De fijnste geneesmiddelen produceren en verzenden met DIRECTIE en MAGNITUDE - Vector Laboratories

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
GRATIS proefmonsters - LEES HET VOLGENDE

Bij Vector Laboratories begrijpen we dat vertrouwen iets is dat moet worden verdiend door nooit ons woord te breken over de kwaliteit van ons product. Daarom zullen we onze waardering voor deze fantastische gemeenschap tonen door de lancering van ons bedrijf te beginnen met het weggeven van een aantal gratis monsters van onze producten. We zijn bereid om onze nieuwe klanten een voorproefje te geven van onze onberispelijke klantenservice en onze uitstekende klanttevredenheid door te beginnen met een giveaway van het volgende:

AMPHETAMINE SULFATE PASTE
(10 geselecteerde klanten ontvangen elk een 5G monster)

DEXTRO-METHAMPHETAMINE CRYSTALS FOR EUROPEAN CUSTOMERS
(7 geselecteerde klanten ontvangen een 1G monster)

DEXTRO-METHAMPHETAMINE CRYSTALS FOR USA CUSTOMERS
(7 geselecteerde klanten ontvangen een 1G monster)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HOE KAN IK INSCHRIJVEN IN DE GIVEAWAY?

(Je moet het volgende lezen om te kunnen inschrijven)


Er zijn slechts twee eenvoudige vereisten waaraan je moet voldoen om te kunnen genieten van een gratis monster. Je moet lid zijn van dit forum. Als je profielbanner "nieuw lid" zegt, dan kom je niet in aanmerking om een monster te ontvangen, omdat de beheerder je beoordeling van ons product niet als geldig zal accepteren. Dit komt omdat het beleid van het forum met betrekking tot gratis monsters stelt dat monsters alleen kunnen worden gegeven aan "leden" van het forum.

De volgende vereiste voor het weggevertje is de garantie dat je een recensie achterlaat op de vermelding van ons product op de marktplaatssectie en op de thread die je nu leest. Ik wil klanten ook vriendelijk vragen om nergens anders op het forum beoordelingen achter te laten behalve op marktplaats en in de thread (uitzonderingen kunnen worden gemaakt als u ons aanbeveelt aan een andere gebruiker van het forum). Hoezeer ik ook geniet van jullie waardering, ik wil niet dat de administratie van dit forum hinder ondervindt van spamming. Als er geen beoordeling wordt achtergelaten nadat we je een monster hebben gegeven, is het mogelijk dat ons team en andere leveranciers er niet voor kiezen om je monsters te geven of zaken met je te doen

Als je aan deze twee vereisten voldoet, gefeliciteerd! Je kunt een monster ontvangen! Plaats gewoon een reactie hieronder in deze thread en geef aan welk product je graag zou willen ontvangen (je mag maar één monster van één product ontvangen) en we zullen je zelf een DM sturen. Je hoeft ons geen bericht te sturen na je reactie, want we sturen je zelf een bericht voor je monster.
 
View previous replies…

Bennypo2

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 11, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hé, kan ik alsjeblieft een gratis monster krijgen van amfepoeder :) dat naar Amerika wordt verzonden?
 

zil3

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 29, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
GRATIS SAMPLES - LEES HET VOLGENDE

Bij Vector Laboratories begrijpen we dat vertrouwen iets is dat moet worden verdiend door nooit ons woord te breken over de kwaliteit van ons product. Daarom zullen we onze waardering voor deze fantastische gemeenschap tonen door de lancering van ons bedrijf te beginnen met het weggeven van een aantal gratis monsters van onze producten. We zijn bereid om onze nieuwe klanten een voorproefje te geven van onze onberispelijke klantenservice en onze uitstekende klanttevredenheid door te beginnen met een giveaway van het volgende:

AMPHETAMINE SULFATE PASTE
(10 geselecteerde klanten ontvangen elk een 5G monster)

DEXTRO-METHAMPHETAMINE CRYSTALS FOR EUROPEAN CUSTOMERS
(7 geselecteerde klanten ontvangen een 1G monster)

DEXTRO-METHAMPHETAMINE CRYSTALS FOR USA CUSTOMERS
(7 geselecteerde klanten ontvangen een 1G monster)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HOE KAN IK INSCHRIJVEN IN DE GIVEAWAY?

(Je moet het volgende lezen om te kunnen inschrijven)


Er zijn slechts twee eenvoudige vereisten waaraan je moet voldoen om te kunnen genieten van een gratis monster. Je moet lid zijn van dit forum. Als je profielbanner "nieuw lid" zegt, dan kom je niet in aanmerking om een monster te ontvangen, omdat de beheerder je beoordeling van ons product niet als geldig zal accepteren. Dit komt omdat het beleid van het forum met betrekking tot gratis monsters stelt dat monsters alleen kunnen worden gegeven aan "leden" van het forum.

