Synthese van 25B-NBOME uit benzaldehyden met nitromethaan

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Ik denk dat ik gewoon tegen mezelf praat, maar het lijkt eenvoudiger om de nitrostyreen rechtstreeks te reduceren tot de 2,5 MO-PEA met Zn & HCl...

WillD

Expert
Reaction score
1,056
Nee, je kunt niet één stap missen, een onverzadigde stof hebben gekregen of opbrengst verliezen. Azijnzuur met zink in watervrije omstandigheden kan beter werken. Als je maar geen watervrij HCl-zuur neemt.

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Bedankt, je zult moeten proberen zuur te gebruiken in plaats van hydrochloride en kijken hoe het werkt...

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Je praat helemaal niet tegen jezelf. Dit is een heel interessant artikel voor mij en ik ben mijn spullen aan het verzamelen om het uit te proberen. Ik hou van het idee om zo'n krachtig psychedelisch middel te hebben! Ik zou er nooit onverantwoordelijk mee omgaan en proberen het voor LSD uit te maken - dat heeft deze drugs naar mijn mening geruïneerd. Het veranderde de kijk van mensen op de nbomes toen mensen begonnen te sterven omdat de pers alleen maar een wulps verhaal wilde!
Persoonlijk heb ik ze ALTIJD verantwoord gedoseerd en ik vond ze goede psychedelica! Ook het hebben van 2cb in de eerste plaats zou heerlijk zijn, laten we eerlijk zijn. Misschien moet ik 1/2kg 2,5-dmo benzaldehyde kopen. (Letterlijk, want ik kan niemand vinden die ik vertrouw om me minder dan dat te verkopen!) Er zijn echter zoveel verschillende dingen die je kunt maken met 2,5-dmo benzaldehyde, dus ook al zijn er meer stappen voor het eindproduct dat ik wil maken dan wanneer ik tryptamine zou kopen, het feit is - dat er niet zoveel is dat je kunt maken met tryptamine dat me zo interesseert als de fenethylamines - omwille van tollerence redenen, geef ik de voorkeur aan zeer psychedelische fenethylamines, boven tryptamines (in het algemeen - er zijn een paar outliars tho).
Je moet van alibaba houden...

Sue

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Misschien interesseert het je?
SYNTHESE VAN N-(GEHALOGENEERDE) BENZYL-ANALOGEN VAN SUPERPOTENTE SEROTONINE-LIGANDEN
J. Chil. Chem. Soc., 59, Nº 3 (2014)

In 2003 leidden voorlopige verkenningen tot de conclusie dat N-2-
methoxybenzyl substitutie, niet alleen van fenylethylaminen maar ook van
fenylisopropylaminen, tryptaminen en 3-(2-aminoethyl)-(1H,3H)
chinazoline-2,4-dionen verwant aan de typische 5-HT2-receptorantagonist
ketanserine, resulteert in een bijzonder hoge affiniteit voor 5-HT2A-receptoren.5

Iedereen die ik ken houdt meer van 25I dan van 25B en 25C, het is een geweldig psychedelisch middel dat goed voor de geest is...

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Ik denk dat ik misschien over dit artikel heb gehoord, ik zal eens kijken op ....

Ik weet dat de chemie op dit moment ver boven mijn pet gaat, in praktische zin.

Ik probeer nog steeds de 3,4,5-TMONS die ik heb gemaakt terug te brengen tot de overeenkomstige PEA. Het is me één keer gelukt met een slechte opbrengst via de NaBH4/CuCl2-methode, maar nog niet genoeg om te gebruiken. Ik heb een paar verschillende nitrostyreen/nitropropeen's in mijn monstercollectie op het moment, ik dacht ik werk met degene waar ik het meeste van heb totdat ik het goed heb!

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Ja. Kan nog een jaar duren tho 😂

tripeep

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Ik kan moeilijk aan 2-methoxybenzaldehyde komen voor stap 4. Kan het vervangen worden door 4-methoxybenzaldehyde of is er een aanbeveling voor een andere verbinding?

tripeep

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
1
@WillD Hallo meneer, ik heb problemen om 2-methoxybenzaldehyde te krijgen voor stap 4. Kan het worden vervangen door 4-methoxybenzaldehyde of is er een aanbeveling voor een andere verbinding?