- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Waarom borrelt er nergens iets in hexaan? En wassen met heet water met NaCl en zuiveringszout neemt veel onzuiverheden weg.
Als je echter methanol gebruikt in plaats van IPA kun je een directe extractie doen uit het reactiemengsel nadat je loog hebt toegevoegd met hexaan.
Als je echter methanol gebruikt in plaats van IPA kun je een directe extractie doen uit het reactiemengsel nadat je loog hebt toegevoegd met hexaan.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Als je nitromethaan gebruikt in plaats van methylamine, hoef je niet te koelen en kun je je methylaminebron destilleren en hergebruiken. Minder afval en minder kosten.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Ik controleer nu of het echt dextro is als ik er kristal van maak. Als het kristal gemaakt is, zet ik het hier misschien neer. Ik moet ook vermelden dat ik nog niet de juiste verhoudingen heb, ik moet meer reacties doen.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
na vacuümdestillatie moet ik ook vloeistofextractie met zuur base doen als je er droog hcl-gas in wilt doen anders moet je er vriezer in doen. ik heb een harde manier gevonden.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Eigenlijk is het met magnesiumschilfers en wat complex om supergrignard te maken
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Heeft u eerder met nitromethaan gewerkt? Ik heb problemen met het isoleren van het product dat ik in de toekomst waarschijnlijk zal acificeren met citroenzuur en dan vacuümdestilleren, en van daaruit loog toevoegen om het opnieuw te baseren en de basis verder vacuümdestilleren (en water dan natuurlijk) en dan het destillaat extraheren met hexaan en er droog HCL-gas doorheen laten borrelen.
Of gewoon invriezen en herkristalliseren met IPA.
Of gewoon invriezen en herkristalliseren met IPA.