MDMB-4en-PINACA(5-CL-ADB-A)

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Reagentia:
indazool-3-carboxylaat, zwavelzuur conc., methanol (ethanol of een andere alcohol, maar methanol is het beste) of koop methyl (ethyl) 1H-indazool-3-carboxylaat
5-broom-1-penteen, actief metaalalkooxide (NaOMet, t-BuOK. enz.), THF, DMF
Amidatie: EDC HCl, HOBt, DIPEA en L-tert-leucinamide.
L-tert-leucinamide is moeilijk te synthetiseren en nauwelijks verkrijgbaar, maar het is beter om het van de fabriek te kopen.
L-valinamide is beter verkrijgbaar, maar cannabinoïde met hem heeft minder potentie.
 

mekarjaya

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 28, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
A Ik heb cas 43120-28-1 uit China gekocht hoe maak je 5cladba? Leer me alsjeblieft hoe ik l-tert-leucinamidehydrochloride en 5bromo 1pentene moet mengen.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
u kunt ervaring opdoen met synthese op eenvoudige zoals JWH-018. Voor deze TOP (5-CL-ADB-A) cannabinoïde moeten we weten u regio, voor het zoeken leveranciers chemische reagentia, en wij zullen u helpen bij het uitvoeren van de synthese stap voor stap
 

rclabstore.com

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 28, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
De synthetische route van jwh is een hydrogeneringsreactie, de reactie produceert waterstofgas, wat gevaarlijk is voor sommige mensen die verhitten met een open vlam, en condensatie reflux is vereist om het te maken. Voor de synthese van dit product worden gewoonlijk twee manieren gebruikt: de ene vereist natriumhydride en de andere tetrahydrofuraan en kaliumtert-butoxide. De synthese van 5cl is echter relatief eenvoudig.
 

mekarjaya

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 28, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Kunnen we persoonlijk praten? Ik begrijp niet hoe ik het moet maken. Ik heb eens geprobeerd cas 43120-28-1 te maken door het te mengen met 5broom-1-penteen, dmf en kaliumcarbonaat. Het resultaat is dat er helemaal geen effect is, het is erg slecht.
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
HI, welke apparatuur zou ik nodig hebben en welke stappen verschillen van de adb-pinaca synth? Bedankt.
 

