Warning! You are currently using a domain is accessible on the regular internet, not on Tor. For better privacy and security, please use our onion domain instead.

Synthese van methamfetamine uit 1- fenyl-2-propanon (P2P) door reductieve aminering met natriumtriacetoxyborohydride (STAB)

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
195
Dichloormethaan, dichloorethaan werken geweldig, maakt het werk een stuk eenvoudiger, een steek van NaBH4 werkt ook geweldig. Extra zuur kan niet worden gebruikt voor de steek, de reactie is langzamer door het ontbreken van extra zuur, maar in dichloorethaan verloopt de reactie sneller dan in THF. De opbrengst is vermoedelijk boven de 90 procent, de exacte opbrengst wordt later gepubliceerd, na een paar controles.

Attachments

• AfSDYrsb5O.jpg
    AfSDYrsb5O.jpg
    236.9 KB · Views: 289

4real

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Please can you help to break you procedure step by step? Thanks in advance

ItsMee

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Werkt dit op dezelfde manier met ammoniak of ammoniumacetaat om amfetamine te vormen?
Ik heb een gemakkelijke manier nodig om van het keton naar amfetamine te gaan. Titaan(IV)isopropoxide is een optie, maar duur.

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
195
dit kan werken, moet worden gecontroleerd

4real

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0

Please who knows the kind of meth one get from the reaction? D or L or DL?

Speedfac

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
16
From P2P its always racematic Meth , you have to seperate the isomers with Tartaric acid.