De volgende vereiste voor het weggevertje is de garantie dat je een recensie achterlaat op de vermelding van ons product op de marktplaatssectie en op de thread die je nu leest. Ik wil klanten ook vriendelijk vragen om nergens anders op het forum beoordelingen achter te laten behalve op marktplaats en in de thread (uitzonderingen kunnen worden gemaakt als u ons aanbeveelt aan een andere gebruiker van het forum). Hoezeer ik ook geniet van jullie waardering, ik wil niet dat de administratie van dit forum hinder ondervindt van spamming. Als er geen beoordeling wordt achtergelaten nadat we je een monster hebben gegeven, is het mogelijk dat ons team en andere leveranciers er niet voor kiezen om je monsters te geven of zaken met je te doen

Als je aan deze twee vereisten voldoet, gefeliciteerd! Je kunt een monster ontvangen! Plaats gewoon een reactie hieronder in deze thread en geef aan welk product je graag zou willen ontvangen (je mag maar één monster van één product ontvangen) en we zullen je zelf een DM sturen. Je hoeft ons geen bericht te sturen na je reactie, want we sturen je zelf een bericht voor je monster.
VectorLaboratoriesishet mogelijk om gratis monsters te krijgen van amf-sulfaatpasta die in Kroatië wordt verzonden?
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
57
Reaction score
27
Points
18
Is het nog steeds mogelijk om een monster te krijgen? Ik ben in europa en ik laat heel eerlijke beoordelingen achter over producten van verkopers.
 

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
70
Reaction score
24
Points
8
Oké, luister naar me... Ik heb bergen beklommen (oké, prima, misschien alleen trappen), ik heb gevochten met woeste beesten (aka deadlines), en ik ben door een woestijn gegaan (meer een dag zonder koffie), maar er is één ding dat me van dit alles zou kunnen redden: **uw gratis D-Meth proefmonster.**

Help een held op zijn zoektocht! Ik beloof dat ik ze zal koesteren alsof ze van goud zijn, misschien schrijf ik er wel een liedje over (het wordt een hit, geloof me). En hé, als de samples zo legendarisch zijn als ik denk dat ze zullen zijn, kom ik zeker terug om meer te kopen. Laten we wat magie laten gebeuren! Ik woon in België BTW... 😉
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
Aan alle mensen met de status van "nieuw lid" die hebben geïnformeerd naar monsters:

We hebben jullie ingeschreven en mensen zullen willekeurig geselecteerd worden nadat de gebruikers met de status "lid" en "resident" geselecteerd zijn. De steekproefregel van het forum stelt dat mensen die monsters ontvangen de status "lid" en "resident" moeten hebben. :)
 
Last edited:

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Ik ben een oudgediende en ik zou je Meth graag beoordelen. De markt wordt overspoeld met 50/50 rommel. Ik laat altijd een volledige beoordeling achter.
 

StormManPan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 22, 2023
Messages
12
Reaction score
7
Points
3
Hallo, ik zou graag een monster van uw product(en) ontvangen.
 

Shaolin

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Sep 10, 2024
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Kan ik een gratis proefexemplaar krijgen?
Bedankt.
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
15
Points
8
Het zal geweldig zijn om wat monsters van jou te ontvangen ;)

Veel succes voor iedereen!

Veel succes!

^_^
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
15
Points
8
Voor het geval ik geluk heb --->> AMPHETAMINE SULFAAT PASTE

.xoxo.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
365
Reaction score
177
Points
43
Als je uit het Verenigd Koninkrijk komt, kun je gratis monsters krijgen van verschillende leden @Glitchy is een van hen 🫡
 

VectorLaboratories

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
42
Reaction score
35
Points
18
Deals
9
Gegroet gemeenschap,

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben.

We hebben nog een paar D-Meth monsters over, maar onlangs zijn de zendingen hiervan stopgezet als gevolg van persoonlijke problemen bij onze partners in de Verenigde Staten. Ze zullen binnen enkele dagen weer terug zijn en we zullen weer beginnen met het selecteren van mensen om monsters te ontvangen.

Hartelijk dank voor uw geduld, ik wens u allen een rustgevend weekend :)

Vector Laboratories
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Blij om te horen dat ik over een paar dagen weer normaal functioneer. Ik kijk uit naar de producten van jullie.
 

konsument88

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Apr 26, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hallo Ik zou ook geïnteresseerd zijn in een monster van de amfetamine in poeder- en pastavorm en van de D-Meth. Amfetamine is regelmatig nodig
 

kotkata

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
May 27, 2023
Messages
15
Reaction score
12
Points
3
Hallo, ik ben geïnteresseerd in het testen van een aantal van uw monsters - AMPH of D-Meth. Ik plaats altijd beoordelingen zoals je kunt zien. Ik ga je apart een DM sturen voor een vraag.
 

traktor666

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 28, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ik wil 90%+ AMFETAMINE SULFAAT POWDER (droog) proberen . :)
 
Top