MDP2P naar MDMA zonder Methylamine (gekopieerd van internet)

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
158
Reaction score
71
Points
28
Wie heeft er eigenlijk methylamine nodig?
Door Ritter, bewerkt door de professor, Opgedragen aan Eleusis
Gepubliceerd in Totale Synthese II door Strike

De volgende procedure zou wel eens een van de grootste vorderingen op het gebied van MDMA-chemie kunnen blijken te zijn sinds de perfectionering en verspreiding van de Wacker oxidatieprocedure voor de productie van MDP2P. Deze reactie is gebaseerd op een gepubliceerd proces dat tot nu toe op de een of andere manier is ontsnapt aan ontdekking door de ondergrondse chemie. Methylamine is niet langer een struikelblok bij de reductieve alkyleringsmethode van aluminiumamalgaam voor de productie van MDMA, omdat deze procedure dit onmogelijk te verkrijgen en wispelturig te maken materiaal in situ produceert tijdens de reductieve alkylering van MDP2P tot MDMA uit het zeer gebruikelijke nitromethaan. Nitromethaan vormt bij de eenvoudigste reductie methylamine, dus waarom zou je methylamine niet tegelijk met MDMA maken in plaats van apart?

Nitromethaan is een veelgebruikt materiaal. Ga gewoon naar je lokale dragstrip en haal een paar liter op om de brandstof van je high performance auto mee te drogeren. Het is ook tot 40% puur verkrijgbaar in brandstoffen voor RC-modellen. Destilleer gewoon het nitromethaan (bp 101°C) uit het modelbrandstofmengsel en je kunt aan de slag. Als er methanol aanwezig is in de brandstofformulering, zal een deel azeotropisch overdestilleren met het nitromethaan, waardoor het kookpunt iets daalt, maar dit vormt geen probleem.

Hoe werkt dit allemaal? Het is zo eenvoudig als het klinkt. Een alcoholische oplossing van nitromethaan en MDP2P wordt in een massa samengevoegd aluminium gedompeld in alcohol gedruppeld, waardoor eerst het nitromethaan wordt gereduceerd tot methylamine en de Schiff-base van het amine en keton wordt gevormd, die verder wordt gereduceerd tot het gewenste MDMA.
Zet een twee- of driehalskolf van 2 liter op met een toevoertrechter en een terugvloeikoeler en voorzie deze van een warmtebron. Er is hier niet veel warmte nodig, dus alles van een waterbad op een buffetfornuis tot een verwarmingsmantel is prima. Stop 55 gram aluminiumfolie in de erlenmeyer. Er moet hier een belangrijk onderwerp aan de orde komen dat tot nu toe in verwarrende mate is verwaarloosd - het juiste type en de juiste dikte van de folie. Het probleem met aluminium amalgaam reducties is dat hun reactiesnelheid afhankelijk is van drie belangrijke factoren, en afhankelijk van hoe je deze factoren bespeelt kun je ofwel een complete mislukking of een explosie hebben, of beter nog als je dit advies opvolgt, een perfecte opbrengst! Deze factoren zijn het genoemde folietype, de mate van samensmelting die wordt toegestaan door de HgCl2-oplossing voordat keton en amine reageren, en tot slot de temperatuur waarbij de reactie verloopt. Dikke folie heeft de neiging om langzaam te reageren bij een lage temperatuur en zeer dunne folie, zoals generieke aluminiumfolie voor levensmiddelen, heeft de neiging om zo snel en exotherm te reageren dat je letterlijk in je broek kunt schijten! Het aluminium, dat de beste resultaten opleverde, is algemeen verkrijgbaar voor de industriële biologische gemeenschap in de vorm van vellen van 4" x 4" .04mm dik die netjes van elkaar gescheiden zijn met een vel vloeipapier. Het wordt gebruikt voor het afsluiten van kolven en dergelijke voordat ze geautoclaveerd worden. Degenen die dit niet kunnen krijgen, hoeven zich geen zorgen te maken. Heavy Duty Reynolds Wrap werkt ook prima, alleen moet je de reactiesnelheid beter in de gaten houden. Anderen hebben succes gemeld met het gebruik van in stukken gesneden taartblikken. Het belangrijkste is dat je geen echt dunne folie gebruikt.

