Maximale temperatuur voor herkristallisatie van cocaïne met ethanol

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
A/B-extractie, dat is pas een serieuze zaak. 😂 er een kunnen doen is als je schoenen strikken, het is verplicht, maar ik vermijd het. Ik heb vorige maand een A/B gedaan op wat meth en het neergeslagen via hcl gedruppeld in zwavelzuur en het oplosmiddel was naptha. Ik heb het gedaan op 5 gram al gerookt bruin spul dat ik elke keer uit de pijp giet. Het was gewoon thuiswerk voor het vergassen wat ik nog nooit eerder had gedaan. Dat gezegd hebbende kan ik alles uit cocaïne krijgen zonder een A/B. Een drievoudige wasbeurt met chloroform en methyleenchloride verwijdert zelfs levamisol uit de hcl zonder dat het geneutraliseerd hoeft te worden.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Dat document lijkt van het web verwijderd te zijn. Misschien is het niet door de peer review gekomen. Jammer. In plaats daarvan presenteer ik dit document , het document dat iedereen aanhaalt uit "the Microgram journal" als het gaat over de scheiding tussen levamisol en cocaïne. Tabel 1 specifiek
QQYxT13ELB

Vervolgens presenteer ik jullie dit document uit het Journal of Analytic toxicology waarin staat dat 79% van de monsters van illegale cocaïne die PTHIT (levamisole/dextramisole) bevatten 30% of minder w/w bevatten, en dat 93% 40% of minder PTHIT bevatte in verhouding tot cocaïne hcl.
IgcPwL5AB6

Dus 79% van de monsters zou 4,1% of minder PTHIT bevatten en 93% van de monsters zou vermoedelijk minder dan 8% PTHIT bevatten, na slechts één keer wassen van de HCL met chloroform, beginnend bij 30-40%. Dit gegevenspunt werd afgeleid door de mediaan te berekenen tussen de gegevenspunten van 30% en 50% om een schatting te maken voor het punt van 40%.
Als je de gegevens voor 5 hexaan wassingen in datzelfde document vergelijkt, kun je redelijkerwijs concluderen dat de volgende chloroform wassingen die cijfers nog verder zouden verbeteren.
Daarom blijf ik bij mijn standpunt dat een wasbeurt met chloroform en water op het hcl-zout van cocaïne een haalbare methode is om levamisol eruit te extraheren.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Ik heb een vraag die jullie me misschien kunnen stellen met jullie expertise. Ooit had ik coke van een uitzonderlijke kwaliteit. Het was zeker beter dan visschaal, maar dat kan subjectief zijn. Ik weet dat het uit een bron in de Caraïben kwam. Het was lichtgeel van kleur. Het was droog, maar de consistentie leek een beetje vochtig, als zachte sneeuw, je kon het in klontjes drukken. Er zaten klontjes gedroogde klei in. Het was poederig/korrelig maar ook als boter - sorry, het is moeilijk te beschrijven, ik heb zoiets nog nooit gezien. Er zaten zelfs kleine beetjes vuil en draderig plantenstengelmateriaal in - over "rauw" gesproken. Nu zeg ik niet dat het niet versneden kan zijn, maar ik betwijfel het ten zeerste.

Dus speelde ik ermee, zoals de nieuwsgierige kat die ik ben. Ik besloot wat water in een lepel te doen en een steen te koken. Geen zuiveringszout. De troep smeerde gelijkmatig en flitste nog sneller in een steen. Ik had niet eens de tijd om te proberen het te groeperen met een cent of het te shockeren met iets kouds. Hoe dan ook, ik ben een beetje in de war over wat jullie zeggen over het breken van de molecule / "uitoliën" met overmatige hitte. Is dit wat er is gebeurd en is een deel achtergebleven als HCl-zout in het water? Omdat ik er geen base aan heb toegevoegd? Dit heeft me altijd verward. Ik waardeer jullie, bedankt.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Het feit dat het in olie veranderde en zich scheidde van het water is een duidelijk bewijs dat het om basiscocaïne ging. Vuil en plantaardig materiaal betekent dat het in principe dit product moest zijn. De naam hangt af van waar je bent.https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cocaine_paste
 
View previous replies…

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Woops, ik heb het verpest... Je kon het ruiken/schieten. Het loste op in water. Ik kende rokers die het moesten koken als ze het wilden roken. Het was niet zo vies, het was vrij verfijnd, maar er zat hier en daar merkbaar organisch materiaal in. Ik denk dat "visschub" waarschijnlijk het geraffineerde, geherkristalliseerde, geperste resultaat is van wat dit was.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Het was echter zeker base, of gemengd met een base, 10% of beter, dat is het gewicht van hcl in vergelijking met cocaïne. Nou, ik ben de weg kwijt. ZIJ moesten het koken, maar jij niet. Maar je zei dat je het kookte, zonder basis, dus... Een persoon zou het moeten verhitten om het te roken. Maar als je het rookt, is het eerste wat er gebeurt, dat je het verhit... 🤔
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
"Nou, ik ben de weg kwijt. ZIJ moesten het koken, maar jij niet. Maar je zei dat je het kookte, zonder basis, dus... Een persoon zou het moeten verhitten om het te roken. Maar als je het rookt, is het eerste wat er gebeurt dat je het verhit 🤔 " WOT?

Dat lijkt me ook logisch. Zoals ik al zei, het is opgelost in water. Je zou het kunnen snuiven of spuiten. Ik loste het op in water, verwarmde het en het kwam er meteen uit en schommelde in een oogwenk zonder enige basis toe te voegen.
Je kon het niet roken zonder het te koken, dat is wat ik bedoel. Ik rookte niet, maar mensen die ik ken die rookten, moesten het koken zoals elk ander poeder, meestal met een beetje soda erbij. Misschien was het gemengd met een base en wist ik dat niet - hoe zit het met een sulfaatvorm?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Ik moet zeggen, in reactie op deze thread, dat ik deze kei vrijdag heb gekregen (nou ja, wifey kocht hem voor me en verraste me 🥰)
B5qNKmEhub

En ik heb hem tot op de laatste gram gekookt tot hij barstte en ik heb hem harder gestookt dan ik ooit heb gedaan. Ik heb het een paar keer gekookt, de lepel droog laten lopen, enzovoort. En ik heb geen noemenswaardige hoeveelheid verloren, dus het moet taaier zijn dan ik had verwacht.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Ik mis het om een suikermama te hebben.]
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Ik kreeg bijna bij elke hit een belletje van dit spul. Het is raar omdat het niet beter is dan normaal, maar letterlijk 9/10 was de Jetsons die voorbij vlogen op het ruimteschip en zwarte kerels die voor mijn raam stonden te praten. Ik hoor nog steeds mensen. Natuurlijk moest ik wat crack en meth roken om de kinderen in de bus te krijgen. Ik heb al 3 dagen niet geslapen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Ik kreeg bijna bij elke hit een belletje van dit spul. Het is raar omdat het niet beter is dan normaal, maar letterlijk 9/10 was de Jetsons die voorbij vlogen op het ruimteschip en zwarte kerels die voor mijn raam stonden te praten. Ik hoor nog steeds mensen. Natuurlijk moest ik wat crack en meth roken om de kinderen in de bus te krijgen. Ik heb al 3 dagen niet geslapen.
 
Top