Reuters journalisten

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Een uur geleden ontving het Forum het volgende verzoek via het ticketsysteem:


Ik ben ongelooflijk boos! En hier zijn mijn opmerkingen:
1. Je moet wel een heel gemene en gemene persoon zijn om een jaar lang materiaal over ons BB Forum voor te bereiden en dan om commentaar te vragen op een zondag waarop ik er waarschijnlijk niet zou zijn. En mij minder dan 24 uur de tijd te geven om te reageren. Het is duidelijk dat ik gewoon geen tijd zal hebben om het te lezen en op tijd te antwoorden.
2. Als je je als ambtenaar richt, moet je jezelf voorstellen. Geef je naam en achternaam zodat ik je kan verifiëren als een echte journalist.
3. Je moet een zakelijke e-mailaccount opgeven van het domein van je agentschap.

Als je nog steeds een interview en antwoorden op je vragen wilt, dan wil ik die graag geven, maar dan moet je deze eenvoudige en duidelijke journalistieke ethische regels volgen. Ik plaats dit publiekelijk omdat ik de toon van je artikel begrijp. Ik trek de onpartijdigheid van de journalistiek van Reuters in twijfel en eis dat de auteur van een toekomstig artikel naar voren komt voor commentaar nadat het artikel is gepubliceerd.


UPD:https://www.reuters.com/investigates/special-report/drugs-fentanyl-supplychain/
 
Last edited:

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
36
Reaction score
25
Points
18
Opnieuw wordt bevestigd dat de oude wijsheid "Hoe erg je de media ook haat, je haat ze niet genoeg" correct is. Het toestaan van minder dan 24 uur lijkt een standaardtruc te zijn onder de gevestigde media die hen in staat stelt om te beweren dat "we hebben contact opgenomen met BBGate maar geen reactie ontvangen" technisch correct is.

Ironisch genoeg heeft de oorlog tegen drugs het fentanyl probleem veroorzaakt. En door achter fentanyl aan te gaan, veroorzaakten de media en wetshandhavers iets dat nog erger was. Nitazen. Zullen jullie het ooit leren, Reuters?

Er is echter één positief punt in dit verhaal. Reuters heeft bevestigd dat BBGate een legitieme en veilige marktplaats is met verkopers die kwaliteitsproducten leveren zoals geadverteerd. Ik plaats mijn eerste bestelling in de komende dagen.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Op het forum staat publiekelijk vermeld dat alle informatie in privégesprekken niet langer dan 90 dagen wordt bewaard, daarna wordt alles verwijderd. Ik kan niet eens controleren wat ze gekocht hebben en van wie.
 
Last edited by a moderator:

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Typische mediatactiek, heeft 328 dagen om een argument te maken en geeft de gedaagde 1 dag om een weerlegging te maken. De quote "Rules For Thee but Not for Me " komt bij me op.
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Laten we niet vergeten waar de Opioïdencrisis is begonnen. Het is heel makkelijk om een website en een bedrijf aan de andere kant van de wereld de schuld te geven van je problemen, maar het was Big Pharma die iedereen verslaafd maakte aan Oxycodon, die scheikundigen en artsen betaalde voor hun overtuigende rapporten. Samen met politici die een oogje dichtknepen terwijl hun zakken gevuld werden... Ik hoop dat Reuters deze entiteiten ook benadert en om commentaar op het artikel vraagt.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Ja, maar je kon vertrouwen op wat je kreeg, omdat de meeste mensen emmers vol kregen van de pijnklinieken.

Het lijkt er ook op dat veel sterfgevallen door overdoses op zijn minst als dood door nalatigheid moeten worden beschouwd, omdat de slachtoffers worden voorgelogen over wat ze krijgen.

Ik heb een vriend die al heel lang heroïne gebruikt; een van die jongens die blijkbaar in staat is om een normaal leven en carrière te behouden. Als je hem zou vertellen dat er fentanyl in zit, zou hij het prima vinden en zichzelf goed doseren; maar in februari 2023 kocht hij een kit met een hoog percentage fentanyl en dat werd hem niet verteld.

Hij denkt dat hij niet stierf door zijn tolerantie, maar hij lag aan de beademing en moest ongeveer acht maanden een rolstoel en daarna een looprek gebruiken; het duurde twee maanden voordat iemand kon verstaan wat hij zei.

Politici zijn wandelende casestudy's van het Dunning-Kruger effect en ik vind het vreselijk dat ze altijd denken dat ze zo slim zijn, maar zich totaal niet bewust zijn van de wet van onvoorziene gevolgen. En natuurlijk accepteert de federale politie DEA, FBI, ATF, enz. met plezier uitgebreide bevoegdheden en budgetten.

Man... het lijkt wel of ik altijd over dezelfde dingen tier...
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
102
Reaction score
64
Points
28
Als er over de website van een forum zelf wordt gelogen, wat betekent dat er valse en schadelijke beweringen worden gedaan over het forum of zijn activiteiten, kan dit mogelijk een vorm van laster zijn.

Omgaan met beschuldigingen van laster tegen een forum vereist een proactieve aanpak waarbij juridische overwegingen worden afgewogen tegen effectieve communicatie- en moderatiestrategieën om de reputatie en integriteit van het forum te beschermen.

Zakelijke laster kan de vorm aannemen van laster (gesproken onjuiste beweringen) of smaad (geschreven of gepubliceerde onjuiste beweringen). Bedrijven kunnen juridische stappen ondernemen tegen personen die valse en schadelijke verklaringen afleggen die hun reputatie en zakelijke belangen schaden.

