- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
350, probeer 400 gram, je zult zien hoe warm het wordt, gram op 10L. Ik herinner me dat ik een zak met aluminiumfolie voor ongeveer 2/3 moest vullen met een witte emmer van 25L/30L met deksel. Dit was per slot van rekening veel te veel folie, je hebt minder nodig maar je moet kijken hoeveel minder ik ben grammen vergeten. op 200L vat, je kunt ook 100 gebruiken het zal niet omhoog gaan.
Als je de methylaminedampen wilt opvangen borrel dan in bus HCL en dan in water.
10L werd 12L met ph 12 met BMK (freebase meth)
Reactie wordt alleen gek als je supermarkt alu gebruikt, haal alu van de sisha winkels of van lab winkels die is DIKKER.
Psst vervang kwik door galium, makkelijk te herstellen en je kunt alle verbindingen eruit destilleren en opnieuw gebruiken plus niet giftig en heel makkelijk te reactiveren met HCL 37 en herkristallisatie.
Als je de methylaminedampen wilt opvangen borrel dan in bus HCL en dan in water.
10L werd 12L met ph 12 met BMK (freebase meth)
Reactie wordt alleen gek als je supermarkt alu gebruikt, haal alu van de sisha winkels of van lab winkels die is DIKKER.
Psst vervang kwik door galium, makkelijk te herstellen en je kunt alle verbindingen eruit destilleren en opnieuw gebruiken plus niet giftig en heel makkelijk te reactiveren met HCL 37 en herkristallisatie.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 32
- By googie
Bereid je gallium voor tot chloride of kan het nitraat worden gebruikt? Ik heb enkele artikelen gezien over ga/al reducties. Heeft iemand dit geprobeerd? Het zou geweldig zijn om niet met zulke giftige dampen en afvalverwerking te maken te hebben.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Laat gallium reageren met HCL (in wateroplossing). Als het gallium verdwijnt, wordt het omgezet in chloride.
En vries het dan uit, misschien met aceton voor eventueel vuil, of kook het droog.
En vries het dan uit, misschien met aceton voor eventueel vuil, of kook het droog.