Synthese van 1-naftylchloride

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Reaction score
28
@G.Patton
Als we HCl toevoegen aan naftoëzuur dan zal er geen naftoylchloride ontstaan?

Khaled

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Hallo, hoe gaat het? Mag ik vragen naar het alternatief voor naftylchloride? Hoeveel stoffen kunt u opschrijven?

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Reaction score
28
Je kunt veel andere reagentia gebruiken, maar dan is het eindproduct niet JWH-018. Het zal andere series cannabinoïden produceren.

jarmy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Bedankt voor alles

Kunt u ons vertellen wat de alternatieve reagentia voor naftylchloride zijn, omdat we het moeilijk vinden om het te produceren en te verkrijgen?

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Reaction score
28
@G.Patton kunt u mij ook vertellen hoe ik het vaste afval in de reactor kan verwijderen?
Maakt alcoholische NaOH de reactor schoon?

jarmy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
عام جديد سعيد
من فضلك

Kunt u ons vertellen wat de alternatieve reagentia voor naftylchloride zijn, omdat we het moeilijk vinden om het te produceren en te verkrijgen?

HIGGS BOSSON

Expert
Reaction score
708
De synthese van dit reagens is vrij eenvoudig, maar erg onaangenaam door het vrijkomen van giftige gassen. Het is veel gemakkelijker om kant-en-klaar te kopen in China, India of Europa. Er zijn vrij veel leveranciers, de gemiddelde prijs is 300-500 dollar per kg.
Als je een groothandelspartij van 100 kg koopt, kun je misschien 200-300 dollar krijgen.

Khaled

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Hallo, Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen. Bij de productie van naftylchloride vind ik het moeilijk om te destilleren. Kan ik het product opslaan zonder destillatie, zoals bij het toevoegen van naftoëzuur en fosforyl hand? Laat een condensor een half uur draaien met een refluxkoeler, verdamp dan het propionylchloride in de lucht en neem dan het product zonder destillatie. Dank u.

jarmy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Er is een vraag over stap 4. Hoeveel temperatuur is er nodig om propionylchloride te destilleren?

micheal bay

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Ik wil vragen of 1 naftylchloride een derivaat is van de nafteenverbinding, kan ik nafteen gebruiken om die verbinding te vervangen?

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,849
Deals
1
Hallo, nee. Naftenen is een groep stoffen.

micheal bay

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Ja, ik denk dat het maken van jwh hetzelfde is als coke, als er geen ether is dan is er geen coke, hetzelfde geldt voor jwh als er geen hoofdelement is zoals indool, maar er zijn geen andere vervangers.

WillD

Expert
Reaction score
1,054
De kern kan verschillend zijn, maar indool is de goedkoopste en meest betaalbare onder de vergelijkbare. Er is een stof op de naftaleenkern, maar ik denk niet dat die goed is.