- Reaction score
- 18
Ik begrijp wat u bedoelt. Ik ben niet nieuw in de wereld van medicijnen. Ik ben nieuw in de wereld van synthetische medicijnen. Maar niet in het verkopen ervan.
Ik ben duidelijk erg op mijn hoede. Verwacht hetzelfde van de ander. Maar met het juiste contact is er veel mogelijk. Het zal zeker niet voor niets zijn geweest voor de moeite van die persoon.
Hebben jullie tips voor mij?
Moet ik gewoon draadjes openen voor informatie van A tot Z? Heb hier al een video gezien van het maken van SPEED. Wel leuk voor de kennis. Ik ben meer op zoek naar ervaring met wat grotere apparatuur. Natuurlijk wil ik ook kleiner beginnen. maar de intentie spreekt voor zich. Ik ben alleen geïnteresseerd in MDMA/Ecstasy en SPEED.
Bedankt voor het reageren.
Ik ben duidelijk erg op mijn hoede. Verwacht hetzelfde van de ander. Maar met het juiste contact is er veel mogelijk. Het zal zeker niet voor niets zijn geweest voor de moeite van die persoon.
Hebben jullie tips voor mij?
Moet ik gewoon draadjes openen voor informatie van A tot Z? Heb hier al een video gezien van het maken van SPEED. Wel leuk voor de kennis. Ik ben meer op zoek naar ervaring met wat grotere apparatuur. Natuurlijk wil ik ook kleiner beginnen. maar de intentie spreekt voor zich. Ik ben alleen geïnteresseerd in MDMA/Ecstasy en SPEED.
Bedankt voor het reageren.
- Language
- 🇪🇪
- Reaction score
- 45
Als je het grootschalig wilt aanpakken, bijvoorbeeld a-oil uit apaan, en je wilt 1000kg apaan omzetten in één week, dan heb je nodig:
2 x 1200kg vat met roerder
2 x stoomdestillatieset 200L
1000 kg apaan
1250L fosforzuur
1000L formamide
350L mierenzuur
500kg natronloog
Ik denk dat je rond de 200k nodig hebt, misschien zelfs iets meer. Een goede plek hier in Nederland kost rond de 7500/10000 euro per week. En de winst op a-oil is nu erg laag. De prijs van a-oil is nu ongeveer 525-600 euro per liter.
Als je meer informatie nodig hebt, stuur me dan een bericht, ik kom ook uit Nederland.
2 x 1200kg vat met roerder
2 x stoomdestillatieset 200L
1000 kg apaan
1250L fosforzuur
1000L formamide
350L mierenzuur
500kg natronloog
Ik denk dat je rond de 200k nodig hebt, misschien zelfs iets meer. Een goede plek hier in Nederland kost rond de 7500/10000 euro per week. En de winst op a-oil is nu erg laag. De prijs van a-oil is nu ongeveer 525-600 euro per liter.
Als je meer informatie nodig hebt, stuur me dan een bericht, ik kom ook uit Nederland.
- Reaction score
- 4
DM in privé hulp nodig met MDMA en bereid om te doneren voor onderwijs als dat nuttig is.