- Reaction score
- 166
Het is een van de zuiverste vormen van methamfetamine en heeft een dextro-isomeer.
Tot op heden hebben we hoge kwaliteitsindicatoren, de zuiverheid van methamfetamine heeft 99% + bereikt.
Metamfetamine heeft een specifieke rotatie
het optisch zuivere D-isomeer is [α]20D = -18,90° bij 99%+ zuiverheid.
Mijn product bevat alleen dextromethamfetamine. We gebruiken gefractioneerde basische destillatie en herzuivering.
We verdunnen niet met methylbenzylamine en andere stoffen.
Ons product heeft het juiste smeltpunt
Onze organisatie is klaar voor samenwerking en is bereid om samen te werken met zowel fabrikanten als grote afnemers.
We staan klaar om te helpen met de levering van kant-en-klare precursors en complete werksets, evenals groothandelpartijen eindproducten.
Tot op heden hebben we hoge kwaliteitsindicatoren, de zuiverheid van methamfetamine heeft 99% + bereikt.
Metamfetamine heeft een specifieke rotatie
het optisch zuivere D-isomeer is [α]20D = -18,90° bij 99%+ zuiverheid.
Mijn product bevat alleen dextromethamfetamine. We gebruiken gefractioneerde basische destillatie en herzuivering.
We verdunnen niet met methylbenzylamine en andere stoffen.
Ons product heeft het juiste smeltpunt
Onze organisatie is klaar voor samenwerking en is bereid om samen te werken met zowel fabrikanten als grote afnemers.
We staan klaar om te helpen met de levering van kant-en-klare precursors en complete werksets, evenals groothandelpartijen eindproducten.
Attachments
↑View previous replies…
- Reaction score
- 8
man vertel me de technologie, schrijf me een PM alsjeblieft
- Reaction score
- 13
- Reaction score
- 8
Ik wil graag weten hoe ik ijs kan maken met racemaat meth. Kent iemand een gedetailleerde techniek?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 8
- Reaction score
- 8
Heel erg bedankt voor de informatie. Heb je een link of info hoe je d-meth maakt van l-meth?
- Reaction score
- 166