Purple MDMA is onzin oftewel bedrog

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik was op een forum aan het chatten met een aantal paddenstoelenboeren en noemde een van hen een homo. Ze vonden het allemaal een absolute giller. Het waren jongere mensen en hadden nog nooit gehoord dat het zo werd gebruikt. Hun eerste homo scheldwoord was de f.
Voor de duidelijkheid: ik gebruik die termen nooit om naar LGBTQ-personen te verwijzen, ik noem alleen mijn vrienden zo. Mijn vrouw is de officiële woordvoerder van de groep biseksuele identifiers bij een fortune 500-bedrijf.
 

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Ik weet dat dit een grapje is, maar als je vrouw bij een fortune 500 werkt, zijn er dan banen beschikbaar? Wanhopige tijden en zo...
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Voor mij, als perfectionist, is zelfs champagne of cola een marketing aka bulshit en fraude. MDMA moet zuiver wit zijn.
 

Richardrahl

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2023
Messages
37
Reaction score
19
Points
8
Zelfs zuiver witte mdma of heldere kristallen heb ik als mdma getest. Ik heb ook al eens paars uit witte mdma gehaald. Ik geloof dat paars wordt veroorzaakt door borohydriden.
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Ik ben onder de indruk van je kijk op zaken. Heb je ooit geprobeerd om de S-isomeer van MDMA te scheiden van PMK?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Je hebt gelijk, bro. Zelfs mooie witte mdma na drievoudige herkristallisatie kan slechts 87% zijn volgens de labtest.
Wat is jouw mening: het beste oplosmiddel om al deze verontreinigingen te scheiden bij basisextractie?

YnQ6oDSLy2
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Shulgin is geboren in 1925. Ik betwijfel of hij de synth in 1912 heeft gedaan ))))))))))))
 

threedee

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 19, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
En dat niet alleen, hij werkte ook niet voor Merck Pharmaceuticals die MDMA patenteerde in 1913.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
iedereen zijn eigen prioriteiten wat betreft bruikbaarheid... ;)
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
De paarse kleur is een onzuiverheid die ontstaat door een NaBH4-reductie in ZEER sterk alkalische omstandigheden en door een gebrek aan goede nabewerking. Een eenvoudige herkristallisatie van MDMA HCl uit IPA/Aceton verwijdert deze en andere onzuiverheden en levert witte kristallen op.

De paarse MDMA heeft dus een hoog gehalte aan echte MDMA, maar ook een bepaalde hoeveelheid ongedefinieerde rommel, waarvan een deel het paars maakt. Of deze residuen van een NaBH4-reductie een risico vormen voor de gezondheid weet ik niet, persoonlijk heb ik liever geen boorverbindingen in mijn drugs.

Om de een of andere reden heeft de drugswereld zich erg verzet tegen het informatietijdperk. Ik dacht dat met da Intanet en Wikipedia de meeste sprookjes en mythes over drugs zouden verdampen, maar in plaats daarvan werd het alleen maar erger.
Ik kwam tot de conclusie dat dit veroorzaakt wordt door een fundamentele menselijke eigenschap, namelijk dat de overgrote meerderheid van de mensen van nature niet wil WETEN. Ze willen geloven. Het is ook een beschermingsmechanisme, het broze ego in het centrum van wat men als persoonlijkheid beschouwt kon de koude wind van de werkelijkheid, die vertelt dat er geen vrije wil is, niet weerstaan. geen echte keuze. Als je wilt WETEN zul je het ontdekken. Als je ervoor kiest om te ZIJN - wel, dan is er aanzienlijk meer speelruimte en het houdt de werkelijkheid in het algemeen veel flexibeler. Ik neem niemand iets kwalijk, ik zou willen dat ik was zoals zij. Soms.
 

threedee

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 19, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Ah, dit is de filosofie die ik graag onderzoek.

Perspectief, context, comfort en controle. Al deze dingen vermengen zich om mensen meer of minder kneedbaar, meer of minder relateerbaar en meer of minder empathisch te maken.

Ontelbare generaties lang zijn we cultureel geconditioneerd om het woord van onze oudsten/beter/leiders/shamen te accepteren en om dat zonder vragen te doen.

We zijn inderdaad een kudde.

Kritisch denken is een vaardigheid die vaak gepaard gaat met isolatie, spot, vermijding en wreedheid. Wij die ervoor kiezen om de wereld met open ogen te verkennen, zijn niet de norm.

Doe moeilijke dingen - het leven is te gemakkelijk geworden en onze hersenen worden minder gebruikt dan ooit tevoren.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Prijs jezelf gelukkig als het 5-MAPB is...
 

PNicole

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2023
Messages
18
Reaction score
28
Points
3
Rond 2017 lag mijn markt bezaaid met dit paarse spul. Het was MDMA, maar erg onzuiver. Sommigen kennen misschien de frustratie omdat je een kristalhelder product.... hebt, maar mensen praten over het paarse spul.

Op een dag had ik een fractie van ongeveer 100 gram ongestookte MDP2P van performic. Het was een overgebleven fractie die ik was vergeten en die de vacuümdestillatiestap niet had gehaald.

Dus besloot ik een leuk experiment uit te voeren terwijl er andere projecten liepen.

