Synthese van methamfetamine uit P2P en NaBH4-reductie

ImRegistered

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 27, 2024
Messages
15
Reaction score
4
Points
3
Waarom wordt isopropyl toegevoegd aan methylamine+meoh? Ik heb het gebruik van dit oplosmiddel niet gezien in andere soortgelijke artikelen.
(Link in bovenstaand bericht)
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Omdat het nodig is om methylamine opnieuw op te lossen in IPA. Het is een betere optie in vergelijking met mijn beschrijving, omdat je zo water kwijtraakt en de opbrengst verhoogt.
 

Heligo554

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Stel dat je per ongeluk te veel NaBH4 in één keer toevoegt en de temperatuur stijgt naar 30C, is er dan een manier om dit op te slaan of moet je sowieso opnieuw beginnen?
Ja, ik weet dat ik een complete idioot ben... Ik heb nog 300 ml IPA toegevoegd om alles weer te verdunnen en nu lijkt het erop dat er in ieder geval weer iets gebeurt.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Dergelijke temperatuurschommelingen moet je vermijden omdat ze de opbrengst aanzienlijk verminderen. Je kunt doorgaan met deze batch. Het is de moeite waard om iets te krijgen in plaats van niets.
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hartelijk dank voor uw inspanningen
Hoe maak je van het eindproduct een kristal?
 

Grubby

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 27, 2024
Messages
17
Reaction score
5
Points
3
Ik heb nog niet met succes amfetamine gemaakt. Ik zou de meester willen vragen. Waarom kunnen we het product met het kookpunt van vrije amfetamine niet direct destilleren nadat de NaBH4-reductiereactie is voltooid? Ik wil het principe weten.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Ik hoop dat je op een dag het antwoord krijgt en dat ik mijn kennis kan verbeteren.
 
Top