Voor zover bekend hebben Dragon Eric (ja, degene die "later oplichter werd" /lang verhaal, blijkbaar werden accounts overgenomen bla bla bla...) en andere grote leveranciers in China nooit pure 4mmc geleverd, het was een mengsel.
Ik herinner me dat ik een bericht las op een andere bijenkorf, waar Eric blijkbaar per ongeluk (of opzettelijk) wat informatie deelde die snel werd verwijderd. Daarin stonden verhoudingen van 70/20/10 en 80/20. Sindsdien was het een voortdurende discussie over dit onderwerp. Ik weet niet meer uit mijn hoofd wat het precies was. Ik kan proberen te zoeken naar het oude gesprek als dat iemand kan helpen.
Als iemand zich herinnert dat ze vroeger verity's verkochten van Eric1 Eric2 Eric3 "hetzelfde" maar net iets anders.
Blijkbaar werd "Eric formula" een paar jaar geleden te koop aangeboden voor een zeer hoge prijs. Ik weet niet zeker of het echt was of gewoon een andere oplichter.
Ik herinner me dat ik een bericht las op een andere bijenkorf, waar Eric blijkbaar per ongeluk (of opzettelijk) wat informatie deelde die snel werd verwijderd. Daarin stonden verhoudingen van 70/20/10 en 80/20. Sindsdien was het een voortdurende discussie over dit onderwerp. Ik weet niet meer uit mijn hoofd wat het precies was. Ik kan proberen te zoeken naar het oude gesprek als dat iemand kan helpen.
Als iemand zich herinnert dat ze vroeger verity's verkochten van Eric1 Eric2 Eric3 "hetzelfde" maar net iets anders.
Blijkbaar werd "Eric formula" een paar jaar geleden te koop aangeboden voor een zeer hoge prijs. Ik weet niet zeker of het echt was of gewoon een andere oplichter.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 27
Ik heb ook iemand zien zeggen dat 4mmc uit china niet zuiver was, het zou gemengd zijn met 3mmc, maar ik heb geen bron om dat te ondersteunen.
Ik ben geen chemicus, maar wat is er nu zo anders dan vroeger?
Je kunt nu een product van superhoge kwaliteit maken, net als vroeger, denk ik.
Ik ben geen chemicus, maar wat is er nu zo anders dan vroeger?
Je kunt nu een product van superhoge kwaliteit maken, net als vroeger, denk ik.