dirtred

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 14, 2023
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
In 5cladba wordt roterende distilleerder gebruikt, maar horen kan net als adbb. Adbb en 5cladba koken 5 uur tussen 70-80 graden.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Het is beter om de synthese hier in meer detail te analyseren. Om het werken met zwavelzuur te vermijden, is het beter om tussenproduct 1-methyl-1H-indazool-carboxylaat (cas 43120-28-1) te vinden. Dan is de eerste reactie, die we zullen behandelen - het is een alkylering van een indazolderivaat. De alkylering gebeurt in het polaire aprotische oplosmiddel (THF, DMF) in aanwezigheid van een sterke base (natriumhydride. natrium- of kaliummethylaat, -ethylaat of -butylaat, enz.). Deze reactie is erg gevoelig voor water (brandgevaar!). De belangrijkste regel is idealiter droge apparatuur en perfect droge oplosmiddelen. Apparatuur kunnen we drogen met een gerichte warmte (bouwdroger), oplosmiddelen draineren bewateringsmiddelen (calciumchloride, magnesiumsulfaat, enz.). De luchtvochtigheid in de ruimte mag niet te hoog zijn, dit kan een kritische reactie op zelfontbranding veroorzaken. Elk glas dat gebruikt wordt, een lepel, moet perfect droog zijn, geen enkele druppel water. De reactie zelf moet gepaard gaan met sterke koeling (ijs-waterbad) met hetzelfde doel - voorkomen dat de reactie verbrandt. Als het gaat branden, dan lijkt het op een vulkaanuitbarsting. Het is noodzakelijk om een brandblusser in de buurt te hebben en het brandweefsel om de zuurstoftoegang tot de vlam te overlappen. Als we de ideale omstandigheden hebben gecreëerd (gedroogde apparatuur, oplosmiddelen, ruimte) zijn we klaar om de reactie te starten. Ik gebruik graag DMF en natriumhydride in minerale olie. Eerst bereiden we een 1-methyl-1H-indazool-carboxylaatoplossing in DMF, daarna koelen in een ijsbad. Het volume van de kolf hangt af van de schaal van de reactie. De vorm van de erlenmeyer kunnen we gebruiken als een rondbodemkolf (als we een statief hebben om de erlenmeyers in te bewaren), platbodemkolf of erlenmeyer, als ze plotseling bij de hand bleek te zijn. In de rondbodemkolf is het koelen veel efficiënter voor het hele volume. Zonder statief kunnen we het mengsel handmatig koelen en mengen. Nadat we de erlenmeyer hebben afgekoeld, beginnen we met kleine porties natriumhydride aan de oplossing toe te voegen, grondig roerend na elke toevoeging en niet uit de koeling verwijderend. Voor 10 g 1-methyl-1H-indazoolcarboxylaat hebben we 2,4 g in de handel verkrijgbaar natriumhydride 60% in minerale olie nodig. Na het toevoegen van het volledige natriumhydride verwijderen we het ijswaterbad en roeren we een uur of langer bij kamertemperatuur. We kunnen zowel handmatig als met een magneetroerder mengen. Na deze tijd koelen we de kolf af in het vers geprepareerde ijsbad. Nu hebben we 5-broom-1-penteen, cas 1119-51-3 (12 g voor 10 g indazoolderivaat) nodig. Het moet druppelsgewijs worden toegevoegd onder voortdurend roeren en koelen. Hiervoor kunnen we een injectiespuit gebruiken (alles handmatig) of we kunnen een druppeltrechter gebruiken die op een statief boven de erlenmeyer is bevestigd. Na alle toevoegingen verwijderen we de koeling en mengen we de nacht (op een magneetroerder of handmatig als er geen roerder is). Na verloop van tijd gieten we koud water in de erlenmeyer. De hoeveelheid water is ten minste het dubbele van de hoeveelheid DMF, beter 3-4 equivalenten of meer. De initiële hoeveelheid DMF bepaalt uit welke hoeveelheid een indazoolderivaat kan worden opgelost. Optimaal is 3 equivalenten conditioneel (30 ml bij 10 g is minimaal). Vervolgens, na het mengen van het reactiemengsel met water, worden we geëxtraheerd met ethylacetaat. Het aantal ethylacetaat is ten minste 30% van het totale volume van het mengsel. Hierdoor is de minimale hoeveelheid kolf voor 10 g: 10 g indazool+30 ml DFM+10 ml penteen, 60 ml water, 30 ml EtOAc = 150 ml volume van de kolf is minimaal voor 10 g indazoolderivaat. Ethylacetaat kan worden gewassen met water, verzadigd met zout, droog magnesiumsulfaat uit waterresten en verdamp het oplosmiddel om een derivaat als olie te verkrijgen. Over destillatie en zijn varianten wordt een apart onderwerp gemaakt. Als je verfijning nodig hebt voor apparatuur voor deze fase, dan wacht ik op vragen.
 
Last edited by a moderator:

Albert A

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 6, 2022
Messages
17
Reaction score
3
Points
3
Beste expert,
Wat is de volgende stap van de synthese nadat we de olie hebben zoals u beschrijft.
Is dit het eindproduct en kunnen we beginnen met kristallisatie of moeten we amidatie doen zoals in de laatste fase van ADB-PINACA koken?
 

sirmtr

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 12, 2022
Messages
23
Reaction score
10
Points
8

Hoeveel gram 1H indazool 3 carbonzuur heb je nodig voor een productie van 100 gram en een productie van 1 kg product?


