- Reaction score
- 40
Hallo Madre, ik heb je al een bericht gestuurd over dit en andere manieren waarop ik een medewerker van het Breaking Bad-team zou kunnen worden, maar in het bericht waarop ik reageerde stond dat je op zoek was naar een team om RC's te testen, en toen ik dit bericht las zag ik dat je methamfetamine als voorbeeldmedicijn noemde, dus nu vraag ik me af of het alleen om onderzoekschemicaliën gaat, of om alle medicijnen? Want ik zou zeker mijn voorkeur voor drugs veranderen als dat het geval was! Laat het me alsjeblieft weten, en nogmaals bedankt voor je tijd en aandacht, nog een fijne dag!
- Reaction score
- 40
Laat maar, ik was de aanvraag van gebruiker TESTINT aan het lezen, en door het formaat dat hij gebruikte dacht ik dat het een deel van madres post was. Mijn fout.
- Reaction score
- 5
Ik woon in Amerika en ben een autodidactisch chemicus. Ik heb 2cx gemaakt door middel van e niet D en mda en mescaline en als het goed is dmt, waarvan ik zeker weet dat de meeste mensen beginnen met de extrqction niet synth hoewel ik graag de TSTAB een kans wil geven.sommige rcs 2cx en andere entactogenen / psychedelica zal eerlijke opibion geven van mailbix naar bio assay en ben zeer goed verbonden waar ik ben ik hele verkoop dus ik niet echt doen kleine hand tot hand mijn mensen doen grootschalige beter af in FED dan staat zeg ik lol knock on wood