Synthese van synthetische cathinonen

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
De klasse van de methcathinonen is de meest veelbelovende richting in de moderne geneesmiddelenmarkt. De eenvoud van synthese opent grenzeloze mogelijkheden voor productie in ambachtelijke omstandigheden, en de farmacologische activiteit van sommige varianten, zoals mephedrone, is gewoon verbazingwekkend. Alle methcatinons worden gesynthetiseerd met één methode. Door de noodzakelijke primaire bron - propiofenon - te kiezen, kun je stoffen met verschillende eigenschappen krijgen.

Synthese is gemakkelijk schaalbaar, in tegenstelling tot amfetaminen. De beschikbaarheid en goedkoopheid van de primaire bron maakt de kosten van het eindproduct fantastisch laag. De gemiddelde prijs van 4-methylpropiofenon in China is $50 per kilogram. Met alle andere kosten voor reagentia erbij, kun je uitkomen op een prijs van $ 150-200 per kilogram afgewerkte mephedrone in kristallen. In de tijd dat designer drugs legaal waren, was het mogelijk om een stof uit de methcathinon klasse te produceren die legaal was voor het eigen land zonder de synthesetechnologie te veranderen. Nu is het alleen mogelijk in Afrika waar nog mazen in de wet zitten, maar in de meeste beschaafde landen zijn alle metcathinonen verboden.

Maar reagentia voor synthese zijn legaal, en zelfs als sommige propiofenonen verboden zijn, kun je de geproduceerde stof altijd een beetje aanpassen, bijvoorbeeld: 4-MMC kan vervangen worden door 3-MMC door 4-methylpropiofenon te vervangen door 3-methylpropiofenon. Of 4-MMC vervangen door 4-FMC, door primair 4-methylpropiofenon te vervangen door 4-fluorpropionfenon. Naast het veranderen van de positie van de substituenten van de benzeenring kunnen ook langere ketens worden gebruikt, zoals butyrofenon of valerofenon. Dit laatste heeft andere eigenschappen en is zeer geschikt voor de synthese van pyrrovaleronen: a-PVP en MDPV.

Als je moeite hebt met het kopen van methylamine om mephedrone te synthetiseren, dan kan dit probleem worden omzeild door legale ethylamine te gebruiken om 4-EMC te produceren, een stof met een zeer vergelijkbaar euforisch effect. In feite is het mogelijk om uit de klasse van de methcathinonen elke werkzame stof te synthetiseren, gebaseerd op de beschikbaarheid van reagentia en de behoeften van de markt: euforetica en stimulerende middelen voor elke smaak, van zachte fluormethcatinonen tot zeer hard a-PVP.

Deze eenvoud van synthese en beschikbaarheid van reagentia biedt enorme mogelijkheden om de markt te veroveren - concurrentie met klassieke stoffen: cocaïne, methamfetamine en MDMA, die veel moeilijker te produceren zijn.

Het is belangrijk om een nuttige fysische eigenschap van methcathinonen op te merken - het gemak waarmee kristallen worden verkregen. Hydrochloriden zijn goed te kristalliseren, evenals hydrobromiden.

Ik produceer al 15 jaar verschillende methcathinonen, waarvan ik er veel persoonlijk heb biotest voor onderzoeksdoeleinden. Als iemand vragen heeft over synthese, de keuze van de stof, de beschikbaarheid van reagentia, dan deel ik graag mijn ervaring.
 
View previous replies…

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
Ik ben momenteel bezig met het maken van mephedrone. Ik heb 4 kleine batches gemaakt. Uit alle batches heb ik een mooi wit of gebroken wit product verkregen, waarvan de hoeveelheden overeenkomen met de verwachte opbrengsten.

Het probleem is dat niets ervan actief is! Ik heb verschillende 100mg lijntjes gesnoven en tot een gram van elk ingenomen. Maar niets! De precursors werden me toegestuurd: 1 kg 2-broom-4'-methylpropiofenon en 2 1-liter potten met 40% methylamine in water.

Ben jij ooit zoiets tegengekomen?
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Het kan nodig zijn om 4-MMC HCl te herkristalliseren om onzuiverheden te verwijderen en het product te zuiveren om het krachtiger te maken.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Xjqe8pvN0T
Ik heb bk-MDMA gesynthetiseerd volgens de syntheseroute gedeeld door de gebruiker @Acidosis van de precursor CAS 52190-28-0, na het verkrijgen van het HCl van bk-MDMA (een fijn wit poeder dat glanst) heb ik dit HCl van bk-MDMA geherkristalliseerd met gedeïoniseerd water en ik heb het een aantal dagen in de open lucht laten zitten met een doorzichtige plastic tupperware, Het probleem is dat ik bruine of oranje kristallen krijg en dat betekent dat ze onzuiverheden bevatten, mijn doel is om grotere en zuiverdere kristallen te krijgen en dat ze transparant zijn (maar ik weet nog steeds niet hoe).
 

Attachments

  • HtQImhDjuq.jpeg
    HtQImhDjuq.jpeg
    6.4 MB · Views: 472
  • VuIfrmKEgn.jpeg
    VuIfrmKEgn.jpeg
    6.6 MB · Views: 487

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Het zou interessant zijn om een goed uitgangspunt te zien voor mephedrone via methylamine.
Bedankt!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
??? 2-broom-4- 4-methyl-propriofenon + methylamine= 4mmc. Dat is de populaire route. Het begint ook met methylamine. Ik weet dat je dat niet in gedachten had, maar het voldoet aan je criteria. Methylamine --> 4MMC voelt als 10+ reacties
 

BHBlueberry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 17, 2022
Messages
20
Reaction score
11
Points
3
Ik weet niet of het je al is opgevallen, maar cocaïne is ook een keton, maar met de enorme staart ;)
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
Kun je hier dieper op ingaan? Ik ben geïntrigeerd.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Hij verwijst naar het oylgedeelte, de zuurstof met dubbele binding tussen de benzoyl en de tropaan. Hij vergiste zich in zijn verklaring omdat een keton een structuur heeft die C(=O)C is (een zuurstof dubbel gebonden aan 2 koolstoffen) maar die groep in cocaïne is C(=O)OC, een Ester.
OVE1IW2bUF
 

Zetetic

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 2, 2022
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Naar mijn amateuristische mening lijkt alles hier eenvoudig. voeg methylamine toe en dat is het. precies wat nodig is! )))
Maar ik begrijp dat het te gemakkelijk zou zijn.

Het is een tak van cathinonen, geen amfetamine. Sorry, ik ben onervaren op forums.
 
Last edited:

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Het is geen cathionon, het zijn ketonen en hebben een dubbele binding zuurstof op de alfa-koolstof en worden weergegeven door "-one" die eigen is niet een fenyl-pentaan-1-one bijvoorbeeld. Dus voor de chemische stof in het OP, is dat broom vervangen door een nh2-ch3 en is het methamfetamine Nh2Ch3 is methylamine
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Er is een andere route naar methylamine die ik beter vond klinken
Het is ammoniumchloride en formaldehyde 2:1 bij 100°C
6HCHO+4NH 4Cl→(CH26)N4+4HCl+6H2O
Er wordt dus methylamine gevormd
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Je bent de toevoeging van dimethylaminehydrochloride vergeten (ongeveer 5 procent), er zijn subtiliteiten in deze synthese.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Veel mensen hebben 2-broomovalerofenon in hun assortiment, maar ik kan niemand vinden die de gebromeerde precursorversie van MDPV gebruikt. Zou 1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)-2-broomopentaan-1-on de juiste naam zijn?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Ja, het is de juiste naam.
 
Top