wat zijn de materiaal- en productiekosten voor 1 kg
 
Last edited:

haribo21

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 26, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
@sirmtr hi mijn vriend werkte deze 1200g methyl 1h OK als de belangrijkste precursor voor 5cla of waren er nog andere ingrediënten nodig om de precursor te maken?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
1200g indazool ongeveer. Prijzen gebaseerd op je locatie en leveranciers.
 

haribo21

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 26, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hallo William dampier, ik hoop dat het goed met je gaat, vriend... wat betreft de 1kg precursor in het volledige pakket uit China... je zegt dat 1200g methyl 1h het enige ingrediënt is dat nodig is voor de belangrijkste precursor voor 5cladba? Ik heb 5kg hiervan bij de hand. Met dmf, 5bromo, kaliumcarbonaat of ik kan tert-butoxide proberen als testkook... met alle stappen volledig gevolgd van mijn vorige koks met temps, tijden en koel- en spoelperiode zal dit goede 👍🏽 opleveren. Ik heb veel volledige sets uit China meegenomen en ze waren erg onbetrouwbaar... bedankt voor je tijd vandaag.
 

pvp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 22, 2023
Messages
18
Reaction score
6
Points
8
Dus ik heb dit:
dmf, 2,5-3 liter (68-12-2)
Kaliumcarbonaat, 850 g (584-08-7)
5-broom-1-penteen, 500 g (1119-51-3)

Klopt het dat het hoofdmateriaal 43120-28-1 is?
 

Rcvendor(PE)Scam

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 9, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
8
5 bromo 1 pente, kan bereiken 580g is beter, na afkoeling, krijg je 1,5kgs klaar, dan is alles goed, DMF kan doen 3L is beter
 

DavidDavison2021

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2022
Messages
25
Reaction score
7
Points
3

Ik ben in de VS en wil graag informatie over hoe ik alles voor 5cladba kan krijgen.
 

HugoBossTT

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 14, 2022
Messages
2
Reaction score
2
Points
1
Hey, kun je me pm'en, want ik heb de 5fadb-precursor uit china besteld bij tgrc. Ik heb een video nodig over de instructies voor 5fadb, want ik heb de 5cladb-precursor helemaal verpest.
 

orgasmatron

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 2, 2022
Messages
25
Reaction score
14
Points
3
Het is niet echt 5f-adb, maar adb-b, tenzij ik helemaal achter de feiten aanloop, maar zo hebben ze altijd ten onrechte geadverteerd, AFAIK.
Ik ben bang dat er geen video is over deze reactie, maar het is eenvoudig genoeg om succesvol te zijn.
Er zijn een paar tips die ik zal laten staan, maar het is aan te raden om de tips van de experts door te nemen voordat je verder gaat.
Blijkbaar is het verplicht om de temperatuur tussen 70⁰C en 80⁰C te houden. Minder dan 70⁰C en je krijgt geen volledige reactie. Boven de 80⁰C kan het kleverig worden en wordt je werkstuk een nachtmerrie.
Laat het na de reactie uit zichzelf afkoelen voordat je het overstroomt. Als je het geforceerd afkoelt onder een waterbad, doe het dan onder roeren, anders zal je product ongewenste onzuiverheden bevatten en kun je genoegen nemen met een minder dan zuiver eindproduct of moet je het verder schoonmaken. Swim kreeg te horen (haha) dat de hoeveelheid water die wordt gebruikt voor het wassen royaal kan worden verhoogd als je filtratie goed is gedaan, zodat er zo min mogelijk waardevolle fijn verdeelde deeltjes verloren gaan die tijdens deze stappen in suspensie komen en uiteindelijk je opbrengst beïnvloeden.
Een andere zorg die zwemmen had was dat dit verondersteld wordt merkbaar exotherm te zijn en dat je klaar moet zijn om het te koelen, maar zwemmen heeft nooit gemerkt dat deze temperatuur vrijkomt en het is nooit nodig geweest om het geforceerd te koelen.
Het drogen mag niet boven de 40⁰C komen en je moet altijd handschoenen dragen.

Succes en veel kookplezier!
 
Top