Om paarse MDMA te maken, is het volgende nodig:

1-Zet jezelf in de schoenen van een waardeloze, waardeloze kok die weinig presteert.
2-NOOIT iets destilleren.

Ongestookte MDP2P met een roodachtige kleur - verwijder DCM door eenvoudige destillatie.

Ga verder met Al/Hg + Tolueen extractie.

Het product zal paars zijn. Het is gewoon een functie van ongestilleerd keton en amine. Geen enkele hoeveelheid aceton zal de kleur verwijderen.
 

Handsomerx

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2023
Messages
14
Reaction score
3
Points
3
Hallo daar!
Een nutteloos stuk stront met een laag prestatieniveau.
Of een kerel die vacuüm is gebroken ;)

voelt voor mij niet anders, hoe zit het met jou?
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Beste PNicole,
aanbid je Ms. Kidman?
Eigenlijk ziet ze er niet meer uit zoals in je avatar.
Tegenwoordig is ze angstaanjagender.
Hoogachtend, nederig van u, The Cranston.
 

Handsomerx

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2023
Messages
14
Reaction score
3
Points
3
Als ik per ongeluk paarse mdma maak, komt dat omdat er nog wat restzuur in de keton zit. Keton gaat er rood in, mdma komt er in een andere kleur uit, bruin tot paars.

Maakt geen verschil in het effect/zuiverheid voor zover ik kan zien.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
MDMA werd inderdaad voor het eerst gesynthetiseerd in 1912. Shulgin "herontdekte" het door zich bewust te worden van de psychoactieve potentie en maakte het populair met zijn onderzoek.

Herinnert iemand zich nog de "legale alternatieven" voor 'ecstasy/rave pillen' die 10-15 jaar geleden online werden geadverteerd?
Ik geloof dat ze "Purple Oms" heetten ... deze thread deed me eraan denken. Ik heb ze nooit geprobeerd, weet iemand wat het waren?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Vervangende cathinonen. Dezelfde dingen die mensen maken 3mmc, 4mmc, a-pvp ect. Sommige waren gewoon kruiden onzin. Ik herinner me dat ik hop kocht of plantentoppen die bespoten waren met jwh en dergelijke. De Hindoes hadden ze altijd weggestopt en als je ernaar vroeg, gaven ze je "die blik".
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Beste Drugssoldaat,
wij (testteam) kunnen persoonlijk verzekeren dat er een paarse/bruine mdma is die echt mooi is.
Dat wil zeggen, de kleur komt van onzuiverheden van ongeveer 3%, die niet giftig zijn, dus de kleur betekent geen reet.
Bedankt voor uw aandacht, meneer.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Het hangt af van de transparantie en de grootte van de kristallen. Als kristallen vrij groot en transparant zijn, dan is het niveau van onzuiverheden ongeveer 1-2%. Als kristallen troebel en klein zijn, dan veel meer, tot 10-15% onzuiverheden.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Natuurlijk heb je (weer) gelijk. De grote paars/bruine kristallen waren vrij transparant en vielen onder druk uiteen in paars/grijsachtig stof.
Dit zou theoretisch een aanwijzing kunnen zijn voor een andere isomeerverhouding dan 1:1. Maar aan de andere kant was dit nooit de bedoeling, dus waarschijnlijk onwaarschijnlijk.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Bedankt, Mr. Frit Buchner,
Ik dacht toen dat het onzin was - een of ander 'energie' vitaminesupplement. Ik was me toen niet bewust van de ontluikende analoge RC-scene.
Ik herinner me dat ze ook reclame maakten voor "legale toppen". Achteraf realiseer ik me pas wat er aan de hand was. Waarom zijn het altijd de hindoes of Pakistani die een 'onder de toonbank selectie' lijken te hebben bij de louche benzinestations en winkels op de hoek? Ik klaag niet. Ik mis de mogelijkheid om noids te kopen in de plaatselijke winkels - veel waren niet geweldig en de mix was hard, maar ik kocht alles wat ik kon als ik een goede partij vond. :cool:

Dank u, Herr Cranston,
Ik heb nog geen paarse MDMA kunnen proberen. Ik heb mijn hele leven één goede partij ecstasy pillen gehad, dat was ongeveer 20 jaar geleden.
Ik heb sindsdien minstens 10 verschillende pillen geprobeerd en ze waren allemaal op zijn best cafeïne. Ik heb het opgegeven om ecstasy pillen te kopen. Als iemand het echte spul heeft, neem dan een voorbeeld van me en je hebt een vriend/klant voor het leven. Er is me altijd een soort cathinon verkocht onder de overkoepelende term "molly", hoewel het er op lijkt, is er niets vergelijkbaars aan. Ik jaag al een hele tijd op die eerste ervaring.
 

Claz

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 30, 2022
Messages
10
Reaction score
0
Points
1
Gebruik geen pillen!
Neem contact op met Pygmalion. Hij is eerlijk en heeft de beste mdma kristallen die ik ooit heb gehad.

Je psyche is ook belangrijk, de vibe, je stemming, de setting, enz.
Tegenwoordig lijken mensen meer gestrest en gehaast dan 20 jaar geleden.
Ik denk dat smartphones de goede oude vibraties die we in de jaren 90 hadden, hebben gedood.
In Berlijn heb je nog steeds clubs waar je dat kunt ervaren.
 
Top