- Reaction score
- 6
Geen idee wat er fout ging, geen testapparatuur. Het resulterende amfetaminefosfaat heeft geen enkel effect.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 8
- Reaction score
- 166
Zorg ervoor dat je fenylnitropropeen hebt en niet nitrostyreen. Misschien werd je een analoog verkocht en kreeg je fenylethylamine.
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 98
Wat is de beste manier om te controleren of het nitroethaan dat ik heb gebruikt om p2np te maken, vervangen of verdund is met nitromethaan? Ik heb de fysische basiseigenschappen van zowel de reagentia als de producten verzameld en het kookpunt van de nitroverbinding lijkt me het meest logisch. De smeltpunten van de producten liggen erg dicht bij elkaar. Het probleem is dat als de BP tussen het kookpunt van n.ethaan en n.methaan uitkomt, het lastig moet zijn om ze te scheiden door gefractioneerde destillatie.
De andere waarde zou de dichtheid kunnen zijn, die ook nogal verschilt. Experts horen graag jullie mening over wat de gemakkelijkste en beste manier is om ervoor te zorgen dat we de juiste reagentia gebruiken.
De andere waarde zou de dichtheid kunnen zijn, die ook nogal verschilt. Experts horen graag jullie mening over wat de gemakkelijkste en beste manier is om ervoor te zorgen dat we de juiste reagentia gebruiken.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,858
- Deals
- 1
Hallo. Nitromethaan en nitroethaan hebben een verschillende b.p. van respectievelijk 101 en 114 °C. Je kunt dit controleren en gefractioneerde destillatie uitvoeren. Houd er rekening mee dat deze stoffen behoorlijk giftig en explosief zijn. Wat nitrostyreen en P2NP betreft: gebruik gewoon een nauwkeurig smeltpuntapparaat. Het is beter om bekende zuivere P2NP te vergelijken met gesynthetiseerde nieuwe P2NP in één apparaat om het verschil te controleren. Voer ook meerdere metingen uit om fouten uit te sluiten. Tel de gemiddelde mp voor elk monster.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 98
Dank je, Patton. Ik heb geen vermoeden dat mijn nitroethaan niet zuiver is, maar na het lezen van een aantal opmerkingen, dacht ik dat het beter zou zijn om het te controleren, dus ik zal beginnen met het kookpunt van mijn nitro en als het kookt boven 110C dan zal ik gerust zijn. Het is goed om te weten wat je moet doen en het in ieder geval te controleren, voordat je er veel werk in stopt en ontdekt dat het eindproduct niet effectief is .