Synthese van DMT uit tryptamine

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
In de DMT-variant met een hogere opbrengst, wat betekent dit gedeelte precies:
'werden gekoeld tot 0 °C in een ijsbad boven een constante stroom stikstof.'
 

Joker_55555

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2022
Messages
100
Reaction score
25
Points
28
Opmerking: De reden voor de lage opbrengst moet een te lage hoeveelheid formaldehyde zijn die aan het reactiemengsel is toegevoegd. Er is minstens twee mol formaldehyde per mol tryptamine nodig voor een volledige omzetting in DMT.
 
View previous replies…

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
ok, bedoel je dat de stikstof in het reactievat wordt gebracht (aka het creëren van een stikstofatmosfeer) met iets als een bus met stikstof en een slang die naar een ptfe-afsluiter leidt, zoals op deze foto:

https://www.chem.ualberta.ca/~inorglab/images/gappphot/3_n.jpg

en hoe wordt de pekel gemaakt?
 

Joker_55555

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2022
Messages
100
Reaction score
25
Points
28
Ja, of je kunt een stikstofballon gebruiken. Waterstof, niet alleen inerte atmosfeer zoals stikstof, helium, argon.
Pekel wordt bereid met keukenzout en gedestilleerd water. dat verzadigd of halfverzadigd raakt.
 

huanf

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 18, 2023
Messages
14
Reaction score
4
Points
3
is dit werk?i probeerde :Tryptamine opgelost in methanol, formaldehyde-oplossing toe te voegen,Dan, natriumcyano borohydride wordt langzaam gemengd nadat het is opgelost in methanol, en dan ijs azijnzuur wordt langzaam toegevoegd. Na de reactie gedurende 60 uur zijn formaldehyde en natriumcyaanborohydride beide overmatig en heeft de uiteindelijke reactieoplossing een bruine kleur. Waarom?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, je moest ijsazijn 99% (cas 64-19-7) toevoegen.

Heb je andere manipulaties uitgevoerd die hier worden beschreven?
 
View previous replies…

huanf

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 18, 2023
Messages
14
Reaction score
4
Points
3
Ja, ik heb alle stappen gevolgd en na het stomen van de dcm kreeg ik een amberkleurige smurrie, geëxtraheerd met kokend hexaan en gekoeld kreeg ik een beetje wit spul dat geen dmt was. Het grootste deel van het amberkleurige goedje was niet opgelost, dus het was ook geen dmt. Ik heb het twee keer geprobeerd met hetzelfde resultaat. Heeft iemand het op deze manier geprobeerd en is het gelukt? Waren er ongespecificeerde experimentele omstandigheden waardoor de reactie mislukte?
 

Joker_55555

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2022
Messages
100
Reaction score
25
Points
28
Gebruik triacetoxy borohydride in plaats van cyanoborohydride omdat cyanoborohydride gevaarlijke onzuiverheden vormt. Hier zijn onderzoeksartikelen over te vinden op het internet en gebruik ook chloroform in plaats van dichloormethaan omdat het ook met dichloormethaan reageert en een onzuiverheid vormt. Om DMT te extraheren kun je beter chloroform of ether gebruiken, als je het oplosmiddel met gewone hitte verwijdert, krijg je een hele dikke bruine olie, hoewel het DMT is, kan het niet worden geherkristalliseerd. Je kunt het oplosmiddel laten verwijderen door het uit te waaieren of in een kamer op normale temperatuur te plaatsen, in dat geval blijft er een gele olie over (als je deze olie kunt kristalliseren met hexaan, meld dit dan, bedankt)
 

bbgateraligator

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 16, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Het was DMT, het is gewoon moeilijk op te lossen in hexaan en heptaan na verdamping van DCM. Je moet het heel hard proberen op te lossen. Deze smurrie zal het uiteindelijk opgeven en oplossen. Gebruik 200 ml hexaan in plaats van de 20 ml die je denkt te moeten gebruiken, en verwarm het goed. Ga door 2 liter hexaan. Je zult het uiteindelijk oplossen.

Je kunt proberen deze prut te zouten met fumaarzuur. Dat zou makkelijker moeten zijn als je niet te veel oplosmiddelen hebt.
 

Joker_55555

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2022
Messages
100
Reaction score
25
Points
28
Ja, ik heb het verschillende keren geprobeerd met fumaarzuur, maar helaas wordt er geen sediment geproduceerd.
 