Vul de scheitrechter met 50 gram MDP2P en 50 gram of 39 ml nitromethaan opgelost in 200 ml methanol. Voeg in een ander 1-liter vat 1,5 g HgCl2 (kwikchloride) toe aan een liter methanol en laat alle vaste stoffen oplossen. Giet heel voorzichtig (HgCl2 is dodelijk giftig!) de methanoloplossing van HgCl2 op de stukken aluminiumfolie in de kolf en kijk toe hoe de magie begint. Als niet alle folie bedekt is met de methanol, voeg dan meer toe totdat het wel bedekt is. Na een paar minuten begint het te bruisen en kan de reactie beginnen. Na ongeveer 5-10 minuten moet het bruisen voldoende zijn en kun je beginnen met het druppelsgewijs toevoegen van het methanolmengsel van nitromethaan en MDP2P uit de scheitrechter. Naarmate de tijd verstrijkt kan de reactie opwarmen tot het kookpunt en zal de alcohol terugstromen. Dit is geen probleem, want het kookpunt van 65°C van methanol is perfect voor deze reactie (ik weet dat velen het hier niet mee eens zijn, maar droom hierover en je zult het zien!) De toevoeging zou ongeveer een uur moeten duren en het mengsel zou nog minstens 4-6 uur moeten reageren of totdat alle stukjes aluminium in grijze suspensie zijn gereageerd. De temperatuur moet hier worden gecontroleerd. Als de reactie onder ideale omstandigheden verloopt, zal deze precies verlopen zoals hierboven beschreven. Als het minder dan ideaal is en vaker voorkomt, zal de reactie halverwege vertragen en externe verwarming nodig hebben om een goede reactiesnelheid te behouden. Als de Grotere Machten echt tegen je zijn, zal een toevoeging van nog een gram HgCl2 in een methanoloplossing aan het mengsel de reactie weer op gang brengen.
Nu het makkelijke gedeelte - het isoleren van je product. Een van de meest aantrekkelijke eigenschappen van deze nieuwe synthese is dat het standaard Al/(Hg) aminatiemengsel op dit punt omslachtig gefilterd moet worden om het product te scheiden van het gebruikte aluminiumhydroxideslib. Het volgende verhelpt deze meest frustrerende stap en zal waarschijnlijk velen een nieuwe kijk geven op het potentieel van de Al/(Hg) reductie.

Meng ongeveer 1,5 of 2 liter 35% NaOH-oplossing en laat afkoelen. Voeg langzaam het grijze aluminiumgruis uit de eerste reactie toe aan de NaOH-oplossing en giet het in een grote scheitrechter. Na ongeveer een uur zullen er twee verschillende lagen verschijnen, de bovenste is een roodachtige alcoholische oplossing van het product en de onderste is afval NaOH/Al(OH)3. Scheid gewoon de afvallaag van de onderste laag en gooi deze weg. Maak je geen zorgen, er zit geen product in vast, en onthoud dat er nergens filtratie nodig is in dit herstelproces in vergelijking met andere synths die er zijn! Neem de bovenste laag en verdamp de methanol om een verbazingwekkende opbrengst te krijgen van onzuivere amine en een klein beetje water. Gewetenloze zielen die hun gewicht in stront niet waard zijn kunnen dit product nemen en het direct kristalliseren, maar op dit punt ligt er een dodelijk gif op de loer - opgeloste kwikzouten! Deze kunnen gemakkelijk verwijderd worden door het ruwe product op te lossen in ongeveer een liter tolueen en het te wassen met verschillende porties water in een scheitrechter en uiteindelijk met een verzadigde NaCl-oplossing. Droog de tolueen met ongeveer 50 g watervrij MgSO4 gemaakt door epsomzout uit de drogisterij een uur lang in de oven op 400 graden Fahrenheit te verwarmen, af te koelen en dan te verpoederen. Na een uur of totdat de tolueen niet meer troebel is, koel je de gedroogde tolueenoplossing van freebase in de vriezer en borrel je het weg met HCl-gas om prachtige zuivere MDMA hydrochloride kristallen te produceren. Als ze een beetje verkleurd zijn, kunnen ze worden schoongemaakt met een acetonspoeling tot ze zuiver zijn zonder kwikverontreiniging!
 

