- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 5
Hallo jongens, ik heb dit recept samen met mijn vriend gebruikt, maar we hadden er wat problemen mee. Tot de methylaminestap ging het goed. Maar in de aminatie via methylamine, verandert de oplossing niet van kleur zoals de instructies (het neemt wat geel in de eerste uren dan geen zinvolle verandering zelfs voor 1 dag!)
Bij de eerste pogingen zetten we gewoon een reflux condensor, maar ik las dat kurk beter zou zijn voor het opsluiten van de methylamine, dus dat heb ik ook geprobeerd er was wat verbetering in de kleur maar niet in de uiteindelijke opbrengst,
Kan dit worden veroorzaakt door de hoge vluchtigheid van methylamine? We hielden de temp onder 35' C en verdeelden de methylamine toevoeging 3 tot 4 porties gedurende 10 tot 12 uur.
Hierdoor zou ons eindproduct nauwelijks tot enkele grammen oplopen.
onze weegschaal was 25g propio
En we maken onze eigen HBr via PBr en H2SO4
Bij de eerste pogingen zetten we gewoon een reflux condensor, maar ik las dat kurk beter zou zijn voor het opsluiten van de methylamine, dus dat heb ik ook geprobeerd er was wat verbetering in de kleur maar niet in de uiteindelijke opbrengst,
Kan dit worden veroorzaakt door de hoge vluchtigheid van methylamine? We hielden de temp onder 35' C en verdeelden de methylamine toevoeging 3 tot 4 porties gedurende 10 tot 12 uur.
Hierdoor zou ons eindproduct nauwelijks tot enkele grammen oplopen.
onze weegschaal was 25g propio
En we maken onze eigen HBr via PBr en H2SO4