- Reaction score
- 254
- Deals
- 1
Denk je dat je alleen een zwakke base Ammoniumacetaat, cyclohexylamine en n-butly nodig hebt? Je kunt het mis hebben, maar je kunt het altijd proberen.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 29
- By Rabidreject
Ya ammoniumacetaat zou ik denken....
Ik ga voor de 3,4,5-triMEOba voor de 2,5-di. Puur omdat reageren met nitromethaan en je bent op weg naar mescaline en toch ben ik dan nog vrij om te proberen met het nitromethaan ook de 3,4,5-TMA te maken.
Ik wil op een gegeven moment 2c-b maken, maar bromineren beangstigt me in het algemeen - ik heb 1cc die ik eeuwen geleden gekocht heb en die bewaard wordt in het flesje waarin het zat, maar het gas gebruiken klinkt nog enger!!!
Is er geen manier om iets te broomeren zonder elementair broom te gebruiken?
Ik ga voor de 3,4,5-triMEOba voor de 2,5-di. Puur omdat reageren met nitromethaan en je bent op weg naar mescaline en toch ben ik dan nog vrij om te proberen met het nitromethaan ook de 3,4,5-TMA te maken.
Ik wil op een gegeven moment 2c-b maken, maar bromineren beangstigt me in het algemeen - ik heb 1cc die ik eeuwen geleden gekocht heb en die bewaard wordt in het flesje waarin het zat, maar het gas gebruiken klinkt nog enger!!!
Is er geen manier om iets te broomeren zonder elementair broom te gebruiken?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 254
- Deals
- 1
- Reaction score
- 254
- Deals
- 1
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 6
Ja Rabidreject, broomvorming is niet langer een probleem. Neem wat NBS (N-Broomosuccinimide). Maar dan moet je wel schoon 2c-h Hcl of 2c-h Oxalaat hebben gemaakt. Maar dat is niet zo moeilijk.
Nu is er een niet-giftige en veilige synthese van 2c-b die je thuis kunt maken. NaBH4 + Cu(II)Cl reductie en NBS-brominatie. En het werkt zelfs goed voor grotere hoeveelheden.
Ik zal ooit nog eens mijn beschrijving van 2c-b kopiëren/plakken.
Nu is er een niet-giftige en veilige synthese van 2c-b die je thuis kunt maken. NaBH4 + Cu(II)Cl reductie en NBS-brominatie. En het werkt zelfs goed voor grotere hoeveelheden.
Ik zal ooit nog eens mijn beschrijving van 2c-b kopiëren/plakken.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 29
Het belang van deze post is net duidelijk geworden. Heel veel dank voor een paar eenvoudige woorden! Haha