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
158
Reaction score
71
Points
28
Ook deze gevonden:

Pmk
Ik had nog wat MDP-2-P in de vriezer liggen dat ik eind november had gemaakt, en ik wilde er echt vanaf om twee redenen: Ik wilde niet dat het zou bederven, en ik vond het echt niet leuk om een lijst I precursor in mijn vriezer te hebben liggen. Ik heb altijd problemen gehad met het maken van Al/Hg met methylamine, dus ik besloot om het nitromethaan Al/Hg eens te proberen. Methyl Man leek trots op zijn variatie, onlangs gepost op de Hive, dus ik koos zijn parameters voor de reactie.

Om te beginnen moet ik zeggen dat dit een geweldige reactie is. De trots van Methyl Man is volledig terecht. Mijn opbrengst was geweldig en de zuiverheid was uitstekend. Ik heb de hele reactie, met kristallisatie, in een avond gedaan. De reductie verliep heet maar was volledig onder controle, gemakkelijk te roeren, snel en eenvoudig op te bouwen.

Ik zette een tweeliter platbodemkolf met drie halsopeningen op en sloot een van de halsopeningen. In het middelste gat plaatste ik een gewone condensor. Het apparaat werd op mijn roerder/hete plaat geplaatst.

Ik begon Reynolds Heavy Duty aluminiumfolie in vierkantjes van ongeveer 1 inch te snijden, voor een totaal van 27,5 gram. Je hebt geen idee hoeveel folie 27,5 gram is totdat je het echt gaat snijden. Het moet bijna een half uur geduurd hebben en mijn schaar werd er behoorlijk bot van. Ik deed batches van 5 gram in een kleine Braun koffiemolen en maalde de folie 8-10 seconden. De folie wordt niet echt "gemalen", maar zoals Methyl Man zegt, het wordt in kleine bolletjes opgebold. Dit werkte verbazingwekkend goed. Het klinkt misschien raar om je folie in een koffiemolen te stoppen, maar dit is zonder twijfel een doorbraak in de voorbereiding van aluminium voor de Al/Hg.



Afbeelding 1: 5g folie in vierkantjes van 1".
Afbeelding 2: 5g folie, na 8-10 seconden malen in een Braun koffiemolen


Afbeelding 3: Close-up van foliebolletjes
Figuur 4: 27,5g folie in een 2000 mL platbodemkolf
De foliebolletjes werden in de kolf gedumpt.

Vervolgens werd 400 mg HgCl2 opgelost in 750 mL MeOH van laboratoriumkwaliteit. Terwijl dit werd gedaan, werden 25 g MDP-2-P en 20 g ACS nitromethaan gemengd in een druppeltrechter met een beetje (waarschijnlijk ongeveer 25 mL) MeOH. De MDP-2-P was drie maanden oud en had in de vriezer gelegen. Het was oorspronkelijk gedestilleerd, rook nog steeds goed en had een medium-lichtgroene kleur. De druppeltrechter werd op een zijhals van de kolf geplaatst.


Afbeelding 5: Apparaat
Toen het MeOH klaar was (alle HgCl2 opgelost), werd dit ook in de kolf gedaan en de condensor werd op zijn plaats gezet. Volgens de instructies van Methyl Man werd er ongeveer elke minuut 5-10 seconden geroerd. In minder dan 10 minuten waren er zwakke borrelingen zichtbaar, was de oplossing grijs en was het aluminium duidelijk minder glanzend. Sommige stukjes begonnen te drijven.


Figuur 6: Amalgamatie voltooid
Er begon ijswater door de condensor te stromen. Er werd ongeveer 4 pond ijs in 2,5 gallon water gebruikt, in een verfemmer van 5 gallon.

Het ventiel van de druppeltrechter werd geopend zodat het mengsel ongeveer één druppel per seconde begon te druppelen. Ongeveer elke minuut zette ik de roerder ongeveer 5 seconden aan. Na een paar minuten begon de erlenmeyer warm te worden en begon ik continu te roeren. Op dat moment had het mengsel een heel duidelijke staalblauw-grijze kleur, zoals Methyl Man beschrijft.



