Hallo iedereen, ik ben nieuw hier. Kan iemand van jullie met ervaring met mij en anderen die geïnteresseerd zijn een goede en efficiënte methode delen om deze efedrine-precursor thuis te maken? Ik heb benzaldehyde, gist, melasse en een emmer voor alcoholische fermentatie. Ik ben al een tijdje bezig met het verzamelen van informatie, ik heb een patent (US6271008) vertaald in mijn taal, evenals enkele andere studies, ik ben nieuwsgierig naar dit proces, helaas ben ik niet bekend met deze geavanceerde chemische code, ik hou ervan als de kennis duidelijk wordt gegeven, en de meeste van deze studies zijn geschreven in de taal van wetenschappers, het is moeilijk om te graven in specifieke, consistente informatie, en ik zou niet graag iets verpesten door iets onnauwkeurig te doen, dus ik vraag dat degenen die ervaring hebben met deze methode mij als een begrijpende ouder stap voor stap begeleiden. Ik denk dat dit kan worden vereenvoudigd tot instructies in een vergelijkbare stijl (voorkeursvoorbeeld sjabloon):
Om 100g fenylacetocarbinol te verkrijgen (via de biotransformatiemethode) moet je:
1) Voeg x milliliter/gram melasse toe aan een emmer, voeg dan (x) gram gist
2) Voeg na 24 uur (x) milliliter/gram benzaldehyde
enz. toe.
Kunt u mij helpen om deze instructie op een nauwkeurige manier te voltooien, zodat deze mij en anderen die in de toekomst l-PAC willen produceren van dienst kan zijn? Of heb ik een draad over het hoofd gezien die me gemakkelijk naar een oplossing kan leiden? Help me dit raadsel te vereenvoudigen. Groeten!
Om 100g fenylacetocarbinol te verkrijgen (via de biotransformatiemethode) moet je:
1) Voeg x milliliter/gram melasse toe aan een emmer, voeg dan (x) gram gist
2) Voeg na 24 uur (x) milliliter/gram benzaldehyde
enz. toe.
Kunt u mij helpen om deze instructie op een nauwkeurige manier te voltooien, zodat deze mij en anderen die in de toekomst l-PAC willen produceren van dienst kan zijn? Of heb ik een draad over het hoofd gezien die me gemakkelijk naar een oplossing kan leiden? Help me dit raadsel te vereenvoudigen. Groeten!