- Language
- 🇺🇸
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 41
- Deals
- 3
Ik ben in de VS gevestigd.
Midwesten
Van de westkust, California en Seattle.
Woon nu in het midwesten
Midwesten
Van de westkust, California en Seattle.
Woon nu in het midwesten
- Reaction score
- 40
Hé Jesse jades, ik ben zelf ook in Oklahoma. Leuk je te ontmoeten man! Wat voor drugs gebruik, maak of verkoop je? Wat is je favoriete drug?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 40
Dat is eigenlijk waar ik mijn beperkte succes heb, maar ik verpulverde ze en loste ze vervolgens op in 90% isopropylalcohol en filterde vervolgens, waarna ik de resulterende kristallen waste met 2 delen aceton voordat ik erop vertrouwde dat een poging zeker zou slagen. En zelfs toen kreeg ik maar 1,5 gram pseudo en een uiteindelijke .7 gram goede old-school meth.... FRUSTREREND!
- Language
- 🇺🇸
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 41
- Deals
- 3
Gast, heb je nooit mdma geprobeerd? Ik geloof dat ik je privébericht heb beantwoord. Zo niet, stuur er dan nog een. We moeten je aansluiten. Iedereen moet het een keer in zijn leven proberen. Ik heb het in 92 geproefd en sindsdien probeer ik het te maken. Ik eet niet van die geperste rommelpillen die mensen verkopen. wat het ook is, het is geen mdma. Ik heb de pillen opgegeven. De laatste keer dat ik pillen gebruikte was in 07, toen ik werd gepakt omdat ik genoeg had gemaakt voor eigen gebruik. Ik gaf 20 dollar per week uit en maakte genoeg voor de hele week. Mijn vrouw was hetero en wist niet dat ik het deed.
Toen ik begon, was dat net uit de mode en ik heb het altijd gezien als het toppunt van productie, samen met mdma. Dus haalde ik een kilo bmk-glycidaat en een kilo methylamine uit China. Ik bedacht het uiteindelijk. Ik heb een heleboel opgebrand voordat ik resultaten begon te boeken. Ik had een batch van 100 gram die terugkwam
Toen ik begon, was dat net uit de mode en ik heb het altijd gezien als het toppunt van productie, samen met mdma. Dus haalde ik een kilo bmk-glycidaat en een kilo methylamine uit China. Ik bedacht het uiteindelijk. Ik heb een heleboel opgebrand voordat ik resultaten begon te boeken. Ik had een batch van 100 gram die terugkwam
- Language
- 🇺🇸
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 41
- Deals
- 3
Zoals 2 ons. De rest waren verschrikkelijke yeilds. Ik denk dat ik het doorhad en het nu beter zou doen. Hetzelfde met pmk gycidate. Kwam er op het einde achter. de troep is schoon en zuiver.
- Language
- 🇺🇸
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 41
- Deals
- 3
Stuur me een privébericht en zolang je bereid bent escrow te gebruiken, kunnen we iets regelen. als je alleen een paar hits wilt, kan ik pure kristallen persen. of een gram. de vraagprijs is vastgesteld, maar ik kan wat extra's toevoegen als je bestelt en een recensie schrijft. Ik kan de gram die je koopt opsturen plus een paar superman pressed pulls op volle sterkte. volle sterkte is 160 mg. Meer zou ik niet nemen. Ik geef de voorkeur aan 120 mg, maar neem af en toe een volle dosis. Ik kan niet zo goed lopen met zoveel, maar ik raad je aan om het te proberen en dan af te bouwen tot wat je lekker vindt. Ook gaat iemands tolerantie veel sneller en hoger dan bij elke andere drug die ik heb gebruikt. Ik neem geen dagen achter elkaar als ik het elke dag gebruik.
- Language
- 🇺🇸
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 41
- Deals
- 3
Godverdomme. 3 keer mijn typwerk verdwenen op deze glitch fucking app.
Pm me. Ik weet niet eens meer wat ik schreef. Ik probeer het niet nog een keer te zeggen.
Pm me. Ik weet niet eens meer wat ik schreef. Ik probeer het niet nog een keer te zeggen.
- Language
- 🇺🇸
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 41
- Deals
- 3
Hé,
Ik zag net dat we niet kunnen zeggen waar we andere vormen van communicatie hebben. Ik ben blij dat ik het zag, want ik zou het zonder nadenken gedaan hebben. Ik heb mijn info op mijn advertentie. als je wilt praten zonder deze interface. Ik zal altijd vereisen het gebruik van escrow hier op bb, maar haat het sms'en
Ik zag net dat we niet kunnen zeggen waar we andere vormen van communicatie hebben. Ik ben blij dat ik het zag, want ik zou het zonder nadenken gedaan hebben. Ik heb mijn info op mijn advertentie. als je wilt praten zonder deze interface. Ik zal altijd vereisen het gebruik van escrow hier op bb, maar haat het sms'en
- Reaction score
- 40
Dus als ik je goed begrijp, heb je al die precursoren gekocht en het grootste deel ervan verbrand om MDMA te leren maken? En jij gelooft dat je nu weet wat je doet en betere resultaten zou hebben? Je hebt maar één succesvolle synthese gehad? En dat leverde een paar ons goede MDMA op? Heb ik dat allemaal goed? Verdomme, ik klink alsof ik een lul ben als ik dat teruglees, maar dat ben ik echt niet! Ik wil alleen verduidelijken of ik heb begrepen wat je me hebt verteld. Ik bewonder zeker je vastberadenheid en stijl! Gast, je bent de man!