Figuur 7: Start van de reactie, t+7 minuten
Figuur 8: Naderen reflux temp., t+8 minuten
Uiteindelijk warmde de reactie zichzelf op tot een indrukwekkende reflux, en MeOH stroomde bijna continu uit de condensor. Ik moest de druppelsnelheid af en toe aanpassen (één per seconde was een beetje te langzaam) en na 42 minuten was ik klaar met de toevoeging. Tijdens het hoogtepunt van de reactie hield ik nauwlettend in de gaten wat er gebeurde, maar ik hoefde eigenlijk helemaal niets te doen, behalve ervoor zorgen dat de toevoeging zo snel ging dat het geheel 40-45 minuten zou duren. De rest ging vanzelf.


Figuur 9: Reactie op volle toeren, t+15 minuten
Tegen de tijd dat ik nog een paar milliliter MDP-2-P mengsel over had, begon de reactie al te vertragen, hoewel er nog steeds wat kleine aluminiumvlokjes zichtbaar waren. Dit is precies volgens de instructies van Methyl Man. Het mengsel begon erg stroperig te worden, dus voegde ik nog eens 50-75 ml MeOH toe via de condensor, wat veel verbetering bracht. Daarna ging ik ongeveer een uur weg om de reactie af te laten werken.

Toen ik terugkwam was alles behoorlijk afgekoeld en het mengsel was voornamelijk amorf grijs met slechts de kleinste vlekjes wit erin gemengd. Ik mengde 700 ml water en 262 g NaOH in een bekerglas. Terwijl dit afkoelde, goot ik de inhoud van de reactiekolf in een bekerglas van 4000 ml. Een beetje meer (misschien 50 mL) MeOH in de reactiekolf maakte het resterende slib gemakkelijk los en dit werd ook in het bekerglas gegooid. Vervolgens werd de NaOH-oplossing in het bekerglas van 4000 ml met het slib gegoten.



Figuur 10: Slib in het bekerglas
Figuur 11: Slib na toevoeging van NaOH en een beetje roeren
Een 3" roerstaaf werd in het bekerglas geplaatst en er werd grondig geroerd. Het voorheen grijze slib werd donkerder en het NaOH begon te reageren met het overgebleven aluminium, waardoor er een schuimige, stinkende bende in het bekerglas ontstond. Het warmde een beetje op, maar niet noemenswaardig. Dit liet ik ongeveer een uur langzaam roeren, waarna bijna al het borrelen klaar was en het schuimen was afgenomen.

Ik heb geen gigantische sep-trechter, dus ik besloot het mengsel direct in het bekerglas op te zuigen. Dit werkt eigenlijk heel goed en is misschien wel eenvoudiger dan een sep trechter. Er werd 500 ml tolueen in het bekerglas gedumpt en de roerder werd enkele minuten heel hoog gezet. Hierdoor werden de twee fasen goed gemengd. In de volgende 15 minuten scheidde de tolueen zich af naar de bovenkant.



Figuur 12: Bubbelen als NaOH reageert met overgebleven aluminium
Figuur 13: Tolueen na het mengen, grotendeels klaar met scheiden.
Ik maakte me zorgen, omdat de tolueen vrijwel geen kleur had. Ik zou verwachten dat er wat overgebleven MDP-2-P met zijn lichte kleur zou zijn, of dat sommige onzuiverheden van de reactie ook een kleur zouden geven. Maar dit was licht melkachtig wit. Tolueen is moeilijk te krijgen voor mij, dus ik ben van plan om de volgende keer xyleen te proberen. Ik vermoed dat dit prima zal werken.

Het meeste tolueen werd van de bovenkant afgegoten. Er bleef ongeveer 100 mL over, omdat het moeilijk werd om de tolueen eraf te krijgen zonder dat er ook wat water/slib uitliep. Nog eens 250 ml tolueen werd in het bekerglas gegoten en grondig gemengd. Deze volgende extractie werd ook afgegoten, dit keer met een beetje van de sliblaag, en in de kweektrechter gedaan. Er dreef waarschijnlijk niet meer dan ongeveer 15 ml tolueen op het slib in het bekerglas toen ik klaar was. Nu was het gemakkelijk om de sliblaag af te tappen in de sep-trechter, zodat er alleen tolueen overbleef. De eerste tolueenextractie werd vervolgens toegevoegd aan de kogeltrechter.



Figuur 14: Ik sta op het punt om het allerlaatste beetje slib-water af te tappen.
Figuur 15: Wassen. Zowel de tolueen als de spoeling zijn erg schoon en het grensvlak tussen de lagen is op 3/4 van de foto nauwelijks zichtbaar.
De tolueen werd twee keer gewassen met verzadigd natriumbicarbonaat, een keer met verzadigd NaCl en een keer met water. Alle wasbeurten waren vrij schoon en de tolueen zag er nog schoner uit dan voorheen.

