Question Ketamine kristalvormen

iseeghosts

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Hallo allemaal, een vriend vroeg me of ketaminekristallen kunnen worden veranderd in een andere vorm, zoals een kandelaar of iets dergelijks. Hij verkoopt ket in bulk, dus het doel is om de zendingen minder opvallend te maken bij de douane. Het zou S-ketamine zijn. Hij zei dat hij iets soortgelijks deed met mdma en siliconenvormers. Kan dat? Zo ja, kan iemand het me dan leren?

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
383
Zolang je het kunt scheiden, kun je misschien vetzuren zoals palmitinezuur toevoegen? Of het gewoon mengen met palmolie? Ik weet niet zeker of het in kaarsvorm blijft zitten, maar het is maar een idee.

iseeghosts

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
De R van de S scheiden? Dus als ik pure s ket heb, hoe kan ik het dan herkristalliseren tot een andere vorm?

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
383
Ik dacht er net aan om een soort bindmiddel of emulgator toe te voegen aan een pil of siroop of iets dergelijks en het te behandelen als was om een kaars te maken.

hier is informatie over het racemiseren van r-ketamine. ik kon niet precies vinden wat je zocht, maar ik hoop dat je hier iets aan hebt :3

• Like
Reactions: vis

iseeghosts

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Als ik me probeer te registreren op de site, wil hij een e-mailadres. Ik weet niet of dat veilig is

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
383
gebruik gewoon een tijdelijk e-mailadres. je hoeft het niet te verifiëren afaik

er zijn veel goede bronnen op de site, ik gebruik het om de meeste van mijn chemie-gerelateerde vragen te beantwoorden lol ^^;