Syntheses en processen met professionele begeleiding stap voor stap beschikbaar.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Het grootste deel van mijn kennis en ervaring met sommige synths en processen wordt gedetailleerd gedeeld en gepost om andere mensen te helpen en te voorkomen dat ze dezelfde fouten maken die ik heb gemaakt of de tijd verliezen die ik ook heb verloren haha.

Zelfs dat veel mensen me vragen om meer info en meer details en me een betaalde complete begeleiding stap voor stap aanbieden van sommige synths die ik gepost heb.

Zoals je weet probeer ik vragen en twijfels altijd openlijk te beantwoorden in dezelfde posts, maar zelfs dat hebben sommige mensen nodig om er meer "les" over te krijgen.

Dus omdat de vraag naar die service lijkt aan te houden, heb ik besloten om het publiekelijk aan te bieden en de optie te geven om op het forum te kiezen voor professionele begeleiding stap voor stap.

Uiteraard heb ik geen ervaring met alle synths en processen die op het forum zijn geplaatst ( ik ben geen CHEMIST met een universitair diploma), dus ik richt me alleen op de post en synths die met mij te maken hebben en bij uitzondering met enkele andere die ik wel ken maar niet op grote schaal heb ervaren, dus elk geval kan worden aangepast, zelfs als je alleen maar een stap of een deel van het proces wilt laten begeleiden....

Bedankt.
 

byczyborsuk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 6, 2023
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Hoi. Hoe kan dit winstgevend zijn voor de klant? Uw begeleiding omvat het helpen met het uitzoeken van reagentia, apparatuur, hoe klanten te vinden? Welke exacte drugs synthese kun je leren? Weet je hoe de reagentia markt eruit ziet in de EU?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hallo,

Wat bedoelt u als u vraagt "Hoe zou dit winstgevend zijn voor de klant?"?
Over de geleverde diensten zal worden gerelateerd aan behoeften van klanten Ik normaal gesproken op maat van de dienst voor elke klant, maar hoe om klanten te vinden is niet inbegrepen in mijn service.
Ik kan leren Amfetamine, MDMA, D-Meth, Mephedrone te synthetiseren...
Ik heb de juiste link voor alle reagentia, maak je daar geen zorgen over.
Bedankt.
 

kingx12

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 8, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hallo.
Hoe maak ik thuis MDMA?
Bedankt.
 
View previous replies…

hydroman1212

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 10, 2023
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Hallo,
Hoe syntheseer ik 5cladba, ADBB of andere synthetische cannabinoïden precursor?
 

BitcoinScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
56
Reaction score
30
Points
18
Ja, zulke diensten zouden net als de jouwe betaald moeten worden, omdat drugsproductie in veel landen leidt tot zeer lange gevangenisjaren en zelfs de doodstraf. Tegenwoordig wil iedereen alles gratis omdat ze het verdienen en je kunt niet echt controleren wie zich aan de andere kant van het scherm bevindt. Zo kun je ook gratis drugs eisen en jarenlang gratis drugs gebruiken. Wat heeft de dealer daar mee te maken? Gaat iemand naar de winkel en geeft hem gratis eten? Er zijn veel methoden van peoductie, mdma, meth, mef of fent, maar veel tijd en syntheses resulteren alleen in resultaat. Veel mensen hebben een leraar nodig, en we zijn mensen en we hebben ook onze eigen privélevens, niet alleen het internet. Dus ik ben het met je eens dat syntheses betaald moeten worden voor grote spelers en niet voor kinderen die zonder ouderlijk toezicht op zulke forums zitten.
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
23
Points
8
En hoe zit het toen ik 7250 euro betaalde en om me uit escrow te halen verdiende hij vooruitbetaling om precursor te kopen en nu is 7250 euro in zijn portemonnee, het is al snel 50 dagen hij beloofde elke week om verzending track (als eerste twee deal in escrow waar prima) maar nooit respecteren en blijven liegen tegen mij....Ik heb gevraagd 60% terugbetaling, nog niets terug in mijn portemonnee, goed gedaan btcbboss2022 .... Als ik zeg onzin geef me een bewijs dat je zal verzenden wat werd verwacht, gisteren voor de vijfde keer beloofde je item werd verzonden en je hebt track, maar nogmaals kreeg niets ... Ik wil geen oorlog ik vraag gewoon terugbetaling 60% van bitcoin betaald om uw portemonnee terug in mijn portemonnee en deal is gesloten en zal niet meer botter je

Vriendelijke groeten hoe dan ook het s enorm verlies voor mij:(

(niet waar item niet verzonden zodra winst)
 
Last edited:

Bellymaster420

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Als je niet geboren bent om te koken, waarom dan wel.🤔😉 . Dat is niet leuk, veel geld, ik wist niet dat er een markt was voor zulke prijzen, ik heb jaren geleden mijn neefjes en klasgenootjes geleerd hoe ze moesten koken,. net als mijn oma pah😂 grapje,
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
23
Points
8
Ik vraag u om mij een track te geven, maar na 50 dagen... kan ik de situatie niet meer vertrouwen.... Ik vraag u om 60% restitutie van vooruitbetaling (4K) en 100/150 (2250Euro) bestelling die u ook nooit verzonden was sheduld dringend van uw mooie voorstel, 50 dagen geleden.... Beste apotheker btcbboss2022 hoop goed oplossen van deze kwestie ...
 
Last edited:

Dmitri329

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 15, 2023
Messages
15
Reaction score
10
Points
3
btcboss2022
Goedendag kunt u alstublieft uw dms controleren.
ty goede dag
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Bro, een stomme vraag. Aangezien er nu een tekort is aan 99,9% aceton, moet ik 98,5 (zuiverheid berekend aan de hand van het kookpunt) uit de kruidenierswinkel drogen. Ik probeerde het voor het eerst in mijn leven te drogen met MgSO4. Het resultaat heb ik gecontroleerd met MDMA HCL.
100 ml "mijn droge" aceton loste 0,5 gram op.
Is dit normaal of moet ik meer drogen?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ik denk dat watervrij natriumsulfaat in dat geval beter werkt.
Hoe dan ook, 0,5 gram hangt af van hoeveel de oorspronkelijke hoeveelheid was.
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Aanvankelijk - speciaal voor test - 10 gr mdma hlc in 100 ml aceton. Yeld 9,5 gr. Eigenlijk is de vraag of het mogelijk is om aceton veel beter te drogen.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ik denk dat aceton zelfs 100% droog wel wat HCL oplost, dus je % is acceptabel.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Ik zal proberen dit artikel terug te vinden voor de "archieven" als ik tijd heb. In het kort wordt gezegd dat MgSO4 dat lange tijd wordt blootgesteld aan aceton, een gedupliceerde "gespiegelde" molecule aceton produceert die een specifieke "honinggeur" heeft. Het is dus beperkt om MgSO4 lang in aceton te houden. Maar ik ben geen expert die kan bevestigen of het waar is of niet. Gewoon een oplettende lezer.
 

Bellymaster420

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Drug op het oog is erg moeilijk om een stempel xd te geven. Ik weet dat de gemalen chemische stof voor mdma champagnerecept ruikt naar anijs, likeur, dextro / vanille amandelextract. . Ik denk dat het top van het gebouw mdma wat je hebt rght befre youre ogen,
 
Top