Een publieke reactie geven: De onjuiste beweringen publiekelijk aan de orde stellen op het forum of via andere communicatiekanalen om de waarheid te verduidelijken en verkeerde informatie te corrigeren.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
"Reuters vroeg admin van bbforum @HEISENBERG "weet je moeder dat je homo bent?" We kregen geen antwoord."
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
102
Reaction score
64
Points
28
The Pirate Bay
is online gebleven door technische veerkracht, anonieme hosting, juridische manoeuvres, steun van activisten en zijn wereldwijde, gedecentraliseerde aard ondanks herhaalde pogingen om het te sluiten.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Het ziet er niet uit als een verhaal dat de loftrompet zal steken over het forum. IDK veel succes met het interview man
 

France

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 12, 2024
Messages
7
Reaction score
4
Points
3
Dit soort situaties komt veel vaker voor dan we denken, het is echt een opzettelijke strategie die door veel journalisten wordt gebruikt.
 

DMTrott

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 8, 2023
Messages
17
Reaction score
31
Points
13
Ik blijf hier absoluut bij: "Het is geen geval van een paar rotte appels, maar eerder een voorbeeld van een kolkende beerput van onfatsoenlijke lafaards met een handvol uitzonderingen in de mix. Dit is moderne journalistiek, een baan die zich voordoet als een beroep, en zo ver verwijderd van respectabel als maar mogelijk is."

en: "Hij of zij vertegenwoordigt bijna altijd de agenda van de eigenaar en heeft meestal een vooraf voorbereid verhaal om te volgen."

en: "De kille realiteit is dat in het moderne tijdperk de vierde macht in feite functioneert als een ministerie van propaganda."

Lange versie: https: //dmtrott.substack.com/p/the-ministry-of-propaganda-journalists"

Ik heb geen idee hoe deze mensen 's nachts kunnen slapen nadat ze de hele dag de waarheid hebben verdraaid voor hun salaris.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Ze slapen gemakkelijk; verzekerd van hun gerechtigheid, spotten met degenen die alleen maar verslag doen van de gebeurtenissen, ze zijn zich ervan bewust hoe bijzonder ze zijn, gedreven om een verschil te maken, het is hun taak om anderen te helpen begrijpen hoe ze moeten leven.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
"Van alle tirannieën kan een tirannie die oprecht wordt uitgeoefend voor het welzijn van haar slachtoffers het meest onderdrukkend zijn. Het zou beter zijn om onder roofridders te leven dan onder almachtige morele bemoeials. De wreedheid van de roofridder kan soms slapen, zijn hebzucht kan op een gegeven moment verzadigd zijn; maar zij die ons kwellen voor ons eigen welzijn zullen ons kwellen zonder einde, omdat ze dat doen met de goedkeuring van hun eigen geweten." - C.S. Lewis
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Het is geen wonder dat ik zoveel moeite heb om reagentia te vinden voor het maken van NIET-vent... Bedankt Reuters!
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Ik heb het gevoel dat ik hier in één zin op moet reageren: "leg alsjeblieft uit hoe fentanyl meer schade heeft aangericht dan levens heeft gered door het verlichten van chirurgische pijn bij een veel groter aantal dan verslaafden die in geen geval onschuldig zijn, tenzij ze verslaafd zijn geboren". Dit is een oudere uitspraak: "Als drugsgebruik schadelijk is en te veel eten ook, waarom worden er dan enorme bedragen uitgegeven aan de jacht op drugsdealers, maar heeft geen enkele fastfoodketen ooit de deuren van hun restaurant smaller gemaakt?
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Je had kunnen antwoorden met een beleefde versie van de verklaring die je hier hebt afgelegd. Om de lezer te laten weten dat je je niet verstopt, maar dat je niet genoeg tijd hebt gekregen om te reageren.
 

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
61
Reaction score
42
Points
18
Deals
1
Is fent niet verboden op het forum?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hoi.
Fentanyl, zijn isomeren en analogen zijn verboden om te verhandelen op BB Forum.
 

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
61
Reaction score
42
Points
18
Deals
1
Dat is wat ik dacht. Ik ben helemaal voor vrijheid, autonomie ect. Maar alles moet in evenwicht zijn. Ik denk dat fentanyyl dat evenwicht is. Ik geloof ook sterk dat gevaarlijke drugs een directe reactie zijn op deze stomme oorlog tegen drugs. Cocaïne, mama, heroïne. Vroeger waren ze veel beter, veel veiliger. Nu hebben we tonnen en slechte drugsmixen en in alles zit fentanyl.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ik hoor graag een update als hij je een bericht terugstuurt.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
KpO9tVd2l0
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Er verandert niets. Ze willen ons commentaar niet, als ze willen praten, ben ik altijd bereid, maar ik ben niet klaar om te communiceren in het formaat - "U hebt 2 minuten om een antwoord te geven".
Bovendien leven we in verschillende tijdzones.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Wat een slijmerige manier om journalistiek te bedrijven. Maar dit lijkt tegenwoordig de standaard te zijn voor veel journalisten. Hij heeft vast een inslag die hij wil publiceren...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ik zou graag willen weten waarom hij de informatie zo snel nodig heeft. Het is moeilijk om het verhaal te publiceren zonder jouw kant zou ik vermoeden
 
Top