Hallo, ik heb deze synthese getest en heb er een paar vragen over:
1. Wanneer je methylamine 40% toevoegt in punt 3, doe je dat dan in één keer of in kleine porties en zorg je er daarbij voor dat het mengsel niet warmer wordt dan 60 graden?
2. in punt 4 wordt koud zuiver water genoemd, kan dit met droogijs worden afgekoeld tot deze 3-5 graden C?
3. in punt 8 wordt ijskoude aceton genoemd, kan ik hier een grote hoeveelheid droogijs aan toevoegen om het te koelen tot -30 / -50 graden C?
4. in punt 9 wordt gezegd dat het geheel in de vriezer moet, wat is het doel hiervan en is het nodig?
In het algemeen heb ik deze synthese getest, ik moet toegeven dat het werkt en fabelachtig eenvoudig is, niet minder heb ik aceton gebruikt bij 5-10 graden C, waardoor het eindproduct blauw werd en onmogelijk af te spoelen was. Ik denk dat het te maken heeft met de warme aceton, bij punt 8, waardoor een dimmer of een andere vorm van onzuiverheid ontstaat. Begrijp ik dit goed?
Graag zou ik iemand met verstand van zaken willen vragen om antwoord te geven op bovenstaande 4 vragen. Groeten