De tolueen werd afgetapt in een gewassen, met aceton gespoeld, grondig gedroogd bekerglas met ongeveer 35 g watervrij MgSO4. Dit bleef ongeveer 25 minuten staan en werd twee of drie keer geroerd met een spatel. Daarna werd het gefilterd in een nieuw bekerglas (ook superdroog), en het MgSO4 in het filter werd gewassen met een beetje nieuwe tolueen.

Een standaard NaCl/H2SO4 generator voor HCl-gas werd opgezet, met een fractioneerkolom gevuld met CaCl2 (Damp-Rid van Home Depot) als droogbuis. Een gasdispersiebuis met een poreuze glazen schijf werd aan de droogbuis bevestigd en het H2SO4 begon te druppelen.

Er begon gas uit de dispersiebuis te komen, die ik in het tolueenfiltraat onderdompelde. Na enkele minuten was er nog helemaal niets gebeurd en ik was ervan overtuigd dat ik het helemaal verknald had. Toen begon er hier en daar een sliert wit materiaal te verschijnen en binnen 30 seconden waren er reusachtige wolken van gezwollen MDMA HCl die uit de oplossing sprongen. Ik deed het bijna in mijn broek.



Afbeelding 16: Kristallenvorming als de HCl de gasdispersiebuis verlaat.
Afbeelding 17: Het einde van deze vergassingsronde nadert. De kristallen bezinken en hebben een dikke laag op de bodem van het bekerglas gevormd.
Ik zou het gebruik van een gasdispersiebuis afraden, omdat deze verstopt lijkt te raken met kristallen en een serieuze tegendruk genereert in de HCl-generator. Op een gegeven moment knalde een glazen stop van het apparaat af omdat er zoveel druk was. Gebruik gewoon een glazen buis om je HCl in de tolueen te krijgen.

De oplossing was zo troebel dat ik niet meer kon zien of er nog kristallen neersloegen, dus ik besloot te stoppen. Het bekerglas werd afgedekt en een half uur in de vriezer gezet. Toen het koud was, werd het gefilterd met vacuüm in een Buchner, daarna gedroogd op een spiegel onder een lamp (voor de warmte) en gewogen. Er was een totaal van 8,26 g.

Toen heb ik de tolueen weer vergast. En ziedaar, er was weer een enorme neerslag van kristallen. De tolueen werd gekoeld en gefilterd en het filtraat werd gedroogd, wat nog eens 4,72 g opleverde!

Weer gas geven... het blijft maar komen. Ik geef de kristallen wat tijd om te bezinken en nu lijkt er echt niets meer uit de oplossing te komen. Afkoelen, filteren en drogen. Deze keer was er 6,61 g meer!

Hoewel de kristallen een lichte (en zeer aangename) root beer geur hadden, besloot ik niet opnieuw te kristalliseren omdat de kristallen verblindend helder wit waren en duidelijk van goede zuiverheid.



Figuur 18: Een Buchnertrechter dicht opeengepakt met kristallen
Figuur 19: 8,26 gram MDMA HCl, fijngehakt en drogend op een spiegel
Totale opbrengst: 19,6 gram MDMA HCl - uit 25 gram keton!

Bioassay: Onvoorwaardelijk succes.

Ik moet zeggen dat Methyl Man een serieuze winnaar heeft gescoord met deze procedure, vooral met het beheer van het amalgaam. Hij heeft uitgevonden hoe je het makkelijk kunt roeren, hoe je het op de juiste snelheid kunt laten lopen en hoe je het veel makkelijker kunt opwerken dan ik ooit heb gezien.

En je hoeft niet eens methylamine te maken!

Dit, in combinatie met Bright Star's beschrijving van de ketonsynthese en -zuivering, zorgt voor de meest eenvoudige MDMA-synthese die de Hive ooit heeft gezien.

Referentie: Reductieve aminering methylman
De tolueen werd twee keer gewassen met verzadigd natriumbicarbonaat, een keer met verzadigd NaCl en een keer met water. Alle wasbeurten waren vrij schoon en de tolueen zag er nog schoner uit dan voorheen.

