- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76
Nee, absoluut in de zin dat de reactie niet zal werken bij gebruik van ongedistilleerd P2P, is het niet.
Het eindproduct is echter altijd van hogere kwaliteit als je gedestilleerde verbindingen gebruikt. En niet te vergeten, vuile P2P is ongetwijfeld slecht voor de opbrengst. Het is vervelend werk, maar het loont.
Het eindproduct is echter altijd van hogere kwaliteit als je gedestilleerde verbindingen gebruikt. En niet te vergeten, vuile P2P is ongetwijfeld slecht voor de opbrengst. Het is vervelend werk, maar het loont.
- Reaction score
- 4
Oké, ik zal het destilleren. Ik denk dat ik er niet omheen kan. Denken jullie dat het absoluut noodzakelijk is om de druk in het systeem te meten als ik p2p-olie/meth freebase-olie vacuümdestilleer? Of kan ik gewoon de vacuümpomp aansluiten op de vacuümadapter van de nieuwe lege opvangkolf als DCM is gedestilleerd (want DCM met een lage kooktemperatuur van 50 °C zou ook zonder vacuüm destilleren) en het vacuüm aanzetten, de verwarming hoger zetten totdat ik de eerste tekenen van p2p-olie zie opkomen in de opvangkolf en de temperatuur vasthouden tot het destilleren voorbij is.
Zie ik hier iets over het hoofd? Moet ik de druk van het vacuüm meten? Of kan ik de verwarming gewoon langzaam aanzwengelen totdat ik olie zie overkomen in de opvangkolf?
Zie ik hier iets over het hoofd? Moet ik de druk van het vacuüm meten? Of kan ik de verwarming gewoon langzaam aanzwengelen totdat ik olie zie overkomen in de opvangkolf?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,849
- Deals
- 1