- Reaction score
- 34
Kunt u vertellen welke laboratoriumapparatuur nodig is voor de chemische synthese van 2-CB?
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
- By w2x3f5
het hangt allemaal af van de manier van synthese. je hebt een startpunt nodig en het pad dat je wilt volgen.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 34
ik wil de chemische synthese van 2-CB volgen die in deze post wordt gepost
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
Henry-reactie, kolf, refluxkoeler, verwarmde magneetroerder, waterbad (of doe het in de magnetron), maatcilinder, vacuümfilter Buchnertrechter en Bünsenkolf en de filters zelf, hittebestendige bekers lage tuit
Reductie op lithiumaluminiumhydride is allemaal hetzelfde, er is alleen ijs en een druppeltrechter nodig om de styreenoplossing te laten vallen en daarna laten we ethylacetaat of ethylalcohol vallen om het teveel aan lithiumaluminiumhydride op te gebruiken.
Bromineren is hetzelfde
schalen en dergelijke.
Reductie op lithiumaluminiumhydride is allemaal hetzelfde, er is alleen ijs en een druppeltrechter nodig om de styreenoplossing te laten vallen en daarna laten we ethylacetaat of ethylalcohol vallen om het teveel aan lithiumaluminiumhydride op te gebruiken.
Bromineren is hetzelfde
schalen en dergelijke.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
- Reaction score
- 34
Dus het is beter om een chemische reactor te gebruiken om te voorkomen dat hij ontploft en mij verwondt? En zo ja, welke capaciteit moet de chemische reactor hebben?
Heb je al eerder 2C-B gemaakt?
Bedankt!
Heb je al eerder 2C-B gemaakt?
Bedankt!
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
hoe zal de reactor je helpen? correct werken met lithiumaluminiumhydride, alles is zo droog mogelijk, goede koeling, de afwezigheid van peroxide onzuiverheden in het oplosmiddel.
Ik deed het in een gewone driehalskolf in een ijsbad, soms met explosies en branden, in de eerste syntheses, toen heb ik het geleerd =)
Ik deed het in een gewone driehalskolf in een ijsbad, soms met explosies en branden, in de eerste syntheses, toen heb ik het geleerd =)
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Het zou beter zijn om THF gewoon niet te gebruiken als je vragen stelt als deze
- Reaction score
- 34
Maat, ik heb geen idee van scheikunde, ik probeer het te leren, maar het is frustrerend, te veel informatie, ik weet nog steeds niet welke chemische synthese ik moet aanhouden en me erop moet concentreren, ik denk aan 2-CB of MDMA, tenzij ik van gedachten verander, eerst wilde ik de synthese van LSD doen, maar ik heb gezien dat de synthese voor de vervaardiging van alleen lyserginezuur, de precursor van LSD, erg complex is en veel reagentia en chemische reacties vereist.
hartelijk dank!
hartelijk dank!
- Reaction score
- 34
Mijn vriend, waar heb je (CAS: 93-02-7) gekocht?
En wat is het verschil tussen die stof en deze 2,5-dimethoxy-bèta-nitrostyreen?
Bedankt! En sorry, maar ik heb geen verstand van scheikunde.
2,5-Dimethoxybenzaldehyde
Ik heb een verkoper gevonden op alibaba die het zogenaamd verkoopt, maar hoe kan ik er zeker van zijn dat het die stof is als ik het ontvang?En wat is het verschil tussen die stof en deze 2,5-dimethoxy-bèta-nitrostyreen?
Bedankt! En sorry, maar ik heb geen verstand van scheikunde.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
- Reaction score
- 34
- Reaction score
- 510