De tolueen werd afgetapt in een gewassen, met aceton gespoeld, grondig gedroogd bekerglas met ongeveer 35 g watervrij MgSO4. Dit bleef ongeveer 25 minuten staan en werd twee of drie keer geroerd met een spatel. Daarna werd het gefilterd in een nieuw bekerglas (ook superdroog), en het MgSO4 in het filter werd gewassen met een beetje nieuwe tolueen.

Een standaard NaCl/H2SO4 generator voor HCl-gas werd opgezet, met een fractioneerkolom gevuld met CaCl2 (Damp-Rid van Home Depot) als droogbuis. Een gasdispersiebuis met een poreuze glazen schijf werd aan de droogbuis bevestigd en het H2SO4 begon te druppelen.

Er begon gas uit de dispersiebuis te komen, die ik in het tolueenfiltraat onderdompelde. Na enkele minuten was er nog helemaal niets gebeurd en ik was ervan overtuigd dat ik het helemaal verknald had. Toen begon er hier en daar een sliert wit materiaal te verschijnen en binnen 30 seconden waren er reusachtige wolken van gezwollen MDMA HCl die uit de oplossing sprongen. Ik deed het bijna in mijn broek.
Ik zou het gebruik van een gasdispersiebuis afraden, omdat deze verstopt lijkt te raken met kristallen en een serieuze tegendruk genereert in de HCl generator. Op een gegeven moment knalde er een glazen stop van het apparaat af, zoveel druk was er. Gebruik gewoon een glazen buis om je HCl in de tolueen te krijgen.

De oplossing was zo troebel dat ik niet meer kon zien of er nog kristallen neersloegen, dus ik besloot te stoppen. Het bekerglas werd afgedekt en een half uur in de vriezer gezet. Toen het koud was, werd het gefilterd met vacuüm in een Buchner, daarna gedroogd op een spiegel onder een lamp (voor de warmte) en gewogen. Er was een totaal van 8,26 g.

Toen heb ik de tolueen weer vergast. En ziedaar, er was weer een enorme neerslag van kristallen. De tolueen werd gekoeld en gefilterd en het filtraat werd gedroogd, wat nog eens 4,72 g opleverde!

Weer gas geven... het blijft maar komen. Ik geef de kristallen wat tijd om te bezinken en nu lijkt er echt niets meer uit de oplossing te komen. Afkoelen, filteren en drogen. Deze keer was er 6,61 g meer!

Hoewel de kristallen een lichte (en zeer aangename) root beer geur hadden, besloot ik niet opnieuw te kristalliseren omdat de kristallen verblindend helder wit waren en duidelijk van goede zuiverheid.

-HgCl2
-MeOH
-ACS nitromethaan
-NaOH
-bekerglas
-Druppeltrechter 125ml
-Tolueen
-Xyleen
-Druppeltrechter
-Verzadigd natriumbicarbonaat
-Verzadigd NaCl
-Watervrij MgSO4
-Spatel
-Terugvloeikoeler
-Zware Reynolds Wrap
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
Het verbaast me dat dit niet meer aandacht heeft gekregen.

Ik zie zoveel meth synth teks die Methylamine nodig hebben, maar niemand heeft voorgesteld om het ter plekke te maken. Via additiereductie van nitromethaan met hetzelfde amalgaam waarmee je je keton reduceert. Natuurlijk, als dit werkt voor MDP2P, dan zal het ook werken met P2P. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar RC-brandstof is veel minder gedoe dan een oplossing van methylamine maken en toevoegen.
 

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2022
Messages
82
Reaction score
46
Points
18
Het is gepubliceerd in het boek van Fester, dus ik denk dat het vrij beroemd is, maar het nadeel is dat je via al/hg moet gaan.

RC-brandstoffen kunnen beter worden gedestilleerd voor gebruik, omdat ze tot 10% olie kunnen bevatten! Gebruik bij het destilleren van nitromethaan geen elektrische vacuümpomp maar een aspirator om explosiegevaar door kortsluiting of iets dergelijks te voorkomen!
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
De suggestie is dus om NaBH4 te nemen, maar veel geluk om dat in sommige delen van de wereld OTC te krijgen ;)

Nitromethaan is te vinden bij 99% concentraties, alle video's op deze site raden je aan om Methylamine te maken en het toe te voegen, geen van hen volgt deze methode en ik vraag me af of het gewoonte is of dat het eigenlijk te maken heeft met iets pragmatisch.
 

