Je praat helemaal niet tegen jezelf. Dit is een heel interessant artikel voor mij en ik ben mijn spullen aan het verzamelen om het uit te proberen. Ik hou van het idee om zo'n krachtig psychedelisch middel te hebben! Ik zou er nooit onverantwoordelijk mee omgaan en proberen het voor LSD uit te maken - dat heeft deze drugs naar mijn mening geruïneerd. Het veranderde de kijk van mensen op de nbomes toen mensen begonnen te sterven omdat de pers alleen maar een wulps verhaal wilde!
Persoonlijk heb ik ze ALTIJD verantwoord gedoseerd en ik vond ze goede psychedelica! Ook het hebben van 2cb in de eerste plaats zou heerlijk zijn, laten we eerlijk zijn. Misschien moet ik 1/2kg 2,5-dmo benzaldehyde kopen. (Letterlijk, want ik kan niemand vinden die ik vertrouw om me minder dan dat te verkopen!) Er zijn echter zoveel verschillende dingen die je kunt maken met 2,5-dmo benzaldehyde, dus ook al zijn er meer stappen voor het eindproduct dat ik wil maken dan wanneer ik tryptamine zou kopen, het feit is - dat er niet zoveel is dat je kunt maken met tryptamine dat me zo interesseert als de fenethylamines - omwille van tollerence redenen, geef ik de voorkeur aan zeer psychedelische fenethylamines, boven tryptamines (in het algemeen - er zijn een paar outliars tho).
Je moet van alibaba houden...