:pfosforzuur vertellen? Ik heb ook n Hexan is dat geschikt als niet-polair oplosmiddel?

vriendelijke groeten
 

Mohammed_Lee

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
44
Reaction score
8
Points
8
Ik heb nog een vraag over mijn eerste zelfgemaakte batch (waarschijnlijk niet) amfetaminefosfaat en ik heb besloten om het hier te posten in plaats van een nieuwe thread te openen. Ik heb het gemaakt via de P2NP HgCl methode en alles zag er goed uit. Het amalgaam; de reactie na het toevoegen van het RM. Het enige wat ik fout deed was de temperatuurregeling tijdens de reductie (ik denk dat ik het soms te heet liet worden. Maar na 24 uur had ik 2 mooie lagen waarvan ik de bovenste heb afgegoten en het laatste beetje heb gescheiden met een scheitrechter.
Lang verhaal kort: ik eindigde met 85 g van wat dan ook (van 10 g P2NP). Als iemand enig idee heeft wat er fout is gegaan en hoe ik dit kan voorkomen, zou ik heel blij zijn met een antwoord. Ik ben nu mijn tweede batch aan het maken waarbij het amalgaamgedeelte niet zo goed werkte (eerste keer met cofffegrinder die kapot ging tijdens het proces.
Ook als iemand een idee heeft over de vragen in mijn laatste bericht: laat het me weten. Ik moet een derde batch afmaken tot maandagochtend omdat ik hem heb geregistreerd voor analyse en ik wil ten minste één succesvolle batch.

bij voorbaat dank,
Lee
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Je hebt een mengsel van anorganische zouten, dus ik zie niet dat je alkali hebt gebruikt om de aminevrije base te krijgen. Je weet niet wat je doet, het is gevaarlijk.
 

Mohammed_Lee

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
44
Reaction score
8
Points
8
Nee, dit moet maar een korte samenvatting zijn, want ik had een beetje stress. Ik heb de viedeogids gevolgd en heb uren op dit forum doorgebracht met het lezen van berichten over deze synthese. om zeker te zijn: Ik heb natuurlijk maar het mengsel in een bekerglas gedaan, ~20 gewacht en toen een NaOH oplossing toegevoegd totdat ik ph 11 bereikte (zou ik 2 lagen krijgen zonder de alkanisartion?)
Iemand een idee wat er mis ging?
 

Mohammed_Lee

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
44
Reaction score
8
Points
8
Heeft iemand een idee welke fout dit kan hebben veroorzaakt? In welke stap van de synthese heb ik een fout gemaakt?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Schrijf in detail op wat je hebt gedaan, welke reagentia je hebt gebruikt, wat je hebt waargenomen. Hoe kunnen we je begrijpen als je kleine stukjes informatie geeft.
 
Top