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2022
Messages
82
Reaction score
46
Points
18
NaBH4 is niet het enige alternatief voor al/hg.
Er zijn er vele.

Maar in het algemeen heb je natuurlijk gelijk, het is misschien gemakkelijker
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Ik zou dit graag zien met alle echte afbeeldingen...
 

kharpa177

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
58
Reaction score
20
Points
8
Ik deed het met deze methoden en alles werkte super goed
Wickr: monster466

Ik heb foto's en video's van de synthese
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
Het is beschikbaar, met een beetje zoekwerk ;)
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
Wat ik zou willen zien is een aanpassing van deze procedure voor P2P. Om de noodzaak voor de voorproductie van methylamine op reducties van ketonen onder de 100 g weg te nemen.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Weet je wat jullie allemaal zouden moeten doen? Begin te experimenteren in plaats van te denken wat als hoe zou wanneer ... Brand gewoon 🔥 je vinger en een schelp wordt beloond
 

kharpa177

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
58
Reaction score
20
Points
8
hoeveel gehakt aluminium zou ik nodig hebben om 1 kg pmk te koken? zou ik de gebruikte inputs moeten vermenigvuldigen?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Het wordt inderdaad gebruikt om het imine tussenproduct tussen methylamine en fenylaceton in Mexico en dergelijke te reduceren, maar daar is een paar orden van grootte minder amalgaam voor nodig, omdat je maar 1 verbinding reduceert die ook gemakkelijk reduceert.
 
View previous replies…

kharpa177

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
58
Reaction score
20
Points
8
hoe zou ik deze methode uitvoeren om 1 kg te maken? en dat is wat ik wil weten
 

kharpa177

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
58
Reaction score
20
Points
8
Ik wil 250g koken met deze methode, ik heb al 25g gemaakt met deze methode, ik wil weten of ik 250g MDP-2-P kan maken met deze zelfde methode en wat de verhouding van de inputs zou zijn.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Je zou hier omheen kunnen werken door methylamine te genereren in een alcoholische oplossing die voor en na toevoeging is afgewogen, hieraan de juiste hoeveelheid mdp2p + MgSO4 siccum toe te voegen en te roeren.Dit zorgt ervoor dat je iminium klaar is voor gebruik in een vers amalgaam, waardoor zowel de exothermie van MeNH2-generatie als de vorming van iminium (als die er is, weet ik niet) wegvalt. Bijgevolg heb je veel minder amalagam nodig en kun je het a la cartel doen, easy peasy
 

kharpa177

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
58
Reaction score
20
Points
8
welke methode raadt u mij aan om op grote schaal te produceren vriend?
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Het schaalt zelfs op tot IBC's, maar je moet de verhouding vinden, want op een bepaald punt zit de warmte erin.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
350, probeer 400 gram, je zult zien hoe warm het wordt, gram op 10L. Ik herinner me dat ik een zak met aluminiumfolie voor ongeveer 2/3 moest vullen met een witte emmer van 25L/30L met deksel. Dit was per slot van rekening veel te veel folie, je hebt minder nodig maar je moet kijken hoeveel minder ik ben grammen vergeten. op 200L vat, je kunt ook 100 gebruiken het zal niet omhoog gaan.
Als je de methylaminedampen wilt opvangen borrel dan in bus HCL en dan in water.

10L werd 12L met ph 12 met BMK (freebase meth)

Reactie wordt alleen gek als je supermarkt alu gebruikt, haal alu van de sisha winkels of van lab winkels die is DIKKER.

Psst vervang kwik door galium, makkelijk te herstellen en je kunt alle verbindingen eruit destilleren en opnieuw gebruiken plus niet giftig en heel makkelijk te reactiveren met HCL 37 en herkristallisatie.
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Bereid je gallium voor tot chloride of kan het nitraat worden gebruikt? Ik heb enkele artikelen gezien over ga/al reducties. Heeft iemand dit geprobeerd? Het zou geweldig zijn om niet met zulke giftige dampen en afvalverwerking te maken te hebben.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Laat gallium reageren met HCL (in wateroplossing). Als het gallium verdwijnt, wordt het omgezet in chloride.
En vries het dan uit, misschien met aceton voor eventueel vuil, of kook het droog.
 
Top