Een vraag voor een succesvolle drugsdealer.

Would you like to ask your question?

  • Yes, I have a question.

    Votes: 55 78.6%
  • No, I know all the answers.

    Votes: 15 21.4%

  • Total voters
    70

abbadon

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 4, 2022
Messages
50
Reaction score
11
Points
8
Hoe kun je succesvol bestellingen verzenden naar de Verenigde Staten zonder dat je in de gaten wordt gehouden door de Amerikaanse autoriteiten en hoe kun je veilig leveren en de douane in de Verenigde Staten passeren? Er zijn veel leveranciers die adverteren, zouden ze wereldwijde levering garanderen? Is dat op een of andere manier mogelijk?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Het is meestal een garantie dat ze het pakket opnieuw zullen verzenden als het in beslag wordt genomen.
 

Nochesguero

Don't buy from me
New Member
Joined
May 19, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hoe zorg je ervoor dat je netwerk zich niet tegen je keert en hoe controleer je mensen, niet noodzakelijk met kwade bedoelingen maar meer in lijn met het idee van "ze in toom houden", dat soort dingen?
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
23
Points
8
Hoe zou je in 2024 1/2 kilo drugs kunnen verzenden zodat de douane het kan inklaren zonder argwaan te wekken of het kan openen?
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 24, 2023
Messages
43
Reaction score
18
Points
8
Ik verkoop drugs, maar sommige van mijn vrienden weten wie ik ben en sommigen kopen niet alleen van mij, maar vragen mij ook aan anderen door mijn echte naam te gebruiken en in plaats van mijn telegram sturen ze mijn Instagram enzovoort. Ik ben een tijdje gestopt en vertel ppl dat ze de verkeerde persoon hebben totdat ik deze naam op de een of andere manier kan zuiveren.
Wat zou jij doen in deze situatie?
 

YenaneY

Don't buy from me
Resident
Joined
May 8, 2024
Messages
19
Reaction score
8
Points
3
Wanneer iemand voor het eerst wil beginnen met de synthese van geneesmiddelen, dus theoretische kennis heeft maar nog niet eerder een geneesmiddelsynthese heeft gedaan, wat zou dan een geschikte synthese zijn om mee te beginnen, als hij ook wat basisapparatuur heeft?
 

Droplogic

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2024
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
Bestaat er echte blauwe loyaliteit? Of zijn het gewoon allemaal klootzakken?
 

Sonnettales

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 28, 2022
Messages
19
Reaction score
5
Points
3
Is het mogelijk om vrienden te hebben of zelfs maar één persoon te vertrouwen als je verkoopt?
 

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Hoe wist je dat je klaar was om te beginnen?
 

marmaranosses

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 19, 2024
Messages
3
Reaction score
4
Points
3
Wat zijn de belangrijkste punten waarop je moet letten als je communiceert of verkoopt op het internet?
 

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
24
Points
3
Wat zijn de beste tips die je een beginner kunt geven om succesvol te zijn en niet betrapt te worden. En hoe verberg je dit voor iemand zoals familie of kinderen?
 

aaduo04

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 6, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Hoi! Kun je in detail uitleggen hoe je je huidige succes hebt bereikt, inclusief elke stap en elk klein detail, zodat we hetzelfde pad kunnen volgen?🧐
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Hoe heeft u uw klantenbestand laten groeien toen u begon
 
Top