Advies over privacy

SasquatchMonero

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
28
Reaction score
10
Points
3
Ik zou ervoor pleiten om helemaal geen btc aan te raken. Gebruik nooit btc, zelfs niet om het te "ruilen" naar XMR. Btc is verschrikkelijk traceerbaar en met de huidige transactiekosten is het onbetaalbaar (om nog maar te zwijgen over het feit dat het zo traag is als de pest).

Koop Monero gewoon direct van je lokale monero dealer op LocalMonero en gebruik Monero op die manier.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Het implementeren van XMR in alle DNM's zou de DN als geheel veiliger maken.
Het is moeilijk om te proberen een bedrijf snel EN veilig te laten groeien in een omgeving die een veilig gebruik van de DN niet bevordert.

Het zou eenvoudig zijn om PGP & XMR verplicht te stellen.
 
View previous replies…

SasquatchMonero

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
28
Reaction score
10
Points
3

>Volgens het gerechtelijk document verkregen onderzoekers een digitale kopie van de servers achter de domeinen en deden ze ook een undercoveraankoop op de marktplaats, beide rond mei 2020.

>Het volgen vande Bitcoin-transactie die werd gebruikt om de aankoop te doen, leidde de onderzoekers naar een portemonnee die 989 Bitcoin had ontvangen tussen augustus 2017 en oktober 2021.

http://tortimeswqlzti2aqbjoieisne4ubyuoeiiugel2layyudcfrwln76qd.onion/post/ssndob-marketplace-admin-pleads-guilty

Als het zich gedraagt als een honeypot, is het dan een honeypot?
 
Top