Laten we het hebben over mijn belachelijke tolerantie

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Probeer een MAO-remmer, zoals moclobemide.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
Nogmaals bedankt meneer voor nog een aanbeveling voor mijn lijst met te proberen verbindingen! Ik ben de afgelopen week stil geweest, hier en overal. De hele week is het alleen maar Mary geweest.

Mijn laatste 25mg Sertraline was afgelopen zaterdag, ik voelde me nogal lui en slapjes. Ik wilde een volle week van de Ice af omdat dat het enige is waarmee ik op dit moment kan experimenteren, een volle week op, een volle week af. En als ik zeg 'op' dan bedoel ik 'op'. En als ik 'op' zeg, bedoel ik slechts tussen 0,05 - 0,10g per snuifje en ik deed het maar één keer per dag. @SauceySockss zei dat hij op een gegeven moment EEN OUNCE per week nam?! Te oordelen naar hoe hard dit spul mijn hersenen schopt, en hoe ik letterlijk bijna doodging eergisteren na mijn 'eerste' 0.10g, zou ik zeggen dat dit krankzinnig spul met een hoge potentie moet zijn, of ik heb iets gevonden waar ik persoonlijk gewoon uniek op reageer.

Ik op Ice: snel en dom, een stomp voorwerp... Ik ben meestal heel voorzichtig en probeer strategisch te zijn bij elke beslissing die ik neem (te veel, dus meestal krijg ik niets gedaan. ADHD'ers weten waar ik het over heb). Op Ice gaan mijn hersenen als een razende tekeer, maar dat vind ik niet erg(?) Ik pak een idee uit de lucht en ren ermee weg. Maar ik ren en ren en ren.... Ik heb het hele weekend doorgebracht na mijn eerste Ice-week, omdat ik te veel pijn had om te bewegen door het tuinieren. Ik kan geen lijstjes maken in mijn hoofd zoals op de 4MMC, dus ik ben net een schoonmaak/tuin/herstel gek die van het ene ding naar het andere hobbelt.

Eerlijk gezegd was ik zo in mijn twintiger en dertiger jaren voordat mijn hersenen volledig opbrandden in de maatschappij. Het enige verschil is de slapeloosheid, ik bedoel, dit is psycho. Ik heb donderdag om 9 uur .07g genomen. Na precies 3 uur in bed te hebben gelegen, schrijf ik dit om 2:30 vrijdagochtend.

Dit spul is eigenlijk te ver in één richting, er mist iets van de 'stimulatie-ervaring' die ik had met de MeowMeow en MDMA in de umm, "Sorteer- en archiveerafdeling"(?) van mijn hersenen. Ik kocht vandaag wat dierenbenodigdheden en de dame vroeg me in het voorbijgaan welk ras honden ik had en ik kon het me verdomme niet herinneren!!! Zoals, WAT?!

Als ik de hersensecretaresse zover kon krijgen dat ze haar werk deed EN deze niveaus van motivatie en energie kon opbrengen, dan denk ik dat dat het ultieme doel is. En omdat ik ook pas sinds kort weet wat MAOI's zijn, denk ik dat ik de pychedelica misschien zal bewaren als een 'beloning' voor mezelf zodra ik deze veel serieuzere kwestie van Nootropics heb uitgezocht en in ieder geval dichter bij het punt ben waar ik het juiste motivatieniveau voel, want ik heb verdomme serieuze dingen te doen!
 

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 9, 2024
Messages
54
Reaction score
43
Points
18
Je kunt ook zaden van syrische wijnruit proberen, dat is ook een maoi. MAAR ONDERZOEK ALSJEBLIEFT DE INTERACTIES, JE KUNT ER DOOD AAN GAAN!
 
Top