Ik heb lang nagedacht over hoe ik onze zakelijke samenwerking correct en objectief kon beschrijven, maar toen besloot ik dat het beter was om het minder en alleen te doen.
Vooruitkijkend zal ik zeggen dat elke cent het waard is om van A tot Z bij de hand te worden genomen.
Ik had eerder iemand anders gebruikt om meth synthese te leren en dat was een nachtmerrie. Verlies van reagens, tijd, zenuwen. Ik ben geen chemicus, ik had een paar jaar ervaring met efedrine, maar dat was alles.
Toen ik me tot hem wendde, legde hij me alles tot in detail uit, beantwoordde al mijn stomme vragen, zelfs de vragen die niets met dit proces te maken hadden. We vulden de escrow in, hij wachtte geduldig en gaf me de tijd om alles te verzamelen wat ik nodig had en we begonnen. Hij was bij elke stap aanwezig, verdiepte zich altijd in wat er precies was gedaan en adviseerde welke alternatieven er bestonden. Zelfs toen we het verprutsten, trok hij ons bij de hand en legde het uit. Je voelt meteen dat hij het allemaal in de praktijk heeft gedaan en weet, en niet alleen theorie. Dat laat zien hoe makkelijker het is om dit in echte omstandigheden te doen. Daarna heb ik me nog steeds tot hem gewend voor advies, waarbij hij altijd iets voorstelde dat niet meer relevant was voor onze deal.
Over het algemeen raad ik hem absoluut aan! Geweldige kerel en geweldige service.
Nogmaals bedankt.
P.S. Sorry voor mijn Engels, het is allemaal vertaler