Ik heb een zending die sinds begin augustus ergens tussen de stoelen zit, waarschijnlijk zo'n 5 mijl van mij vandaan, lol. De zooi was temperatuur- en lichtgevoelig, dus ik beschouw het als verloren, maar na een maand staat het nog steeds vermeld als 'onderweg'. Een zwarte lijst is het meest waarschijnlijke scenario. Ik heb nog een zending die bijna binnen is, als die in dit stadium wordt tegengehouden of 'bevroren', beschouw ik het adres dat ik gebruik als verbrand en ga ik verder.
Letterlijk iedereen kan post bestellen voor iedereen, dus het is een juridische puinhoop, hoe je het ook bekijkt. Juridische rotzooi is duur, tenzij iemand een voorbeeld van je wil maken (en ik weet zeker dat je dat snel zult weten als dat het geval is), is de oplossing voor hen om "verdere activiteiten stop te zetten" omdat dat de goedkoopste optie is.
Wie heeft er tegenwoordig geen vijanden? Het is verdomme 2024, kinderen van 5 lopen rond met iPhones. Voor zover iemand weet zijn de adressen die ik kies gewoon mensen die ik echt niet mag en waar ik prima mee kan kloten.
Zoveel 9-5 M-F drones in de buurt, kies maar uit en wacht tot de postbode vertrekt, pak je spullen. Probeer adressen van technofoben te kiezen, die hebben geen Ring-bellen of camera's. Houd de NextDoor (SocialMedia) pagina's van je buurt in de gaten. Ouderen roddelen graag over 'verdachte activiteiten' in hun perfecte, dierbare thuisstad. Ik vind het een geweldige lijn naar wat mijn lokale politie en 'waakzame burgers' van plan zijn.
Blijf veilig, veilig blijven betekent voor mij dat je slim moet zijn en je onderzoek moet doen, dan komt alles goed.