Looking for a vendor OP ZOEK NAAR BULKLEVERANCIER NAAR AUSTRALIË (GROF GELD)

SyndicateAU

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Hallo allemaal, we hebben momenteel wat problemen met onze huidige leverancier, voornamelijk met betrekking tot de productkwaliteit en de hoeveelheden die momenteel door onze deuren komen. We zijn van mening dat onze organisatie momenteel te groot is om de huidige problemen aan te kunnen. Daarom zijn we momenteel op zoek naar potentiële nieuwe leveranciers die een langdurige zakelijke relatie met ons willen opbouwen.

We zijn momenteel op zoek naar:

- Coke
- Meth
- MDMA
- Ketamine

Wij zijn een van de meest betrokken, beruchte en grootste organisaties in Australië met een grote invloed op de drugshandel hier.
We hebben een grote controle over de verkoop, distributie en verplaatsing van alles in grote hoeveelheden in eigen land. We hebben ook controle en allianties met verschillende andere misdaadfamilies en organisaties in Australië, waaronder ook verschillende van de grootste online verkopers van darknet in de AU.

We kunnen de hele dag praten over hoeveel macht en controle we hier in Australië hebben, of over het ontelbare aantal middelen en connecties die we hebben, maar daarvoor zijn we hier niet. We zijn hier om de mogelijkheid te bieden om in korte tijd miljoenen dollars te verdienen.
Ons zeer geavanceerde en grote netwerk en organisatie + een consistente pijplijn van grote zendingen van hoogwaardige producten = gemakkelijk miljoenen en miljoenen dollars. Met deze mogelijkheid is er een onvoorstelbare hoeveelheid geld te verdienen. Degenen die slim zijn zullen dit kunnen zien, degenen met een simpele geest zullen dit niet kunnen.

We zijn op zoek naar gelijkgestemde mensen die dezelfde langetermijnvisie hebben als wij en die aan onze eisen kunnen voldoen.
We zijn niet op zoek naar eenmalige deals, we hebben een leverancier nodig die bereid is om met ons samen te werken en compromissen te sluiten voor de lange termijn.
Wij geloven dat er op de lange termijn meer geld te verdienen valt, dus we willen een langdurige broederschap en partnerschap opbouwen.
We zijn ook niet op zoek naar mensen die geen ervaring hebben met het transporteren naar Australië of die alleen maar willen experimenteren met hun verzendmethoden. Dit is een kans voor mensen met ervaring, niet voor mensen die net beginnen.

Onze organisatie is erg old school, maar dat betekent niet dat we dom zijn. Oplichters, tijdverspillers en mensen die niet geschikt zijn voor deze functie, verzoeken we om geen contact met ons op te nemen.
 

gringo0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 25, 2023
Messages
10
Reaction score
7
Points
3
Misschien ben je een agent? Of, misschien ben ik een agent of wij? Hoe vond je dat? Als jij en je "organisaties" een van de grootste organisaties in Australië waren, zoals je zei, dan zou je hier nooit willekeurige mensen op internet vragen om jouw "organisaties" te voorzien van honderden kilo's drugs. Dat beledigt zelfs een gemiddelde intelligentie.
En dat verhaal "we zijn een van de grootste organisaties in Australië" aan het einde ziet er altijd belachelijk uit. Zelfs een gemiddelde groep in dit spel zou nooit zeggen dat we dit of dat zijn, ze zijn discreet. Vooral "een van de grootste organisaties" hoef je niet te zeggen. Dus hou op met mensen hier voor de gek te houden en succes met alles.
 

SyndicateAU

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Vanaf het begin hebben we openlijk geadverteerd als een van de grootste organisaties in Australië om mensen te vinden die soortgelijke ervaring hebben met het werken op grote schaal als onze organisatie, of die de nodige middelen en mankracht hebben om onze eisen, wensen, doelen en visie bij te houden. Denk je dat wij willen samenwerken met een fabrikant die maar 2-3KG MD per 2 maanden kan produceren? Je kijkt te veel naar Narcos en films vriend, we zeggen niet dat we een grote organisatie zijn om op te scheppen, of wat voor ideeën je ook in je hoofd hebt, ons enige doel is om iemand te vinden die de nodige ervaring en middelen heeft om met ons samen te werken, dat is alles. Ons doel is om gelijkgestemde mensen te vinden.
En als we zeggen dat we een van de grootste organisaties zijn, betekent dat niet per se dat we de meeste producten verkopen in Australië, maar verwijzen we naar onze controle over de markt en prijzen, onze middelen en connecties, en onze macht en reikwijdte. Dit zijn allemaal dingen die een organisatie "succesvol" of "groot" maken, niet alleen gebaseerd op de factor van wie de meeste producten verkoopt.

