Help me alsjeblieft, met betrekking tot MDP2P-productie van MDMA

inno

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 8, 2024
Messages
9
Reaction score
0
Points
1
Ik probeerde een paar kleine proefstukjes. Omdat ik haast had, reageerde ik niet twee dagen op NaBH4, maar 4 uur. Ik gebruikte 50 gram MDP2P olie om te testen, en kreeg uiteindelijk maar 25 gram MDMA base, en van deze 25 gram MDMA base kreeg ik uiteindelijk maar 4 gram wit poeder.
Ik heb een aantal vragen en wil om advies vragen:
1. Wat betreft de methylamine-methanol oplossing, ik heb deze keer de verkeerde gebruikt omdat ik 30% zuiverheid heb gekocht. Kan ik 30% methylamine-methanoloplossing in een verhouding van 1:1 gebruiken om de 10% methylamine-methanoloplossing te vervangen?
2. Omdat ik 30% zuivere methylamine-methanol gebruikte, kon na het voltooien van de NaBH4-reactie, toen ik zoutzuur gebruikte, de pH-waarde niet worden aangepast naar 10,5~11. Ik gebruikte veel zoutzuur om de pH-waarde aan te passen. Het was normaal. Moet ik in dit geval slechts 8 liter water en 8 cc van 33% HCL gebruiken voor 1 kgMDP2P om de pH aan te passen naar 10,5 zoals vermeld in het proces?
3. Bovendien, als ik deze stap in de toekomst uitvoer, kan ik dan H2O en zoutzuur weglaten en zoutzuurgas gebruiken om aanpassingen te maken?
4. Als de schaal in de toekomst wordt uitgebreid, kan ik dan de laatste handelingen verwijderen die door DCM zijn toegevoegd? Wat wordt hierdoor beïnvloed? Wat zijn uw gedachten over eenvoudige stappen die kunnen worden genomen om op te schalen?
5. Tot slot, welk oplosmiddel kan worden gebruikt om het witte poeder MDMA*HCL dat is neergeslagen uit zoutzuurgas op te lossen en de kristallisatie uit te voeren?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Natriumborohydride ontleedt relatief snel in methylalcohol. Je kunt je oplossing van methylamine in methanol verdunnen met methylalcohol. Na de reductiereactie moet je de vrije base extraheren met een organisch oplosmiddel, dan verdamp je het oplosmiddel en krijg je een vuile vrije base, het is zeer wenselijk om de vrije base in vacuüm te destilleren voordat je het zout verkrijgt. Verdun de vrije base met alcohol en koel zoveel mogelijk af, laat dan waterstofchloridegas door tot 5-6 ph onder goed roeren.
 
Top