Eenvoudige methylonesynthese (bk-MDMA)

karamelosanto

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
HI, Bedankt voor het delen van deze synthese, ik denk dat het heel duidelijk is.
Ik kom uit Zuid-Amerika en hier is het een beetje moeilijk om DCM te vinden. Ik kan echter proberen het op de een of andere manier te vinden. Misschien kopen uit China.
Ik wil vragen. Kunt u alle regenten in een lijst zetten met hoeveelheden om het wat makkelijker te maken om te begrijpen wat ik moet kopen. Als het mogelijk is met een geschatte prijs.
Bedankt!!!

Professor11

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇷
Reaction score
1
Pode me mandar uma mensagem? Sou da América do Sul também, estou iniciando na produção de Metilona.

Reaction score
305
Uit de tabel blijkt dat de dichtheid van 40% methylamine 0,89 g/cm3 is, zodat in 20 ml 7,18 g zuiver methylaminegas wordt verkregen.
Laten we de molecuulgewichten van methylamine en zijn hydrochloride vergelijken:
M (CH3NH2)HCl = 67,518 g/mol
M CH3NH2 = 31,057 g/mol.
Verhouding = 2,174
Als je de verhoudingen uit de synthese gebruikt, heb je 15,6 g methylaminehydrochloride nodig om 20 ml methylamineoplossing van 40% te vervangen.
Methylaminehydrochloride moet van tevoren worden opgelost in de verhouding 1 g op 2,5 ml water (15,6 g en 39 ml).
Bereid natriumhydroxide (NaOH) oplossing van 18g en 54ml water, laat het afkoelen en giet het in een kolf met 2-broom-3,4-methyleendioxypropiofenon oplossing. Voeg daarna methylaminehydrochlorideoplossing toe. Ga dan verder volgens de instructies.

Last edited by a moderator:

arundo

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
7
Hello, I'm doing the math, and I see that the molar ratio of NaOH isn't equivalent with methylamine HCl. It doubles. It's for some reason?

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
Ik wil de chemische synthese van bk-MDMA proberen Ik heb alle benodigde chemicaliën al gekocht, ik begin direct met de precursor 2-broom-3',4'-(methyleendioxy)propiofenon (CAS-nummer: 52190-28-0) omdat ik deze al heb gekocht bij een Chinese chemische leverancier en ik 280 dollar heb betaald voor 1 kg inclusief verzending, vanaf 25 kg betaal ik 200 dollar voor elke kg.
kg inclusief verzendkosten.

Ik kocht de methylamine 40% waterige oplossing van een Poolse leverancier, hoewel het geen gemakkelijke taak was om het te vinden, en de andere chemische producten zijn gemakkelijk verkrijgbaar op de nationale markt, behalve voor 36% zoutzuur, ik vond alleen 35-38% analytisch zoutzuur dat ik kocht, magnesiumsulfaat ik wist niet welke te kopen dus ik kocht de watervrije.

Ik zal de volgende chemische synthese van bk-MDMA volgen omdat deze eenvoudiger lijkt dan de synthese die jij deelde, maar ik kan het mis hebben, ik zou graag je mening horen.

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/bk-mdma-synthesis-easy-and-fast-method.6423/

Bedankt!!!

Eddybeaumont

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
4
hello mate, can you give me an address to buy cas 52190-28-0 please?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,209
Deals
1
Someone asked me the other day about using sesamol to get MD-P1P, and it looked possible. Any opinion on that?
DBVaQ6hicT