- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,077
- Deals
- 1
Ik zou graag helpen, maar de reikwijdte is zo groot en de VS zelf is zo groot en gevarieerd. De 50 staten zijn praktisch 50 landen. Alaska zelf zou het 18e land zijn, gerangschikt naar grootte. CALIFORNIA zou op zichzelf de 5e economie van alle landen zijn! Texas heeft een grotere economie dan Rusland, Canada of Frankrijk. De Dea is de angst van de wereld, er is absoluut geen mainstream illegale drugsreclame. Toch heeft de illegale drugsmarkt in de VS een geschatte waarde van 750 miljard dollar per jaar. Drugskringen zijn vaak etnisch en ook hecht. Ik moet een zwarte man hebben om mijn cocaïne te kopen. Ik stuur een Mexicaanse Amerikaan om meth te kopen. Ik maak geen grapje. Ik ken de mensen, maar er is een absolute regel tegen de verkoop aan blanken. De blanken die ik ken zijn klein. Ik kan de drugsmarkt niet kraken en die informatie krijgen. Ik kan geen groepen vinden, ik kan niemand om commentaar vragen. Vermenigvuldig dat dan met 50.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
Ik weet het niet, de westkust is niet zo. Ik bedoel, ik heb hier al eerder geschreven dat de verschillende regio's zeker cultureel verschillend zijn en verschillende opvattingen of standpunten hebben over verschillende stoffen. Jouw beschrijving lijkt heel erg op bepaalde gebieden in het midwesten of aan de oostkust. De westkust is opener, de staat Washington heeft een paar jaar geleden het bezit van alle drugs uit de criminaliteit gehaald! Er zijn dealers die adverteren en misschien niet de helft, maar een groot aantal in ieder geval, neemt crypto daar op straat.
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,077
- Deals
- 1
Daar ben ik het natuurlijk mee eens. De westkust zou net zo goed een ander land kunnen zijn dan de rest van de VS. Decriminalisering en schadebeperkend beleid zijn veel meer in de praktijk. Ik woon in het Midwesten en het beleid en de tactieken van de wetshandhaving zijn ronduit archaïsch. Als je bijvoorbeeld betrapt wordt op de verkoop van vrijwel elke Cns-actieve stof, kun je tien jaar de gevangenis in, zelfs als je geen illegale drugs verkoopt. Je hoeft alleen maar te geloven van wel en je bent schuldig. Om specifieker te zijn, ze hoeven je alleen maar te laten zeggen dat je geloofde dat je drugs verkocht. Als je L-meth verkocht, wat niet illegaal is, zijn ze niet verplicht om je dat te vertellen. Ze sturen je naar de gevangenis voor het verkopen van vrij verkrijgbare drugs als je niet weet hoe je dit moet beargumenteren.