Je zegt "publieke willekeurige mensen op het internet", maar laat me je één ding vragen. Afgezien van netwerken in het echte leven en andere middelen, welke betere bron of forum is er beter geschikt om mensen te vinden die geschikt zouden kunnen zijn voor deze rol? Wij geloven dat er op dit forum oplichters, tijdverspillers en zelfs wetshandhavers rondhangen, maar aan de andere kant zijn er hier een aantal mensen die meer dan capabel zijn voor deze rol, die enorme leveranciers & fabrikanten zijn, of mensen die toegang hebben tot de nodige middelen om de hoeveelheden product te produceren/leveren waar we naar op zoek zijn, enzovoort, dus beledig je deze mensen die grotere dingen doen dan jij door te zeggen dat ze "willekeurige mensen op het internet" zijn?

Je zou niet eens kunnen begrijpen wat er zich achter de andere kant van het scherm afspeelt, maar ik neem het je niet kwalijk. Het ontbreekt je aan kennis en ervaring op dit gebied en daarom neem ik het je niet kwalijk dat je zo denkt en dat je iets hebt gezegd dat ver van de waarheid ligt. We vragen je vriendelijk om geen onzin meer te zeggen over onze berichten en om te blijven rondhangen op BB, wat je normaal gesproken lijkt te doen.
 
Last edited:

SyndicateAU

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
We willen ook meer duidelijkheid verschaffen over het onderwerp transport.

We willen zeggen dat we kunnen helpen met transport en zelfs het hele transportproces van onze kant kunnen afhandelen, maar dit is meestal alleen het geval voor middelgrote tot grote zendingen. We zouden niet al onze inspanningen, middelen en connecties inzetten voor kleine of proefzendingen, dit is iets waarvan we verwachten dat de leverancier het minimaal afhandelt. Onze organisatie heeft zeer goede relaties met mensen en insiders hoog in de transport- en logistieke wereld, we hebben veel magazijnen en droppings hier in Australië, we hebben een aantal nepbedrijven opgezet en we hebben andere middelen en methoden om te helpen bij het transport, maar vanuit financieel en risicoperspectief zou het voor ons helemaal niet de moeite waard zijn om al deze middelen in te zetten voor kleine zendingen.
Drugs kunnen veel gemakkelijker worden vervangen dan relaties, connecties en fundamenten die bloed, zweet en tranen hebben gekost om op te bouwen en te onderhouden, en dus zou het voor ons geen zin hebben om onze routes, insiders, methodes en mogelijk zelfs wat we hebben opgebouwd op het spel te zetten en mogelijk te verbranden voor een 3KG MDMA-transport (een voorbeeld).
Bovendien, als een potentiële leverancier niet over de mankracht, middelen en ervaring beschikt om het transport van een kleine zending af te handelen, hoe kan het dan makkelijker voor hem worden als het om grotere zendingen gaat?

Ik heb deze opmerking alleen maar gemaakt om de potentiële leveranciers en fabrikanten duidelijk te maken dat we meer dan bereid zijn om te helpen met het transport en dat we niet verwachten dat jullie het hele transport- en logistieke proces voor grotere zendingen op je nemen. Als het je lukt om de eerste paar kleine/proefzendingen aan je verplichtingen te voldoen en als alles klopt (kwaliteit, communicatie, efficiëntie, hoeveelheden voor grotere zendingen, enz. We begrijpen dat niets in dit spel 100% gegarandeerd is, maar zodra onze middelen en hulp voor jullie toegankelijk zijn, zullen jullie snel begrijpen waarom alles veel gemakkelijker zal worden.

Bedankt allemaal.
 

SyndicateAU

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Nog steeds op zoek naar een constante en consistente levering voor:

- MDMA
- cola
- ketamine
 

SyndicateAU

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
Nog steeds op zoek. Er is momenteel veel vraag naar MDMA.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Stop alsjeblieft met spam om een ban te voorkomen!
 

SyndicateAU

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
18
Reaction score
10
Points
3
We zijn nog steeds op zoek naar Coke, MD, Ketamine & Meth.

Onze vorige overeenkomst met een fabrikant hier voor Meth is helaas mislukt. De leverancier was niet in staat om aan onze deadlines, verwachtingen en eisen te voldoen, dus dat betekent dat we nog steeds op zoek zijn naar een vaste leverancier voor Meth.

MD & Meth is waar we ons op dit moment voornamelijk op richten en waar de meeste vraag naar is.

Bedankt.
 
Top