Weet je, ik heb zelfs nog nooit nagedacht over het idee van de mechanica van de extractie, maar ik zie dat psilocybine zeer goed oplosbaar is in ethanol en nauwelijks oplosbaar in water, dus het is een basisextractie, waarbij het gebruik van alcohol en duidelijk een slechte keuze zou zijn als extractiemiddel (voor de basis) dan is er psilocybine de fosfaatester, het is oplosbaar in water, nauwelijks oplosbaar in ethanol en stabiel en vormt kristallen volgens verschillende betrouwbare verslagen.
Ik veronderstel dat het fumeraat of een ander zuur zout ook oplosbaar zou zijn in water en kristallen zou vormen, wat een "direct naar zuur" extractie zou zijn. Zet je aan het denken. Het is duidelijk dat je na 2 trekbeurten met ethanol het fosfaat zou willen neutraliseren of een waterextractie zou willen doen. Ik deed altijd een waterextractie op de 3e trek en toen het de alcohol raakte toen ik ze combineerde, maakte het een troebele onsmakelijke moddercocktail...
DAN WAS DIT EEN TIJD DAT ik een GROTE HUL grote lachgammen tegenkwam (Gymnopilus bril in die tijd, maar er is onlangs veel genetisch werk gedaan aan het geslacht dat ik niet heb gelezen) die actief zijn in de VS en groen kneuzen, maar het Europese equivalent Gymnopilus junonius is niet actief. Hoe dan ook, ik was arm op dat moment, maar Gymnopilus zijn berucht om hun bitterheid, dus ik droogde ze in een dehydrator en deed een waterextractie op 45 gram droog (equivalent aan 1 pond vers) omdat ze naar verluidt niet erg potent zijn. Het eerste uur lag ik daar op de bank en voelde ik me alsof ik over mijn hele lichaam werd gestoken met hete poken, voordat ik een eerlijke trip had die gelijk stond aan 3-4 gram cubensis. Dat waren moeilijke tijden. UNFORTUNATELY heb ik meer negatieve verhalen dan positieve over psilocybine paddestoelen. Ik misbruikte ze te veel. Ik nam ze op een dinsdag en zat dan thuis bier te drinken en TV te kijken. Ik heb waarschijnlijk 75 keer getript in het eerste jaar dat ik succesvol was in het kweken van paddenstoelen. Ik stel voor om de paddo's te bewaren voor speciale gelegenheden, hooguit een paar keer per jaar.
Extractie is absoluut de beste manier. Het is binnen 20 minuten klaar in plaats van een uur wachten. Paddenstoelen bevatten veel chitosan, pantser van kreeft. Dat is moeilijk te verteren en kan je buikpijn geven, of diarree, wat balen is als je aan het trippen bent. Het niet eten van de vruchtlichamen (sporocarpen zeggen sommigen) is een goed plan. Veel mensen hebben stammen van P.cubensis geprobeerd, die makkelijk te kweken zijn, maar de sterkere houtminnende soorten zijn veel taaier en smaken verschrikkelijk. Alsof je in kattenpis gedrenkte twijgen eet. Je moet het echt willen, om een paar gram ervan naar binnen te werken.