Joker_55555

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2022
Messages
100
Reaction score
25
Points
28
Ik weet niet waar het probleem zit, maar wanneer het oplosmiddel wordt verwijderd, blijft er een gekleurd neerslag over, het heeft een bittere smaak, het lost ook op in water, maar ik heb de nmr ervan genomen, het had geen detecteerbare piek en het was volledig beschadigd, kan iemand helpen? Hoe zout uit olie halen?
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
362
Reaction score
175
Points
43
Is dit 37% formaldehyde
 

bbgateraligator

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 16, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Deze man heeft dit niet gedaan, het is een oud artikel van Rhodium, tientallen jaren oud. Het eerste recept heeft een klote verhouding, het tweede specificeert 38% waterig, maar 37% in methanol wat je waarschijnlijk hebt is goed, zelfs beter zeg ik. Cyanoborohydride is ook niet nodig. Hier is een betere moderne beschrijving: https://www.reddit.com/r/PsychLaboratory/comments/vm570o
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Dit is de synth die ik wilde volgen. Ik heb net 500g tryptamine besteld, dus ik zou een paar goede mogelijkheden moeten hebben om te falen! Haha
Hoewel ik dat natuurlijk niet wil, je leert er wel meer van....
Heb je die van Reddit zelf gevolgd?
Ik heb ook Hamilton's synth vertraagd - of in ieder geval de gekke scheikundige met drie ogen die hij interviewde terwijl hij n,n-DMT maakte.
Sommige mensen hebben gezegd dat het niet klopt - ik HEB geluisterd naar die podcast waar de persoon het over had in de comments, maar ik kan me niet herinneren welke het is! Is het die van de exploring beings on DMT die vrij recent is?
Ik weet zeker dat minstens 1 persoon dit hier heeft gedaan - ik ben eigenlijk niet van plan om er zoveel van te maken. Ik zou liever andere dingen maken met tryptamine omdat er nog steeds primaire tryptamines zijn die ik nog niet heb geprobeerd - dat is eigenlijk de reden waarom ik mijn lab heb opgezet (dat was/is veel duurder dan DMT extraheren!) Ik zou ook minder tryptamine hebben gekocht, maar om eerlijk te zijn, als de verzendkosten hetzelfde zijn als wat je koopt, wordt het belachelijk, dus als iemand deze synth wil proberen, roep me en ik stuur je misschien wel wat van de tryptamine. Of ik verkoop 50g of wat dan ook.
Ik ben een chemicus voor mezelf. Ik verkoop GEEN DRUGS - dat wilde ik even duidelijk maken...nog niet ha nah jk. Ben er geweest, heb het gedaan, ben verslaafd geraakt...
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Heeft iemand een video gemaakt van tryptamine naar n,n-DMT of een van de andere primaire amines....Ik heb natuurlijk Tihkal, maar stel je voor dat chemie - in het bijzonder clandestiene chemie, een lange weg heeft afgelegd sinds die tijd...
Ik zou ook erg geïnteresseerd zijn in wat ik nog meer kan maken van tryptamine en hoe ik bijvoorbeeld DET of DiPT kan maken?
Het lijkt er een beetje op dat er een video zou moeten zijn voor de synthese van tryptamine naar DMT...
Ik heb UTFSE gedaan maar kreeg alleen advertenties voor de verkoop van tryptamine...
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
362
Reaction score
175
Points
43
Ik heb een DMT-synthese in mijn aantekeningen
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Dat betekent niet dat het werkt. Ik heb het nog niet geprobeerd...
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
362
Reaction score
175
Points
43
Ja werkt zeker het is van roduim chemie 😆😆
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Als je deze rxn of DET met succes hebt uitgevoerd, of andere die van tryptamine kunnen worden gemaakt, stuur me dan alsjeblieft een DM. Ik ben meer dan bereid om wat aan te rommelen, maar uiteindelijk als er andere succesvolle primaire aminesyntheses zijn van deze verbinding, laat het me dan weten....
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Het is grappig dat de synth die ik in mijn aantekeningen heb, degene is waarnaar je linkte en waar ik hierboven commentaar op gaf! Ha, het helpt om de hele draad te lezen, toch? Er is ook het boek van Michael valentine smith -psychedelische chemie. Ik weet dat hij het erover heeft maar ik denk dat hij de indoolroute neemt...
Hoe dan ook
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Dit is de synthese waardoor ik geïnteresseerd raakte in organische chemie! Ik zag de man met drie ogen het uitvoeren op Hamilton's Pharmacopea.

Ik heb uiteindelijk een andere route genomen - ik heb gewoon borohydride gebruikt in plaats van STAB.... tot nu toe!
Ik wacht morgen op mijn vacuümexsicator en dan kan ik mijn laatste re-x'en drogen met heptaan.
Het verbaasde me dat je hexaan gebruikte - het leek me erg vettig op te drogen en iemand vertelde me dat het neurotoxisch is.

Voor mij gaat het erom dat het eindproduct kristalliseert. Bij alle syntheses die ik heb gezien, heb ik de stofzuiger over het hoofd gezien of onderschat!

Misschien probeer ik jouw manier wel als ik me verveel - heb je trouwens ook info over het zouten? Ik verkoop niet en zal dus ofwel een shitload aan tryptamine of een shitload aan DMT hebben en ik denk dat gezouten DMT daar handig voor zou zijn. Ik heb echter niet veel conc. fumaarzuur - werkt fumaarzuur? Ik geloof dat ik ooit iemand heb gezien die het had geëxtraheerd.
 
Top